Fundacja SysOps/DevOps Polska współtworzy największą społeczność administratorów IT w Polsce (ponad 31 tysięcy specjalistów). Oprócz działalności online realizujemy wiele aktywności poza siecią. Organizujemy MeetUpy w 6 miastach w Polsce, prowadzimy tematyczne workshopy, a także autorskie szkolenia. Poszukujemy osoby, która zajmie się poszukiwaniem i pozyskiwaniem klientów właśnie na ten ostatni projekt - szkolenia IT.
Więcej informacji na temat naszej działalności możesz znaleźć na: https://www.sysopspolska.pl oraz https://www.facebook.com/sysopspolska/.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Key Account Manager.
- Aktywna sprzedaż szkoleń IT, pozyskiwanie nowych klientów.
- Analiza potrzeb klientów i dopasowywanie oferty do ich oczekiwań.
- Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy i finalizowanie kontraktów.
- Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowych oraz realizacja celów sprzedażowych.
- Współpraca z innymi działami firmy.
- Organizacja i udział w spotkaniach biznesowych.
- Monitorowanie rynku oraz analiza konkurencji i trendów rynkowych z zakresu szkoleń IT.
- Prowadzenie raportów sprzedażowych oraz analiza efektywności podejmowanych działań.
- Bieżąca, codzienna praca z CRM.
- Minimum 2-3 lata doświadczenia w sprzedaży szkoleń (możliwie w sektorze usług IT).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami biznesowymi.
- Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji oraz tworzeniu ofert handlowych.
- Orientacja na realizację celów oraz wysoka motywacja do osiągania wyników.
- Znajomość narzędzi CRM oraz umiejętność pracy z danymi.
- Samodzielność, inicjatywa i umiejętność organizacji pracy własnej.
- Wysoka kultura osobista, rozwinięte zdolności interpersonalne oraz umiejętności pracy w zespole.
- Doświadczenie w sprzedaży usług IT, AI, Cybersecurity lub szkoleń biznesowych.
- Znajomość nowoczesnych metod sprzedaży i budowania strategii biznesowych.
- Doświadczenie w tworzeniu ofert przetargowych i zamówień publicznych.
- Elastyczna forma zatrudnienia: umowa o pracę, umowa o dzieło, umowa zlecenie, kontrakt B2B
- System premiowy uzależniony od wyników.
- Dostęp do nowoczesnych narzędzi wspierających sprzedaż.
- Dofinansowany pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, lekcje języka angielskiego, fundusz szkoleniowy.
- Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym i profesjonalnym zespole.
- Praca zdalna, pełny etat.