Specjalista ds. marketingu eCommerce (SEM)
Marketing

Specjalista ds. marketingu eCommerce (SEM)

Żarów
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

digital marketing

Facebook Ads

analiza

Google Analytics

Google Ads

e-commerce

Mile widziane

Amazon Ads

Allegro Ads

Google Search Console

Opis stanowiska

Specjalista ds. marketingu eCommerce (SEM)



Tworzymy znane i cenione marki w branży dekoracji wnętrz. Jesteśmy producentem wysokiej jakości wyrobów tekstylnych oraz największym polskim sklepem internetowym na rynku Home & Decor. Pomagamy klientom wyrażać siebie poprzez wnętrza swoich mieszkań, domów i firm. Dzięki naszym produktom powstają przestrzenie, które zachwycają i pozwalają czuć się komfortowo.

Poszukujemy doświadczonej osoby do Działu Marketingu i eCommerce, która będzie odpowiedzialna za wsparcie naszego zespołu w obszarze performance marketingu (SEM), a także koordynowania współpracy z agencjami w różnych obszarach.


OPIS STANOWISKA:

 Praca stacjonarna, miejsce pracy: Żarów

  • Zarządzanie kampaniami Google Ads, Meta Ads, YouTube Ads itp.
  • Nadzorowanie efektywności pracy agencji reklamowych
  • Prowadzenie kampanii produktowych Google Shopping Ads
  • Optymalizacja kampanii Google pod kątem ROAS, CPA, CPC, CTR,
  • Praca z innymi systemami reklamowymi PPC w wyszukiwarce, marketplace i sieciach reklamowych
  • Tworzenie oraz testowanie tagów w Google Tag Manager
  • Praca z feedem produktowym w Google Merchant Center
  • Analiza danych (GA4) samodzielne raportowanie wyników i wyciąganie wniosków
  • Rekomendowanie działań poprawiających sprzedaż eCommerce


POSZUKIWANE KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI:

  • Minimum 2 lata udokumentowanego doświadczenia w zarządzeniu kampaniami płatnymi w eCommerce
  • Umiejętności samodzielnego zarządzania i optymalizacji słów kluczowych oraz stawek reklamowych i ROAS
  • Doświadczenie z optymalizacją kampanii e-commerce w Google Shopping Ads
  • Doświadczenie z zarządzaniem i optymalizacją kampanii
  • Doświadczenie z rynkami zagranicznymi będzie dużym atutem
  • Umiejętności konfiguracji tagowania w Google Tag Manager oraz korzystania z feed’ów produktowych w Google Merchant Center
  • Dobra znajomość języka angielskiego (optymalizacja działań marketingowych) – poziom B2
  • Dobra znajomość Google Analytics 4
  • Mile widziane doświadczenie z innymi kampaniami reklamowymi w wyszukiwarkach i display (np. Bing Ads, Criteo)
  • Gotowość do podjęcia pracy stacjonarnej
  • Samodzielność i proaktywne podejście do pracy
  • Umiejętność efektywnego zarządzania czasem
  • Odwaga w dzieleniu się swoimi propozycjami oraz poszukiwanie nowych rozwiązań


OFERUJEMY:

  • Umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą
  • Wynagrodzenie: 7000 - 10000 zł brutto miesięcznie (podstawa + premia) zależne od posiadanego doświadczenia
  • Ośmiogodzinny system pracy (rozpoczynamy pomiędzy 6:00 a 10:00)
  • Pakiet Lux Med finansowany przez pracodawcę
  • Okazjonalną pracę zdalną
  • Premie świąteczne
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Darmową kawę
  • Pracę w ciekawym środowisku branży dekoracji wnętrz
  • Przyjazne środowisko pracy


 Praca stacjonarna, miejsce pracy: Żarów

Rekomendowane oferty

Specjalista PPC - Google/Meta Ads

Nowa
5 000 - 9 000 PLN/mies.
Brands Manago
Radom
, Praca zdalna
Zdalnie
Facebook Ads
Google Ads
Meta Ads
Nowa