WOLA, Warszawa
Generation Z Agency
Generation Z Agency – kreatywna agencja dla marek, które nie boją się wyróżniać. Działamy dynamicznie w świecie social mediów, eventów i influencer marketingu, łącząc kreatywność z działaniami, które realnie wpływają na wyniki.
Nie jesteśmy typową agencją – cenimy autentyczność, otwartość i zaskakujące rozwiązania. Stawiamy na komunikację, która angażuje i wywołuje emocje, tworząc content, który przemawia do odbiorców. Wiemy, że każda marka ma swoją historię, dlatego pracujemy w zgranym teamie, by w pełni skupić się na indywidualnych potrzebach naszych klientów
SZUKAMY OSOBY, KTÓRA:
Ma min. 3 lata doświadczenia w social media, w tym min. rok na stanowisku liderskim
Ma doświadczenie w zarządzaniu zespołem i budżetem kampanii.
Sprawnie ogarnia narzędzia socialowe (Canva, Sotrender, CapCut, itp.)
Potrafi myśleć strategicznie i operacyjnie — układa plan, deleguje, ale też w razie czego działa samodzielnie.
Bierze pełną odpowiedzialność za wyniki.
Jest kreatywna, proaktywna i nie boi się podejmować decyzji.
Jest dostępna w Warszawie i gotowa być na miejscu, gdy sytuacja tego wymaga.
TWOJE ZADANIA TO:
Opracowanie i wdrażanie strategii działań w social mediach dla marki (lub marek).
Budowanie i rozwijanie obecności marek we wszystkich kluczowych kanałach social media.
Zarządzanie zespołem social mediowym — planowanie pracy, delegowanie zadań i wspieranie rozwoju zespołu.
Monitorowanie trendów i wdrażanie nowych rozwiązań.
Analiza wyników działań i kampanii, raportowanie efektów, optymalizowanie działań pod KPI.
Współpraca z innymi działami (kreacja, strategia, performance, PR, sprzedaż) i partnerami zewnętrznymi.
Reagowanie na sytuacje kryzysowe i dbanie o dobrą komunikację z odbiorcami.
Zarządzanie budżetem social media i kontrola wydatków kampanii.
MOŻEMY CI ZAGWARANTOWAĆ:
Zatrudnienie na pełen etat (hybrydowo i elastyczne godziny pracy)
Współpraca w oparciu o Umowę Zlecenie lub B2B.
Benefity pracownicze (język angielski, system urodzinowy oraz dofinansowanie do MultiSport i Multilife)
Stałe rozwijanie umiejętności w obszarze social mediów.
Realny wpływ na kierunek rozwoju agencji.
Praca w kreatywnym środowisku, w którym nie ma miejsca na nudę.
Udział w ciekawych i niestandardowych projektach z różnych branż.
Korzystanie z profesjonalnych i nowoczesnych narzędzi.
Spotkania i wyjazdy integracyjne
Płatny urlop wypoczynkowy