Sales & Additional Income Specialist
Sprzedaż

Sales & Additional Income Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Real Estate

nieruchomości

komercyjne

sprzedaż

Opis stanowiska

Globalworth jest wiodącym graczem w sektorze nieruchomości, który swoją działalność koncentruje na Polsce i Rumunii, dwóch największych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (CEE).


Globalworth nabywa, rozwija i zarządza aktywami ze szczególnym uwzględnieniem obiektów biurowych. Cel firmy to stać się właścicielem pierwszego wyboru dla szerokiej i rosnącej społeczności najemców reprezentujących międzynarodowe organizacje, które działają w regionie CEE.


Portfel Globalworth o wartości około 3 mld euro jest zarządzany przez zespół ponad 200 specjalistów zlokalizowanych głównie w Warszawie i Bukareszcie.


W związku z naszym dynamicznym rozwojem, poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:


Sales & Additional Income Specialist

Obszar działania: Warszawa, Wrocław, Katowice, Kraków, Łódź, Gdańsk

Miejsce zamieszkania: Warszawa


Twój zakres obowiązków:


  • Realizacja portfelowej strategii generowania dodatkowych przychodów w budynkach należących do Globalworth (wynajem powierzchni wspólnych i reklamowych, odpowiedzialność za najem krótkoterminowy) we współpracy z Działem Zarządzania oraz Działem Asset & Leasing Management;
  • Przygotowywanie profesjonalnych materiałów prezentacyjnych niezbędnych do realizacji celów sprzedażowych, we współpracy z Działem Marketingu;
  • Opracowywanie i realizacja rocznych budżetów dodatkowych przychodów, follow-up we współpracy z Działem Analiz i Raportowania;
  • Przygotowywanie i wdrażanie planu pozyskania sponsorów do realizowanych własnych bądź zewnętrznych eventów, w oparciu o bazę istniejących Najemców handlowych i biurowych oraz kontrahentów z rynku zewnętrznego, we współpracy z Działem Marketingu;
  • Pozyskiwanie partnerów barterowych do realizowanych własnych kampanii i wydarzeń budynkowych, we współpracy z Działem Marketingu i Działem Prawnym;
  • Negocjowanie i zawieranie umów najmu, umów sponsoringu i umów barterowych, we współpracy z Działem Marketingu i Działem Prawnym;



Nasze wymagania:


  • Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek związany z branżą nieruchomości;
  • Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze leasingu / asset managementu, property managementu lub marketingu w branży nieruchomości komercyjnych;
  • Doświadczenie zawodowe w zakresie pozyskiwania sponsoringu i portfelowej sprzedaży barterowej;
  • Komunikatywność;
  • Samodzielność w działaniu;
  • Umiejętność nawiązywania długofalowych relacji;
  • Umiejętność pracy w rozproszonej strukturze;
  • Elastyczność;
  • Bardzo dobra organizacja pracy i skrupulatność;
  • Zaangażowanie;
  • Otwartość na zmiany.


To oferujemy:


  • Umowę zlecenia w niepełnym wymiarze czasu pracy,
  • Możliwość nauki pracy w dziale HR,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Nowoczesne biuro w centrum Warszawy (dogodny dojazd),
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Ubezpieczenie na życie,
  • MultiSport,
  • Wsparcie psychologiczne, doradztwo prawne i finansowe w ramach platformy EAP,

Rekomendowane oferty

Account Manager 🚀

Nowa
Freundschaft
Warszawa
account manager
ATL
skuteczna komunikacja
Nowa