Fundacja Odzyskaj Środowisko powstała w 2011 roku. Naszym statutowym celem jest promowanie ekologii i ochrony dziedzictwa przyrodniczego, popularyzowanie idei recyklingu oraz podnoszenie świadomości ekologicznej społeczeństwa w zakresie prawidłowego postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym (ZSEiE).
Priorytetem Fundacji Odzyskaj Środowisko jest prowadzenie edukacji ekologicznej w zakresie ochrony środowiska, ze szczególnym uwzględnieniem tematu selektywnej zbiórki odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
Prowadzimy działania lokalne, regionalne i o szerszym zasięgu, działając na terenie całego kraju. Aktywnie rozwijamy naszą fundację i wprowadzamy ją na coraz wyższy poziom. Jesteśmy rzetelnym i wiarygodnym partnerem. Przez lata pracy zaufało nam wielu partnerów, a grono naszych kontrahentów stale się powiększa. Razem realizujemy nasze wspólne cele.
- tworzenie i redagowanie materiałów prasowych oraz treści informacyjnych publikowanych w mediach, na stronie internetowej oraz w social mediach Fundacji,
- budowanie i utrzymywanie relacji z przedstawicielami mediów, obejmujących zarówno ogólnopolskie redakcje, jak i media lokalne oraz branżowe,
- współtworzenie strategii komunikacji marki Fundacji oraz czuwanie nad jej spójnością we wszystkich kanałach,
- planowanie, wdrażanie i nadzorowanie działań komunikacyjnych dla projektów Fundacji o charakterze środowiskowym, edukacyjnym i społecznym z dbałością o ich spójność, terminowość oraz mierzalne rezultaty,
- tworzenie angażujących narracji wokół działań Fundacji w ramach działań storytellingowych, w tym przygotowywanie wywiadów oraz podcastów,
- opracowywanie i realizacja mediaplanów, kampanii promocyjnych oraz działań wizerunkowych,
- organizacja konferencji prasowych, wydarzeń medialnych oraz kampanii społecznych,
- monitorowanie obecności marki w mediach i analiza efektywności działań komunikacyjnych,
- reprezentowanie Fundacji podczas wydarzeń branżowych i medialnych.
- wykształcenie wyższe – preferowane: politologia, socjologia, dziennikarstwo, filologia polska, marketing lub PR,
- co najmniej 2 lata doświadczenia we współpracy z mediami,
- doświadczenie w prowadzeniu komunikacji do klientów poprzez Social Media, stronę Internetową,
- umiejętność pisania tekstów, wystąpień publicznych oraz prowadzenia działań medialnych,
- doświadczenie w pracy projektowej i zarządzaniu zadaniami w zespole interdyscyplinarnym,
- znajomość pakietu MS Office; mile widziane: Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads, IMM,
- czynne prawo jazdy kat. B.
- samodzielność, inicjatywa, dobra organizacja pracy oraz kreatywność,
- umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków.
- wynagrodzenie proporcjonalne do kompetencji i doświadczenia zawodowego,
- pełną wyzwań pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- niezbędne narzędzia pracy,
- możliwość współtworzenia dynamicznej i rozwijającej się Fundacji oraz realnego wpływu na wyniki,
- wsparcie merytoryczne doświadczonego zespołu wysoko wyspecjalizowanej kadry profesjonalistów,
- możliwość doskonalenia i rozwoju zawodowego w strukturach naszej organizacji,
- pyszny miód od pszczół krainek, które mieszkają w ulach z recyklingu elektrycznych śmieci.