Cześć, dzień dobry!
Jesteśmy Get Noticed, czyli jedną z najszybciej rozwijających się agencji performance marketingu w Polsce! Aktualnie nasz zespół to 28 specjalistów. Agencja posiada 7 działów, dzięki którym sprawnie i kompetentnie prowadzimy projekty. Są to: PPC Ads, Social Ads, SEO, Social Media, Graphic Design, Customer Success oraz Analityka.
Z każdym z tych działów będziecie współpracować oraz każdy z tych działów minimum raz w miesiącu prowadzi wewnętrzne szkolenia, aby każdy mógł stale rozwijać swoje kompetencje.
To wszystko w samym centrum Poznania, w nowoczesnym biurze ze świetnymi Liderami oraz Menedżerami działów. Dodatkowo wsparcie zarządu, który nie jest oderwany od rzeczywistości i bardzo czynnie bierze udział w rozwoju agencji i wspieraniu każdego w Get Noticed. Zobacz, jak u nas jest:
Jesteś spoza Poznania? Żaden problem, nasze biuro zlokalizowane jest zaledwie 3 minuty od dworca (z zegarkiem w ręku!), a do sprawnej pracy zakładamy minimum 2 wizyty w miesiącu w Poznaniu.
Agencja posiada status Facebook Marketing Partner, najwyższy status Partnera Premier od Google (tylko 3% agencji w Polsce posiada takie wyróżnienie), oraz Microsoft Advertising Certified Professional.
___________________________________________________________________________________
OBOWIĄZKI:
- budowanie nowych raportów odpowiadających na pytania biznesowe
- wyciąganie wniosków z danych i układanie biznesowych rekomendacji
- tworzenie zagregowanych raportów danych dla managerów i liderów odnośnie KPI w zespołach
- automatyzacja raportowania
- opracowywanie automatycznych notyfikacji dla odhyleń w danych
- agregowanie danych z wielu źródeł baz danych
- aktywne szukanie nowych możliwości w optymalizacji KPI
JAK WIDZIMY IDEALNĄ OSOBĘ NA TO STANOWISKO:
- znasz Google Analytics / GA4 opcjonlanie: BigQuery
- posiadasz doświadczenie z branżą e-commerce
- znasz narzędzia do wizualizacji danych (Looker, Sheets, opcjonalnie BI lub Tableau)
- dobrze znasz Google Sheets
- masz doświadczenie w analizach danych, źródeł, przepływu użytkowników, zdarzeń
- wiesz czym jest atrybucja i wielokanałowe konwersje
- znasz metody optymalizacji współczynnika konwersji
- rozumiesz procesy biznesowe, lubisz testować, potrafisz wyciągać wnioski i tworzyć z nich rekomendacje.
W zespole posiadamy już osobę o mocnych kompetencjach wdrożeniowca (Full Stack Developer), dlatego głównie zależy nam na umiejętnościach pracy z danymi, wyciągania biznesowych wniosków i układania rekomendacji.
___________________________________________________________________________________
Najważniejsze wartości, którymi się kierujemy to:
Czego możesz się spodziewać od nas:
Chcesz wiedzieć więcej? Umów się z nami na rozmowę.
Jeżeli spełniasz powyższe warunki, to chętnie spotkamy się na rozmowie rekrutacyjnej w formie Google Meet lub na żywo.
Zapraszamy też na naszą stronę:
Oraz Facebooka, Instagrama, LinkedIna:
www.facebook.com/getnoticedagency/
Rekomendowane oferty