Dołącz do naszego zespołu i pomóż nam rozwijać widoczność marki w internecie!
Szukamy osoby, która połączy analityczne podejście do SEO z kreatywnością w tworzeniu treści.
Główne zadania:
Analiza i optymalizacja treści
Dobór słów kluczowych, optymalizacja istniejących materiałów oraz tworzenie nowych, angażujących treści z myślą o użytkownikach i
wyszukiwarkach.
Optymalizacja techniczna SEO
Praca z zagadnieniami technicznymi związanymi z optymalizacją stron internetowych pod kątem SEO
Budowanie linków (link building)
Tworzenie i realizacja strategii link buildingu w celu zwiększenia autorytetu witryny i jej pozycji w wynikach wyszukiwania.
Analiza i monitoring
Analiza danych, wyciąganie wniosków z prowadzonych działań oraz
raportowanie postępów i wyników.
Content marketing
Współpraca z zespołem marketingowym przy planowaniu i tworzeniu kampanii contentowych oraz tworzenie wartościowych treści na potrzeby
różnych kanałów.
Wymagania:
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
Bardzo dobra znajomość zasad SEO i działania algorytmów Google
Umiejętność tworzenia wartościowego contentu zgodnego z wytycznymi SEO
Znajomość narzędzi takich jak: Ahrefs, Google Search Console, Screaming Frog itp.
Podstawowa znajomość HTML i systemów CMS
Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnej organizacji pracy
To oferujemy:
Pracę w rozwijającym się zespole marketingowym z realnym wpływem na strategię i swój rozwój
Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy hybrydowej
Dostęp do narzędzi SEO premium i budżetu na rozwój
Szkolenia, udział w projektach międzynarodowych
Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia
Zniżki na firmowe produkty
Spotkania integracyjne
Jak aplikować
Prześlij swoje CV wraz z przykładowymi tekstami lub krótkim opisem swoich
dotychczasowych działań SEO.
W temacie wpisz: SEO i Content Gmoto — Twoje imię i nazwisko
Rekomendowane oferty