Agency Partner Consultant
Nowa
Sprzedaż

Agency Partner Consultant

Łódź
8 590 - 12 200 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 100 - 10 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
8 590 - 12 200 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 100 - 10 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

account manager

Google Ads

MarTech / AdTech products

Opis stanowiska

Full Stack Experts to nie tylko dostawca technologii, to Twój partner w cyfrowej transformacji. Nasza praca to ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, które zoptymalizują Twój biznes. Dlatego podczas współpracy, nie jesteśmy jedynie resellerem, ale zaufanym doradcą, który dopasowuje i wdraża narzędzia, odpowiednie dla specyfiki Twojej firmy.

Pomagamy markom z sukcesem odnaleźć się w złożonym świecie MarTech i w pełni wykorzystać jego potencjał do osiągnięcia celów biznesowych.


Co będziesz robić?

  • Budować i utrzymywać relacje z agencjami digital i klientami bezpośrednimi w Polsce i na rynkach zagranicznych (CEE / Europa Zachodnia). Inicjować i współorganizować działania marketingowe z partnerami – eventy, webinary, publikacje, wspólne case studies. Wspierać partnerów w zakresie wykorzystania i rozwoju w platformach reklamowych (głównie Microsoft Ads, Criteo)
  • Edukować partnerów w zakresie możliwości poszczególnych narzędzi – organizacja szkoleń, spotkań, przesyłanie materiałów.
  • Koordynować dostępu do platform, prowadzić onboarding nowych partnerów, wspierać ich w rozwoju kompetencji i skutecznej obsłudze klientów.
  • Organizować wspólne inicjatywy marketingowe – wydarzenia, webinary, kampanie edukacyjnye czy publikacje.
  • Identyfikować potencjalnych partnerów i rozwijać sieci współpracujących agencji (aktywne poszukiwanie, onboarding, prezentacja oferty współpracy).
  • Monitorować i analizować wyniki kampanii oraz przygotowywać cyklicznych raportów performance'owych dla partnerów.
  • Blisko współpracować z zespołami wewnętrznymi (sales, marketing, product) oraz partnerami technologicznymi Microsoft Advertising, Criteo.

 

Czego poszukujemy?

 

  • Doświadczenie w obszarze digital marketingu
  • Znajomość przynajmniej jednej platformy reklamowej typu: Google Ads, Microsoft Ads, Criteo (mile widziane certyfikaty).
  • Zrozumienie ekosystemu performance marketingu i technologii reklamowych (MarTech / AdTech).
  • Umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych i otwartego podejścia do współpracy.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i komunikacyjne (pisemne i ustne).
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2), dodatkowe języki mile widziane.
  • Samodzielność w działaniu, elastyczność i nastawienie na rozwój – swój i partnerów biznesowych.

 

Co oferujemy:

 

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, w przedziale między 7 100 – 10 500 PLN brutto w przypadku umowy o pracę; 8 590 – 12 700 PLN w przypadku B2B;
  • Wysoką kulturę organizacji opierającą się głównie na 5 wartościach: Rozwoju Pracowników, Współpracy, Innowacyjności, Jakości i Kliencie; 
  • Kulturę feedbacku i odpowiedzialności; 
  • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń technicznych, jak i kompetencji miękkich; 
  • Możliwość skorzystania z narzędzi rozwojowych (test Gallupa, FRIS czy RMP) oraz pracy z ekspertem; 
  • System pracy hybrydowej – pozwalający na łączenie pracy z naszego nowoczesnego biura w centrum Łodzi z pracą w domowym zaciszu (w biurze spotkamy się 2 dni w tygodniu); 
  • Elastyczny czas pracy – możesz rozpocząć pracę między godziną 7 a 10. To Ty decydujesz o której startujesz😊 
  • 39 godzinny tydzień pracy – w piątki pracujemy godzinę krócej; 
  • Onboarding ze wszystkich obszarów merytorycznych oraz opiekę Buddy’ego w pierwszych tygodniach pracy; 
  • Benefity: konsultacje psychologiczne, dostęp do platformy Legimi, integracje działowe i firmowe, możliwość wykupienia karty sportowa, ubezpieczenia medycznego, oraz ubezpieczenia grupowego.
  • Oczywiście mamy też owocowe wtorki😉 
  • Benefity urlopowe: urlop stażowy, urlop nagroda, płatny dodatkowy urlop regeneracyjny – sabbatical, dodatkowy dzień urlopu (plus gratyfikacja finansowa) za skuteczne polecenie kandydata do pracy.

 


Przebieg rekrutacji

Przebieg rekrutacji:

01. Prześlij CV, w którym pokażesz nam co umiesz i co robiłeś/aś dotychczas oraz pozostałe dokumenty (np. portfolio/list motywacyjny, jeśli rekrutacja tego wymaga).

02. Przeanalizujemy Twoje CV, następnie otrzymasz e-mail z formularzem zawierającym pytania uzupełniające aplikację. Informacje dotyczące kolejnych etapów procesu będziesz otrzymywać również mailowo – prosimy Cię o czujność.

03. W kolejnych etapach zaprosimy Cię na spotkania z nami, a także w razie potrzeby poprosimy o uczestnictwo w telefonicznej weryfikacji znajomości języka angielskiego, wykonanie zadania rekrutacyjnego bądź dodatkowych testów. Każdorazowo poinformujemy Cię o tym mailowo.

04. Poznaj zespół, przejdź szkolenia onboardingowe i rozpocznij swoją karierę realizując projekty dla największych marek na rynku i zdobywając międzynarodowe nagrody branżowe.

 

🍀 W razie dodatkowych pytań możesz do Nas napisać:

Rekruterka:  Anna Musierowicz-Kuczawska 

Do usłyszenia 😊🍀

8 590 - 12 200 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

7 100 - 10 500 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Sales Development Representative (SDR)

Nowa
5 000 - 7 000 PLN/mies.
Horizon Marketing
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
demand generation
PPC
Google Analytics
Nowa