Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży

Sprzedaż

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży

Sprzedaż
Pełny etat
B2B, UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

praca hybrydowa (Warszawa/Gliwice)


Jako Get IT Together specjalizujemy się w dostarczaniu wysoko wykwalifikowanych Ekspertów, w obszarach zarządzania projektami, architektury, analizy biznesowej i systemowej czy rozwoju oprogramowania.


Dla naszego klienta – wiodącej firmy działającej na rynku IT poszukujemy osoby na nowoutworzone stanowisko Specjalisty ds. Wsparcia Sprzedaży.


Co zyskasz pracując z naszym Klientem:

  • Elastyczną formę zatrudnienia: B2B lub umowa o pracę
  • Model pracy hybrydowej w dogodnie zlokalizowanych biurach w Warszawie lub Gliwicach
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa i inne)


Za co będziesz odpowiedzialny/a:

  • Współpraca z wewnętrznymi działami firmy w celu zapewnienia sprawnego przebiegu procesów sprzedażowych
  • Przygotowywanie oraz uzupełnianie dokumentacji, prowadzenie formalnej korespondencji
  • Samodzielne prowadzenie postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
  • Analiza warunków udziału w postępowaniu, kryteriów oceny ofert oraz wymagań formalnych
  • Sporządzanie i kompletowanie dokumentacji ofertowej zgodnie z wymaganiami SWZ
  • Bieżąca aktualizacja dokumentacji firmowej (m.in. KRK, KRS, zaświadczenia z ZUS i US)
  • Monitorowanie przebiegu postępowań przetargowych oraz wsparcie zespołu w realizacji zawartych umów


Jakie kompetencje są niezbędne:

Kompetencje twarde:

  • Minimum 1–2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Praktyczna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Umiejętność analizy dokumentacji przetargowej
  • Biegła znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word i Excel)
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z platformami przetargowymi (np. e-Zamówienia, miniPortal)


Kompetencje miękkie:

  • Sumienność i odpowiedzialność
  • Zdolność analitycznego myślenia i interpretacji przepisów
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i terminów
  • Komunikatywność i zdolność do pracy zespołowej
  • Dbałość o szczegóły i dokładność


Wymagane umiejętności

Microsoft Office

dokumentacja

Salesforce

prawo zamówień publicznych

PZP

Microsoft Office Word

Znajomość języków

Polski: C2

Angielski: B1

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 21.05.2025