O nas:
Jesteśmy Fresh Office - po prostu czysto! Tworzymy czyste, bezpieczne i ekologiczne miejsca pracy dla ponad 200 abonentowych klientów premium w całej Polsce. Chronimy tysiące pracowników przed kurzem, brudem i bakteriami. Dzięki naszym usługom, biura takich firm jak Tarkett, Sabre, Swatch Group czy Benefit Systems są nie tylko lśniące, ale też przyjazne dla środowiska. Stawiamy na jakość, szacunek i nowoczesne podejście do utrzymania czystości. Szukamy samodzielnej osoby, która dołączy do zespołu Administracji i Finansów.
O Tobie:
Jesteś osobą dokładną i skrupulatną, dla której przepisy i prawo pracy nie mają tajemnic, a jednocześnie potrafisz sprawnie rozwiązywać problemy. Łączysz profesjonalizm z elastycznością, cenisz sobie kulturę pracy opartą na wzajemnym szacunku i chcesz mieć realny wpływ na usprawnianie procesów kadrowo-płacowych w firmie, która dynamicznie się rozwija.
Czym będziesz się zajmować:
- Wdrożenie programu ERP Optima do organizacji
- przejęcie i wdrożenie obsługi spraw kadrowo - płacowych z zewnętrznego biura kadrowego do wewnętrznych struktur firmy
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników, w tym sporządzanie i obsługa umów o pracę, umów zleceń
- przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń oraz innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń
- naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac z uwzględnieniem dodatków i potrąceń
- sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, w tym przygotowanie dokumentacji i wypłat wynagrodzeń
- przygotowywanie i kompletowanie dokumentów niezbędnych do legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców,
- naliczanie i sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT-4R, PIT-11), rozliczanie składek ZUS, oraz dokumentacji GUS
- prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich oraz dokumentacji związanej z urlopami (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalenty)
- obsługa i rejestracja zaświadczeń lekarskich ZUS e-ZLA oraz prowadzenie akt osobowych pracowników.
- zlecanie i prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich, szkoleń BHP
- zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników z pakietów medycznych, ubezpieczeń grupowych oraz PPK
- sporządzanie raportów i zestawień kadrowo-płacowych
- uczestnictwo w przygotowaniu procedur kadrowo-płacowych i regulaminów firmowych
Czego oczekujemy:
- umiejętność obsługi programu kadrowo-płacowego Comarch ERP Optima - warunek konieczny
- wiedza merytoryczna i praktyczna z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz ustawy o PDOF
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - min 3 lata
- praktyczne umiejętności w zakresie obsługi programu Płatnik
- umiejętność obsługi MS Office (w szczególności EXCEL) oraz Google Workspace (w szczególności arkuszy Google)
- dobra organizacja pracy; umiejętność pracy pod presją czasu
- terminowość, skrupulatność, zaangażowanie i proaktywność
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość programu Calamarii lub innychy systemów do liczenia czasu pracy
- Znajomość branży usługowej/sprzątania
Co oferujemy:
- Współpracę B2B w wymiarze 100-128h miesięcznie, 4 dni w tygodniu z perspektywą full time w przeciągu 3 miesięcy
- Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon)
- Pakiet medyczny i kartę Multisport
- Elastyczny czas pracy w nowoczesnym biurze w Krakowie - praca stacjonarna
- Możliwość rozwoju zawodowego i wpływu na firmę
- Przyjazną kulturę pracy opartą na wsparciu i otwartej komunikacji
- Dołączenie do zespołu, który naprawdę gra do jednej bramki
Zainteresowany/a? Wyślij CV i krótką informację o sobie. Czekamy właśnie na Ciebie!