Jako Technical Team Leader będziesz zarządzać zespołem oraz wspierać merytorycznie techniczną część Działu Client Service, która wspiera klientów wewnętrznych w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz prowadzi projekty związane z podnoszeniem jakości surowych danych naszych produktów.
Zespół ściśle współpracuje z działami IT firmy, Product Ownerami oraz oddziałami lokalnymi.
Twój zakres obowiązków:
- Zarządzanie kilkuosobowym zespołem, w tym planowanie działań zespołu, wsparcie merytoryczne, dbanie o motywację i rozwój pracowników oraz rekrutacja;
- Prowadzenie projektów związanych z podnoszeniem jakości danych surowych wykorzystywanych w produktach Grupy Gemius (opracowywanie testów narzędzi, wyszukiwanie obszarów do usprawnienia, proponowanie rozwiązań, wypracowywanie procesów monitorowania jakości danych);
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi technicznej klientów wewnętrznych firmy (z centrali oraz oddziałów lokalnych).
Nasze wymagania:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
- znajomość obsługi bashowych narzędzi do przetwarzania danych (np. awk, grep, sed, cut);
- znajomość Pythona;
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu bardzo dobrym;
- zainteresowanie nowymi technologiami internetowymi;
- wysokie zdolności komunikacyjne i organizacyjne;
- proaktywność i zaangażowanie w podejściu do powierzonych zadań.
Zaczynając przygodę z Gemiusem zyskujesz:
- dostęp do unikalnej wiedzy i zaawansowanych analiz marketingowych,
- brak dress codu,
- pracę w modelu hybrydowym, elastyczne godziny i forma zatrudnienia (umowa o prace, b2b, umowa zlecenie),
- nieformalny styl pracy ceniący różnorodność i otwartość na nowe pomysły, zgrany zespół,
- wiele benefitów, np. opiekę zdrowotną, lekcje angielskiego, masaże, przekąski w biurze, integracje, szkolenia i wiele innych.