Kierownik ds. komunikacji
Nowa
Marketing

Kierownik ds. komunikacji

Kielce
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

media

PR/public relations

Microsoft Office

prawo jazdy kat. B

Mile widziane

Google Analytics

Google Ads

Facebook Ads

IMM

Opis stanowiska

Fundacja Odzyskaj Środowisko


Fundacja Odzyskaj Środowisko powstała w 2011 roku. Naszym statutowym celem jest promowanie ekologii i ochrony dziedzictwa przyrodniczego, popularyzowanie idei recyklingu oraz podnoszenie świadomości ekologicznej społeczeństwa w zakresie prawidłowego postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym (ZSEiE).


Priorytetem Fundacji Odzyskaj Środowisko jest prowadzenie edukacji ekologicznej w zakresie ochrony środowiska, ze szczególnym uwzględnieniem tematu selektywnej zbiórki odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.


Prowadzimy działania lokalne, regionalne i o szerszym zasięgu, działając na terenie całego kraju. Aktywnie rozwijamy naszą fundację i wprowadzamy ją na coraz wyższy poziom. Jesteśmy rzetelnym i wiarygodnym partnerem. Przez lata pracy zaufało nam wielu partnerów, a grono naszych kontrahentów stale się powiększa. Razem realizujemy nasze wspólne cele.


Twój zakres obowiązków

  • tworzenie i redagowanie materiałów prasowych oraz treści informacyjnych publikowanych w mediach, na stronie internetowej oraz w social mediach Fundacji,
  • budowanie i utrzymywanie relacji z przedstawicielami mediów, obejmujących zarówno ogólnopolskie redakcje, jak i media lokalne oraz branżowe,
  • współtworzenie strategii komunikacji marki Fundacji oraz czuwanie nad jej spójnością we wszystkich kanałach,
  • planowanie, wdrażanie i nadzorowanie działań komunikacyjnych dla projektów Fundacji o charakterze środowiskowym, edukacyjnym i społecznym z dbałością o ich spójność, terminowość oraz mierzalne rezultaty,
  • tworzenie angażujących narracji wokół działań Fundacji w ramach działań storytellingowych, w tym przygotowywanie wywiadów oraz podcastów,
  • opracowywanie i realizacja mediaplanów, kampanii promocyjnych oraz działań wizerunkowych,
  • organizacja konferencji prasowych, wydarzeń medialnych oraz kampanii społecznych,
  • monitorowanie obecności marki w mediach i analiza efektywności działań komunikacyjnych,
  • reprezentowanie Fundacji podczas wydarzeń branżowych i medialnych.


Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe – preferowane: politologia, socjologia, dziennikarstwo, filologia polska, marketing lub PR,
  • co najmniej 2 lata doświadczenia we współpracy z mediami,
  • doświadczenie w prowadzeniu komunikacji do klientów poprzez Social Media, stronę Internetową,
  • umiejętność pisania tekstów, wystąpień publicznych oraz prowadzenia działań medialnych,
  • doświadczenie w pracy projektowej i zarządzaniu zadaniami w zespole interdyscyplinarnym,
  • znajomość pakietu MS Office; mile widziane: Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads, IMM,
  • czynne prawo jazdy kat. B.
  • samodzielność, inicjatywa, dobra organizacja pracy oraz kreatywność,
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków.


To oferujemy

  • wynagrodzenie proporcjonalne do kompetencji i doświadczenia zawodowego,
  • pełną wyzwań pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • możliwość współtworzenia dynamicznej i rozwijającej się Fundacji oraz realnego wpływu na wyniki,
  • wsparcie merytoryczne doświadczonego zespołu wysoko wyspecjalizowanej kadry profesjonalistów,
  • możliwość doskonalenia i rozwoju zawodowego w strukturach naszej organizacji,
  • pyszny miód od pszczół krainek, które mieszkają w ulach z recyklingu elektrycznych śmieci.

Rekomendowane oferty

Marketing & PR specialist

Nowa
agencja kreatywna Od Kuchni
Warszawa
PR/public relations
social media
copywriting
Nowa

PR & Brand Manager

Nowa
10 000 - 14 000 PLN/mies.
Xopero Software
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
PR/public relations
Nowa