Specjalista ds. Marketingu
Nowa
Marketing

Specjalista ds. Marketingu

14 000 - 17 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
12 000 - 15 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
14 000 - 17 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
12 000 - 15 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista / Senior
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

digital marketing

content marketing

Meta Ads

Google Ads

e-mail marketing

Google Analytics

AI

SEO

Mile widziane

Notion

Figma

branża medyczna

copywriting

influencer marketing

PR/public relations

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

👋 Kim jesteśmy?

Jesteśmy Futuremeddynamicznie rozwijającą się firmą telemedyczną, która rewolucjonizuje dostęp do usług medycznych.

Nasza główna marka - Radamed - w ciągu kilku miesięcy od startu zdobyła wysoką pozycję w branży telemedycznej. Wykorzystujemy zaawansowane technologie, w tym AI, aby stale optymalizować nasze działania marketingowe i rozwijać nasze marki.

W naszym portfolio mamy wiele marek, które dają szerokie pole do działania jeśli chodzi o marketing.

Działamy w jednej z najszybciej rosnących branż, a nasze ambicje sięgają jeszcze dalej!


🎯 Wymagania:

Szukamy kreatywnej, analitycznej i samodzielnej osoby, która pomoże nam rozwijać nasze marki i docierać do jeszcze większej liczby użytkowników. Nasze wymagania to:

  • Minimum 3 lata doświadczenia w digital marketingu,

  • Umiejętność prowadzenia kampanii PPC (Google Ads, Meta Ads, inne),

  • Znajomość narzędzi analitycznych (np. Google Analytics),

  • Znajomość narzędzi do newsletter marketingu,

  • Umiejętność tworzenia angażujących treści reklamowych - scenariuszy wideo z silnym hookiem, przyciągających uwagę tekstów na grafiki i skutecznych komunikatów sprzedażowych,

  • Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania,

  • Dobra znajomość ChatGPT

  • Znajomość AI w marketingu będzie dużym atutem!


☑️ Twoje zadania:

  • Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych dla naszych marek,

  • Planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych (Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads i inne),

  • Planowanie treści marketingowych na potrzeby kampanii reklamowych,

  • Wprowadzanie nowych formatów reklamowych

  • Współpraca z grafikiem, montażystą, SM managerem

  • Analiza wyników działań marketingowych i optymalizacja kampanii pod kątem KPI,

  • Tworzenie newsletterów, kampanii email marketingowych i SMS,

  • Współpraca z zespołem SEO i weryfikacja ich działań,

  • Współpraca z sieciami afiliacyjnymi,

  • Poszukiwanie nowych możliwości promocji, trendów i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań

  • Implementacja narzędzi AI


🛠️ Narzędzia, z których będziesz korzystał;

  • Systemy reklamowe: Google Ads / Meta Ads / TikTok Ads

  • Narzędzia analityczne: Google Analytics 4

  • System do automatyzacji marketingu

  • Notion

  • Slack

  • Figma (nie musisz znać, ale mile widziane)


⭐ Co oferujemy?

  • Wynagrodzenie 12 000 - 15 000 zł netto miesięcznie (B2B lub UZ),

  • Praca w 100% zdalna z elastycznymi godzinami pracy,

  • 20 płatnych dni wolnych w roku,

  • Realny wpływ na rozwój jednej z najszybciej rozwijających się firm telemedycznych,

  • Możliwość całkowitego przejęcia i zarządzania działem marketingu,

  • Swobodę w eksperymentowaniu i wdrażaniu innowacyjnych pomysłów,

  • Duży budżet marketingowy do zarządzania.

  • Pracę w młodym i ambitnym zespole

  • Bezpośrednią współpracę z założycielami, którzy mają duże doświadczenie w marketingu

  • Budżet na szkolenia, kursy i rozwój osobisty.


🚀 Proces rekrutacyjny:

Etap 1: selekcja aplikacji

Etap 2: poprosimy Cię o wykonanie zadania rekrutacyjnego

Etap 3: rozmowa rekrutacyjna z założycielami firmy

14 000 - 17 500 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

12 000 - 15 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B