Jesteśmy Fresh Office 🍋 - po prostu czysto! 🔝
Tworzymy czyste, bezpieczne i ekologiczne miejsca pracy dla ponad 200 abonamentowych klientów premium w całej Polsce. Chronimy tysiące pracowników przed kurzem, brudem i bakteriami. Dzięki naszym usługom, biura takich firm jak Tarkett, Swatch, Hays czy Benefit Systems są nie tylko lśniące, ale też przyjazne dla środowiska. Stawiamy na jakość, szacunek i nowoczesne podejście do utrzymania czystości.
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: ➡️ New Business Manager
💡 Twój zakres obowiązków:
- Budowanie nowego biznesu - aktywne pozyskiwanie klientów zainteresowanych profesjonalnym utrzymaniem czystości biur i biurowców.
- Prowadzenie całego procesu od prospectingu aż po dopiętą umowę.
- Obsługa leadów inboundowych i outboundowych (będziesz miał wsparcie działu marketingu).
- Współpraca z zespołem marketingu w celu ciągłego doskonalenia naszej komunikacji online i zwiększania efektywności działań marketingowych.
- Współpraca z zespołem marketingu w celu ciągłego doskonalenia naszej komunikacji online i zwiększania efektywności działań marketingowych.
💡 Nasze wymagania:
- Doświadczenie w boju - przez minimum 2 lata pozyskiwałeś klientów b2b. Dodatkowym atutem będzie znajomość specyfiki sprzedaży usług sprzątania lub współpraca z działami administracji.
- Umiejętności komunikacyjne - potrafisz dogadać się z każdym typem człowieka. Jeśli masz doświadczenie w kontaktach z Office Managerami lub Dyrektorami Administracji będzie to duży plus.
- Zorientowanie na cel - dążenie do celu jest dla Ciebie motywujące i lubisz szukać różnych dróg do jego osiągnięcia.
- Analityczne myślenie - potrafisz analizować dane sprzedażowe i wyciągać trafne wnioski. Pojęcia jak lejek sprzedażowy, konwersja, czy długość życia klienta nie są Ci obce.
- Umiejętność mapowania procesu decyzyjnego - potrafisz zidentyfikować kluczowe osoby decyzyjne oraz ich potrzeby, dzięki czemu skutecznie docierasz do właściwych rozmówców.
- Odporność na “nie” od klienta - rozumiesz, że odmowa jest naturalnym elementem procesu sprzedaży i potrafisz przekuć ją w motywację do dalszego działania.
- Dobra organizacja pracy – CRM, kalendarz i lista zadań to Twoi przyjaciele (pracujemy na Pipedrive CRM)
- Nastawienie na rozwiązania - gdy pojawia się problem, zamiast narzekać, skupiasz się na znalezieniu najlepszego rozwiązania.
- Głód wiedzy – stale doskonalisz swoje kompetencje sprzedażowe oraz umiejętności interpersonalne. Lubisz zdobywać nową wiedzę i dzielić się nią z innymi.
- Prawo jazdy kategori B - spotkania z klientami odbywają się face to face.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.
📌 Mile widziane:
- Znajomość narzędzi prospectingowych (Sales Navigator, Hunter.io lub pokrewne).
- Znajomość systemu Pipedrive.
🏆 To oferujemy:
- Atrakcyjny system wynagrodzenia - Twoje wynagrodzenie będzie składać się z podstawy w wysokości 7000 - 9000 zł netto (współpraca b2b) oraz przejrzystego systemu premiowego uzależnionego od osiągniętych wyników sprzedażowych.
- Pakiet benefitów - opieka medyczna oraz multisport.
- Komplet narzędzi do pracy - komputer, telefon a po okresie próbnym samochód służbowy.
🎯 Dodatkowo:
- Wsparcie doświadczonego lidera - będziesz współpracował z przełożonym, który doskonale zna realia sprzedaży b2b, rozumie specyfikę branży i ma za sobą setki rozmów handlowych we Fresh Office, jak iw innych firmach.
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku – Fresh Office to marka ceniona przez klientów premium za profesjonalne usługi ekologicznego sprzątania. Wyróżnia nas świeże podejście do tradycyjnej branży: najwyższa jakość usług, efektywna komunikacja i szacunek do naszych pracowników (nie zatrudniamy „sprzątaczek”, lecz „panie sprzątające”).
- Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego - wspieramy Twój rozwój oraz dajemy przestrzeń na wypracowanie indywidualnej ścieżki kariery w dziale sprzedaży.
- Zgrany zespół - staniesz się częścią teamu #freshpeople, który gra do jednej bramki i wzajemnie się wspiera.
- Elastyczny model pracy - pracujemy hybrydowo: spotykamy się w biurze 2-3 dni w tygodniu, resztę czasu możesz pracować zdalnie.
🧑💼Jak przebiega proces rekrutacji?
- Weryfikacja CV - poznamy Twoje doświadczenie i sprawdzimy, czy wpisujesz się w nasze potrzeby.
- Rozmowa online z naszym Sales Expertem - Jędrzejem z Casbeg.
- Druga rozmowa online z Team Leaderką naszego zespołu sprzedaży - Alicją 🍋 oraz naszą HRBP - Katarzyną.
- Spotkanie na żywo u nas w biurze z naszym CEO - Michałem 🍋 oraz Team Leaderką - Alicją 🍋
- No i na koniec, możesz spodziewać się oferty bądź telefonicznego feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.
Jeżeli po przeczytaniu tego ogłoszenia stwierdzasz, że to może być praca dla Ciebie prześlij nam swoje CV i napisz kilka słów o sobie (rozwlekły i szablonowy list motywacyjny nie jest mile widziany).
Zapraszamy do aplikowania! 📩