Specjalista ds. sprzedaży/Doradca Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- nawiązywanie kontaktów telefonicznych i mailowych celem analizy potrzeb potencjalnych Klientów
- doradztwo klientom w wyborze kursu i przejściu przez proces jego zakupu
- pozyskiwanie klientów i obsługa aktywnych klientów firmy
- współtworzenie i realizacja projektów handlowych z klientami biznesowymi
- współpracę z działem digital marketingu
Idealny Kandydat powinien posiadać:
-
minimum rok doświadczenia w sprzedaży B2C
- umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów telefonicznych
- znajomość języka angielskiego min. na poziomie B2
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność prowadzenia rozmowy handlowej w celu analizy potrzeb Klienta
- umiejętność szybkiego uczenia się
- wysokie zdolności komunikacyjne
- pozytywne nastawienie do świata i ludzi
- pasję do sprzedaży i chęć dalszego rozwoju w tym kierunku
- inicjatywę w działaniu
Mile widziane:
- doświadczenie w sprzedaży produktów szkoleniowych
Z naszej strony oferujemy:
- wynagrodzenie stałe wysokości 4000 zł netto na Umowę B2B + atrakcyjny system premiowy + premie
- ciekawe wyzwania w dynamicznie rozwijającej się spółce w branży nowych technologii i kompetencji cyfrowych
- elastyczne godziny pracy (praca zdalna)
- możliwość awansu w strukturze Działu Sprzedaży