Technical Team Leader
Obsługa klienta

Technical Team Leader

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Gemius S.A.

Gemius S.A.

Jesteśmy międzynarodową firmą badawczo-technologiczną dostarczającą dane i zaawansowane rozwiązania marketingowe. Oferujemy kompleksowe usługi dla reklamodawców, właścicieli mediów i agencji reklamowych, wydawców oraz e-commerce. Dzięki unikatowemu procesowi przetwarzania danych i technologii zapewniamy klientom nasze wysoko wartościowe produkty, niestandardowe rozwiązania i doskonałą obsługę.

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Jako Technical Team Leader będziesz zarządzać zespołem oraz wspierać merytorycznie techniczną część Działu Client Service, która wspiera klientów wewnętrznych w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz prowadzi projekty związane z podnoszeniem jakości surowych danych naszych produktów.
Zespół ściśle współpracuje z działami IT firmy, Product Ownerami oraz oddziałami lokalnymi.

Twój zakres obowiązków:

  • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem, w tym planowanie działań zespołu, wsparcie merytoryczne, dbanie o motywację i rozwój pracowników oraz rekrutacja;
  • Prowadzenie projektów związanych z podnoszeniem jakości danych surowych wykorzystywanych w produktach Grupy Gemius (opracowywanie testów narzędzi, wyszukiwanie obszarów do usprawnienia, proponowanie rozwiązań, wypracowywanie procesów monitorowania jakości danych);
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi technicznej klientów wewnętrznych firmy (z centrali oraz oddziałów lokalnych).

Nasze wymagania:

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  • znajomość obsługi bashowych narzędzi do przetwarzania danych (np. awk, grep, sed, cut);
  • znajomość Pythona;
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu bardzo dobrym;
  • zainteresowanie nowymi technologiami internetowymi;
  • wysokie zdolności komunikacyjne i organizacyjne;
  • proaktywność i zaangażowanie w podejściu do powierzonych zadań.

Zaczynając przygodę z Gemiusem zyskujesz:

  • dostęp do unikalnej wiedzy i zaawansowanych analiz marketingowych,
  • brak dress codu, 
  • pracę w modelu hybrydowym, elastyczne godziny i forma zatrudnienia (umowa o prace, b2b, umowa zlecenie),
  • nieformalny styl pracy ceniący różnorodność i otwartość na nowe pomysły, zgrany zespół,
  • wiele benefitów, np. opiekę zdrowotną, lekcje angielskiego, masaże, przekąski w biurze, integracje, szkolenia i wiele innych.