W dziale Marketing Analytics przeplatamy wiedzę ścisłą z pokładami kreatywności. Analizujemy, łączymy fakty, by tworzyć ciekawe i niepowtarzalne rozwiązania oraz rekomendacje dla naszych klientów. Szukamy błędów, optymalizujemy i sprawiamy, że dobre projekty osiągają jeszcze lepsze wyniki!
Co będziesz robić?
- Współrealizować wdrożenia Google Analytics i innych narzędzi marketingowych przez Google Tag Managera;
- Raportować, interpretować dane i prowadzić konsultacje dotyczące Google Analytics we współpracy i z wsparciem innych członków zespołu;
- Wspierać zespół w procesach ofertowych;
- Aktywnie poszukiwać nowych rozwiązań, mających na celu optymalizację i poprawę kluczowych wskaźników sukcesu na stronach i w działaniach marketingowych realizowanych dla Klientów.
Czego poszukujemy?
- Umiejętności analitycznego myślenia i własnej motywacji do poszukiwania i zdobywania wiedzy;
- Wiedzy i umiejętności w zakresie wdrażania i wykorzystania: Google Analytics; Google Tag Manager – mile widziane referencyjne wdrożenia, przykłady pracy;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
- Doświadczenia w pracy przy projektach z obszaru marketing analytics;
- Samodzielności i inicjatywy;
- Strategicznego podejścia do realizowanych projektów;
- Komunikatywności i zaangażowania.
Oferujemy
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia: 4 900 – 6 400 PLN brutto w przypadku umowy o pracę; 5 930 – 7 740 PLN w przypadku B2B;
-
Elastyczny czas pracy – możesz rozpocząć pracę między godziną 7 a 10. To Ty decydujesz, o której startujesz⏰;
-
System pracy hybrydowej – spotykamy się w biurze 1-2 dni w tygodniu lub raz w miesiącu przez 3 dni;
-
39 godzinny tydzień pracy – w piątki pracujemy godzinę krócej;
-
Benefity: konsultacje psychologiczne, integracje działowe i firmowe, karta sportowa, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie grupowe. Oczywiście mamy też owocowe poniedziałki🍎;
-
Benefity urlopowe: urlop stażowy, urlop nagroda, płatny dodatkowy urlop regeneracyjny – sabbatical🏝️;
- Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń technicznych, jak i kompetencji miękkich. Z nami możesz uzyskać również certyfikat DIMAQ;
- Możliwość skorzystania z narzędzi rozwojowych (test Gallupa, FRIS czy RMP) oraz pracy z ekspertem w tym zakresie🧠;
- Współpracę z szerokim gronem specjalistów z różnych obszarów online marketingu w ramach zespołów partnerskich pracujących nad realizacją wieloobszarowych projektów;
- Onboarding ze wszystkich obszarów merytorycznych oraz opiekę Buddy’ego w pierwszych tygodniach pracy;
- Rozwój w Full Stack Experts, firmie która należy do elitarnego grona Google Marketing Platform Sales Partner.
Przebieg rekrutacji
01
Analiza CV + ew. krótka rozmowa telefoniczna
02
Spotkanie online
03
Zadanie rekrutacyjne + weryfikacja znajomości jęz. angielskiego
04
Spotkanie online lub stacjonarnie
Decyzja 📍
W razie dodatkowych pytań możesz do Nas napisać:
Junior People Business Partner: Monika Surowiec