Digital Analytics Specialist
Nowa
Marketing

Digital Analytics Specialist

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Google Analytics

analiza

Opis stanowiska

👋 Cześć, dzień dobry!

Do działu Analityki poszukujemy Digital Analytics Specialist, który będzie stawiać czoła ciekawym wyzwaniom w tym prężnie rozwijającym się obszarze.

 

Od początku istnienia agencji wiemy jak ważne jest podejmowanie decyzji biznesowych w oparciu o dane. Tym samym chcemy powiększyć nasz zespół Analityki i zaprosić do współpracy osobę, która zajmie się analizą danych pochodzących z różnych źródeł, a następnie na ich podstawie przygotuje rekomendacje dla klienta, abyśmy mogli jak najefektywniej wspierać i rozwijać jego biznes 🔝

 

🏢 Trochę o nas:

Get Noticed to jedna z najszybciej rozwijających się agencji digital marketingu 360 w Polsce! Aktualnie nasz zespół to ponad 45 specjalistów. Agencja posiada 6 zespołów specjalistycznych, dzięki którym skutecznie i proaktywnie realizujemy projekty. W skład działu Performance wchodzą: PPC, Social Ads, Social Organic, SEO, Analytics oraz Marketing Automation 🚀.

Oprócz tego mamy wewnętrzny dział Graphic Design, który realizuje grafiki w różnych formatach dla naszych klientów, ale także tworzy strony internetowe. 

Za kontakt z klientem, koordynację projektów marketingowych oraz rozwój klienta odpowiada zespół Project Management.
Agencja posiada status Meta Business Partner, najwyższy status Premier Partner Google (tylko 3% agencji w Polsce posiada takie wyróżnienie), Microsoft Advertising Certified Professional, Microsoft Advertising Partner oraz Allegro Ads Partners. 🏅

 

💼 Do obowiązków na tym stanowisku należą:

  • zbieranie danych z różnych źródeł online, m.in: GSC, Meta Ads, CRM/CMS, Google Ads, GA4, 

  • praca na dużych zbiorach danych,

  • przeprowadzanie testów A/B,

  • rekomendowanie rozwiązań na podstawie swoich doświadczeń i danych,

  • korzystanie z narzędzi analitycznych tj. Google Looker Studio, Google Analytics 4, Google Tag Manager, Spreadsheets,

  • analiza sprzedaży, ruchu oraz zachowań użytkowników w serwisach w celu identyfikacji trendów i możliwości poprawy efektywności stron internetowych,

  • współtworzenie i rozwijanie struktury systemu analiz oraz raportowania,

  • śledzenie trendów z obszaru analityki e-commerce/marketingu oraz dostępnych narzędzi,

  • śledzenie i raportowanie stopnia realizacji określonych KPI marketingowych,

  • współpraca z pozostałymi działami w agencji tj. SEM, Social Ads, Customer Success,

  • obsługa klientów (sporadyczny kontakt mailowy/ telefoniczny).

 

✅ Zastanawiasz się czy szukamy właśnie Ciebie? Tak, jeżeli:

  • masz minimum 2 - letnie doświadczenie w obszarze analityki internetowej (najlepiej agencyjne),

  • doskonale znasz pojęcia i procesy zachodzące w digital marketingu i e-commerce,

  • płynne korzystasz z narzędzi tj. Google Analytics 4, Google Tag Manager, Looker Studio, Excel,

  • potrafisz przeprowadzać testy A/B i wyciągnąć z nich wnioski,

  • kreatywnie podchodzisz do rozwiązania problemów i próbujesz niestandardowych rozwiązań,

  • umiesz okiełznać duży zbiór danych i przedstawić najważniejsze informacje w formie czytelnych raportów i wykresów (zrozumiałych dla osób, które nie pracują na co dzień w analityce),

  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym,

  • w stopniu podstawowym znasz języki: HTML/CSS/JS.

 

🎁 Czego możesz się spodziewać od nas:

  • umowy B2B, 

  • pracy hybrydowej po okresie próbnym – 3 dni pracy z biura/2 dni pracy z domu w tygodniu 

  • współpracy z firmami będącymi liderami w swoich branżach,

  • służbowy Macbook,

  • atmosfery pełną otwartości i szacunku,

  • pracy w agencji „top of mind” w naszej niszy,

  • dbałości o to, by nasza marka była dobrze postrzegana,

  • procesów, które usuwają chaos organizacyjny,

  • poszukiwania błędów w procesach, a nie w ludziach,

  • zaufania,

  • wsparcia od każdego współpracownika,

  • udziału w konferencjach i szkoleniach,

  • platformy kafeteryjnej MyBenefit.



👉 Jak wygląda proces rekrutacyjny?

  • Jeśli Twoje CV spełni nasze oczekiwania, zaprosimy Cię na pierwsze spotkanie na Google Meet z Dominiką - HR Business Partnerką (30-40 minut).

  • Jeśli rozmowa wstępna okaże się pozytywna, kolejnym etapem będzie spotkanie w biurze z Joachimem - Team Liderem działu.

  • Na drugim spotkaniu lub pomiędzy etapami może pojawić się także zadanie rekrutacyjne, które sprawdzi Twoje umiejętności w praktyce. 



Rekomendowane oferty

Przedsiębiorczy Specjalista PPC - zdalnie

Nowa
8 000 - 11 000 PLN/mies.
Kaman Marketing
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
marketing
performance marketing
Meta Ads
Nowa