Jesteśmy Futuremed – dynamicznie rozwijającą się firmą telemedyczną, która rewolucjonizuje dostęp do usług medycznych.
Nasza główna marka - Radamed - w ciągu kilku miesięcy od startu zdobyła pozycję lidera w social media w branży telemedycznej. Wykorzystujemy zaawansowane technologie, w tym AI, aby stale optymalizować nasze działania marketingowe i rozwijać nasze marki.
W naszym portfolio mamy wiele marek, które dają szerokie pole do działania jeśli chodzi o marketing.
Działamy w jednej z najszybciej rosnących branż, a nasze ambicje sięgają jeszcze dalej!
Szukamy kreatywnej, analitycznej i samodzielnej osoby, która pomoże nam rozwijać nasze marki i docierać do jeszcze większej liczby użytkowników. Nasze wymagania to:
- Minimum 3 lata doświadczenia w digital marketingu,
- Umiejętność prowadzenia kampanii PPC (Google Ads, Meta Ads, inne),
- Znajomości narzędzi analitycznych (Google Analytics, Hotjar),
- Znajomość narzędzi do newsletter marketingu,
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii afiliacyjnych,
- Bardzo dobra znajomość social media i ich algorytmów,
- Kreatywne podejście do tworzenia treści i komunikacji,
- Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
- Znajomość AI w marketingu będzie dużym atutem!
- Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych dla naszych marek,
- Planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych (Google Ads, Meta Ads i inne),
- Tworzenie treści marketingowych na potrzeby kampanii reklamowych, SEO i social media,
- Analiza wyników działań marketingowych i optymalizacja kampanii pod kątem KPI,
- Tworzenie angażujących treści na media społecznościowe i zarządzanie ich publikacją,
- Tworzenie newsletterów, kampanii email marketingowych i SMS,
- Współpraca z sieciami afiliacyjnymi,
- Współpraca z zespołem SEO i weryfikacja ich działań,
- Poszukiwanie nowych możliwości promocji i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań,
- Monitorowanie trendów rynkowych.
- Wynagrodzenie 11 000 - 14 000 zł netto miesięcznie (B2B),
- Praca w 100% zdalna z elastycznymi godzinami pracy,
- 28 płatnych dni wolnych w roku,
- Realny wpływ na rozwój jednej z najszybciej rozwijających się firm telemedycznych,
- Możliwość całkowitego przejęcia i zarządzania działem marketingu,
- Swobodę w eksperymentowaniu i wdrażaniu innowacyjnych pomysłów,
- Duży budżet marketingowy do zarządzania.
- Pracę w młodym i ambitnym zespole
- Bezpośrednią współpracę z założycielami, którzy mają duże doświadczenie w marketingu
- Budżet na szkolenia, kursy i rozwój osobisty.
Etap 1: selekcja aplikacji
Etap 2: rozmowa kwalifikacyjna
Etap 3: rozmowa rekrutacyjna (poprosimy Cię o wykonanie prostego zadania)