Tworzenie, zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych w systemie Google Ads oraz innych platformach PPC (Meta, allegro ads, amazon ads)
Wsparcie w konfigurowaniu narzędzi marketingowo-analitycznych pod nowe rynki (tworzenie, konfiguracja, łączenie kont GA4, GAds, GMC, GTM, Google Cloud.
Współpraca z zespołem kreatywnym przy tworzeniu materiałów reklamowych.
Analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości reklamowych.
Eksperymentowanie z nowymi formatami reklamowymi i strategiami dotarcia do użytkowników.
Śledzenie trendów w marketingu cyfrowym i proponowanie innowacyjnych rozwiązań.
Raportowanie wyników działań, rekomendowanie dalszych działań na prowadzonych projektach, analiza efektywności wyników.
Obsługa narzędzi do automatyzacji marketingu (salesmanago)
Nasze wymagania:
Posiadasz min. trzyletnie doświadczenie w planowaniu, tworzeniu i optymalizacji kampanii PPC (Facebook Ads, Google Ads itp.).
Rozumiesz specyfikę działań reklamowych w mediach społecznościowych.
Potrafisz analizować dane z kampanii i na ich podstawie optymalizować budżety oraz działania reklamowe.
Masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii nastawionych na wyniki (performance marketing).
Masz doświadczenie w pracy z narzędziami takimi jak Google Analytic, Google Tag Manager, Google Cloud, Looker studio, Google Merchant Center.
Posiadasz wiedzę marketingową, która pomaga analizować całość biznesu klienta i przez ten pryzmat prowadzić projekty.
Jesteś na bieżąco z trendami w digital marketingu i wiesz, jak wykorzystać je w praktyce.
Jesteś kreatywny/a, komunikatywny/a i potrafisz pracować w zespole.
To oferujemy:
Elastyczne godziny pracy dostosowane do Twoich potrzeb.
Możliwość pracy zdalnej.
26 dni płatnego wolnego, niezależnie od rodzaju umowy.