Specjalista ds. Obsługi Kluczowych Klientów
Sprzedaż

Specjalista ds. Obsługi Kluczowych Klientów

Gdańsk
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
GLS Poland

GLS Poland

GLS Poland to jeden z głównych dostawców usług transportowych w Polsce skoncentrowany na zapewnianiu najwyższej jakości. 50 filii pozwala GLS Poland być blisko Nadawców i Odbiorców w całym kraju.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

dobra organizacja pracy

sporządzanie raportów

skuteczna komunikacja

język angielski

odpowiedzialność

samodzielność

Opis stanowiska

GLS Poland to jeden z głównych dostawców usług transportowych w Polsce skoncentrowany na zapewnianiu najwyższej jakości. 50 filii pozwala GLS Poland być blisko Nadawców i Odbiorców w całym kraju


Czym będziesz się zajmować jako Specjalista ds. Obsługi Kluczowych Klientów?

  • profesjonalną obsługą kluczowych Klientów oddziału (sektor B2B, B2C, i e-commerce)
  • doradztwem w zakresie sprawnej organizacji przewozu przesyłek, sporządzaniem raportów oraz wyjaśnianiem bieżących spraw
  • weryfikacją jakości oraz ciągłym podnoszeniem poziomu świadczonych usług
  • dbałością o poprawną komunikację między klientami a GLS
  • kształtowaniem oraz dbaniem o pozytywny wizerunek firmy


Brzmi ciekawie? Sprawdź, czego potrzebujemy od Ciebie!

  • wielozadaniowości, samodzielności i odpowiedzialności
  • pozytywnego nastawienia, otwartość i empatyczność z nutką asertywności
  • koncentracji na szukaniu rozwiązań
  • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • umiejętności pracy w zespole
  • umiejętności nawiązywania długofalowych relacji z Klientami
  • doświadczenia w pracy związanej z obsługą Klienta - mile widziane


Co czeka na Ciebie w GLS?

  • nie będziesz musiał/a budować bazy Klientów, oferujemy pracę związaną z opieką nad klientami już pozyskanymi (brak sprzedaży)
  • gruntowne wdrożenie i życzliwe przyjęcie - zostaniesz przydzielona/ny do swojego Buddy'iego, który będzie Cię wspierał, doradzał i był dla Ciebie przez pierwsze 4 do 6 tygodni onboardingu
  • ciepłe przyjęcie – według 85% z nas każdy pracownik spotyka się z życzliwym przywitaniem przez GLS’ową załogę
  • coroczny przegląd wynagrodzeń, po to, aby Twoja pensja nadążała za zmieniającą się sytuacją ekonomiczną
  • prywatna opieka medyczna
  • platforma z benefitami – kino, Multisport i wiele innych…
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • dofinansowanie wypoczynku
  • program rekomendacji pracowników
  • dostęp do platformy Legimi
  • inicjatywy dobroczynne (m.in. Szlachetna Paczka, Business Run)
  • trzynasta pensja

Rekomendowane oferty

New Business Manager / Marketing Consultant

Nowa
8 000 - 15 000 PLN/mies.
inmarketing digital agency
Poznań
sprzedaż
e-commerce
konsultant
Nowa