👋 Cześć, dzień dobry!
Do działu Analityki poszukujemy Digital Analytics Specialist, który będzie stawiać czoła ciekawym wyzwaniom w tym prężnie rozwijającym się obszarze.
Od początku istnienia agencji wiemy jak ważne jest podejmowanie decyzji biznesowych w oparciu o dane. Tym samym chcemy powiększyć nasz zespół Analityki i zaprosić do współpracy osobę, która zajmie się analizą danych pochodzących z różnych źródeł, a następnie na ich podstawie przygotuje rekomendacje dla klienta, abyśmy mogli jak najefektywniej wspierać i rozwijać jego biznes 🔝
🏢 Trochę o nas:
Get Noticed to jedna z najszybciej rozwijających się agencji digital marketingu 360 w Polsce! Aktualnie nasz zespół to ponad 45 specjalistów. Agencja posiada 6 zespołów specjalistycznych, dzięki którym skutecznie i proaktywnie realizujemy projekty. W skład działu Performance wchodzą: PPC, Social Ads, Social Organic, SEO, Analytics oraz Marketing Automation 🚀.
Oprócz tego mamy wewnętrzny dział Graphic Design, który realizuje grafiki w różnych formatach dla naszych klientów, ale także tworzy strony internetowe.
Za kontakt z klientem, koordynację projektów marketingowych oraz rozwój klienta odpowiada zespół Project Management.
Agencja posiada status Meta Business Partner, najwyższy status Premier Partner Google (tylko 3% agencji w Polsce posiada takie wyróżnienie), Microsoft Advertising Certified Professional, Microsoft Advertising Partner oraz Allegro Ads Partners. 🏅
💼 Do obowiązków na tym stanowisku należą:
zbieranie danych z różnych źródeł online, m.in: GSC, Meta Ads, CRM/CMS, Google Ads, GA4,
praca na dużych zbiorach danych,
przeprowadzanie testów A/B,
rekomendowanie rozwiązań na podstawie swoich doświadczeń i danych,
korzystanie z narzędzi analitycznych tj. Google Looker Studio, Google Analytics 4, Google Tag Manager, Spreadsheets,
analiza sprzedaży, ruchu oraz zachowań użytkowników w serwisach w celu identyfikacji trendów i możliwości poprawy efektywności stron internetowych,
współtworzenie i rozwijanie struktury systemu analiz oraz raportowania,
śledzenie trendów z obszaru analityki e-commerce/marketingu oraz dostępnych narzędzi,
śledzenie i raportowanie stopnia realizacji określonych KPI marketingowych,
współpraca z pozostałymi działami w agencji tj. SEM, Social Ads, Customer Success,
obsługa klientów (sporadyczny kontakt mailowy/ telefoniczny).
✅ Zastanawiasz się czy szukamy właśnie Ciebie? Tak, jeżeli:
masz minimum 2 - letnie doświadczenie w obszarze analityki internetowej (najlepiej agencyjne),
doskonale znasz pojęcia i procesy zachodzące w digital marketingu i e-commerce,
płynne korzystasz z narzędzi tj. Google Analytics 4, Google Tag Manager, Looker Studio, Excel,
potrafisz przeprowadzać testy A/B i wyciągnąć z nich wnioski,
kreatywnie podchodzisz do rozwiązania problemów i próbujesz niestandardowych rozwiązań,
umiesz okiełznać duży zbiór danych i przedstawić najważniejsze informacje w formie czytelnych raportów i wykresów (zrozumiałych dla osób, które nie pracują na co dzień w analityce),
znasz język angielski w stopniu komunikatywnym,
w stopniu podstawowym znasz języki: HTML/CSS/JS.
🎁 Czego możesz się spodziewać od nas:
umowy B2B,
pracy hybrydowej po okresie próbnym – 3 dni pracy z biura/2 dni pracy z domu w tygodniu
współpracy z firmami będącymi liderami w swoich branżach,
służbowy Macbook,
atmosfery pełną otwartości i szacunku,
pracy w agencji „top of mind” w naszej niszy,
dbałości o to, by nasza marka była dobrze postrzegana,
procesów, które usuwają chaos organizacyjny,
poszukiwania błędów w procesach, a nie w ludziach,
zaufania,
wsparcia od każdego współpracownika,
udziału w konferencjach i szkoleniach,
platformy kafeteryjnej MyBenefit.
Jeśli Twoje CV spełni nasze oczekiwania, zaprosimy Cię na pierwsze spotkanie na Google Meet z Dominiką - HR Business Partnerką (30-40 minut).
Jeśli rozmowa wstępna okaże się pozytywna, kolejnym etapem będzie spotkanie w biurze z Joachimem - Team Liderem działu.
Na drugim spotkaniu lub pomiędzy etapami może pojawić się także zadanie rekrutacyjne, które sprawdzi Twoje umiejętności w praktyce.
Rekomendowane oferty