Jako Growth Manager w Get Noticed Agency, będziesz pełnić ważną rolę w tworzeniu i wdrażaniu strategii wzrostu i rozwoju Agencji. Twoje codzienne obowiązki obejmować będą realizację celów sprzedażowych, optymalizację procesów pozyskiwania i konwersji leadów oraz ścisłą współpracę z różnymi działami w celu zwiększenia efektywności biznesowej.
Skupisz się na analizie danych, zarządzaniu budżetem marketingowym i doskonaleniu materiałów oraz procesów sprzedażowych. Twoja rola będzie hybrydowa, łącząc elementy sprzedaży i marketingu, z naciskiem na całościowy rozwój biznesu. Będziesz również odpowiedzialny/a za tworzenie i nadzór nad strategiami inbound i outbound w kontekście pozyskiwania i konwersji leadów.
Brzmi to dla Ciebie ciekawe i rozwojowo? Zaaplikuj!
💼 Do podstawowych obowiązków na tym stanowisku należą:
STRATEGIA I ANALIZA:
- Ustalanie i realizacja celów leadowych - tworzenie i realizacja strategii pozwalającej na realizowanie celów sprzedażowych z budżetowania
- Identyfikacja możliwości wzrostu - analizowanie rynku, konkurencji i trendów w celu znalezienia najlepszych kierunków rozwoju.
- Analiza danych - szczegółowa analiza CAC, LTV, współczynników konwersji i innych metryk w podziale na segmenty klientów
- Tworzenie raportów - rozbudowa środowiska raportowania KPI sprzedażowo-marketingowych
ZWIĘKSZANIE LICZBY LEADÓW:
- Zarządzanie budżetem marketingowym - alokacja środków w najbardziej opłacalne kanały na podstawie analizy ROI, z naciskiem na segmenty premium
- Tworzenie strategii inbound marketingowej - marketing treści specjalistycznych, tworzenie narzędzi lead magnet, case studies, treści video.
- Projektowanie i wdrażanie strategii na pozyskiwanie leadów - ABM (Account Based Marketing), outbound, pozyskiwanie leadów z naciskiem na segmenty premium.
ZWIĘKSZANIE KONWERSJI LEADA:
- Rozwój oferty - współpraca z zespołem produktowym w celu dostosowania oferty do potrzeb rynku i zwiększenia jej konkurencyjności
- Doskonalenie materiałów sprzedażowych - prezentacji, ofert, case studies i innych materiałów, które wspierają proces sprzedaży
Mile widziane doświadczenie:
- Optymalizacja konwersji - praca nad zwiększeniem współczynnika konwersji poprzez testowanie i udoskonalanie procesu sprzedaży
- Opracowywanie strategii i procesów sprzedażowych - eksperymentowanie z różnymi technikami, argumentami i strukturami rozmów sprzedażowych
- Uczestniczenie w oferowaniu kluczowych leadów - z udziałem osób z zespołu sprzedażowego i produktowego
✅ Zastanawiasz się czy szukamy właśnie Ciebie? Tak, jeżeli:
- masz doświadczenie w obszarze marketingu/sprzedaży B2B>5 lat;
- masz doświadczenie w wyżej wymienionych obszarach (strategia i analiza, zwiększanie liczby lead'ów, zwiększanie konwersji lead'ów) > 3 lat;
- pracowałeś/aś w środowisku branży digital / marketing / e-commerce;
- masz Growth mindset, czyli umiejętność ciągłego wyszukiwania naszych przewag konkurencyjnych i wzrostu;
- posiadasz umiejętność analizy danych sprzedażowych i marketingowych (CAC, LTV, współczynniki konwersji);
- masz doświadczenie w zarządzaniu budżetem marketingowym i alokacji środków w oparciu o ROI;
- znasz i stosowałeś/aś strategie ABM (Account Based Marketing) i techniki outbound;
- potrafisz optymalizować procesy sprzedażowe i zwiększać współczynniki konwersji;
- masz doświadczenie w tworzeniu i doskonaleniu materiałów sprzedażowych;
- jesteś osobą analityczną, potrafiącą wyciągać wnioski z danych i przekładać je na działania;
- potrafisz łączyć myślenie strategiczne z operacyjnym;
- masz łatwość w prowadzeniu rozmów na poziomie C-level o strategicznych celach biznesowych klienta;
- znasz narzędzia analityczne do raportowania KPI sprzedażowo-marketingowych;
- rozumiesz zasady działania lejków sprzedażowych i potrafisz je optymalizować;
- cechuje Cię kreatywność i innowacyjne podejście do rozwiązywania problemów;
- potrafisz pracować w dynamicznym środowisku i szybko adaptować się do zmian;
- mile widzane doświadczenie w wystąpieniach publicznych lub udziale w webinarach / podcastach / video.
👉Oferujemy:
- kontrakt B2B,
- pracę hybrydową po okresie próbnym - 3 dni pracy z biura/2 dni pracy z domu w tygodniu lub pracę zdalną jeśli nie mieszkasz w Poznaniu,
- współpracę z firmami będącymi liderami w swoich branżach,
- służbowego Macbooka,
- platformę benefitową, na której możesz wybrać świadczenia dopasowane do Ciebie,
- bardzo duże portfolio usług agencyjnych,
- atmosferę pełną otwartości i szacunku,
- pracę w agencji „top of mind” w naszej niszy,
- dbałość o to, by nasza marka była dobrze postrzegana,
- procesy, które usuwają chaos organizacyjny,
- indywidualny budżet szkoleniowy
Proces rekrutacyjny
👉 Zaaplikuj – jeśli spełniasz poniższe warunki – chętnie spotkamy się z Tobą na rozmowie rekrutacyjnej w formie Google Meet i przedstawimy Ci czym się zajmujemy. :)
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
- Jeśli Twoje CV spełni oczekiwania wymienione w ogłoszeniu, skontaktuje się z Tobą Dominika - HR Business Partnerka. (30-40 min.)
- Jeśli rozmowa wstępna okaże się pozytywna, drugim etapem będzie rozmowa (w biurze lub online) z Basią Garczyńską - współzałożycielką Agencji. (60-90 min.)
- Dodatkowo, jeśli w toku rozmów wyjdzie taka potrzeba - przewidujemy dodatkowe zadanie - pomiędzy etapami lub w trakcie drugiego spotkania.