🎲 Social Media & Community Specialist
🕐 Full-time
🏙 Poznań, praca stacjonarna
🚀 Go On Board | Adventure-driven Studio
Cześć, to my, Go On Board! 🚀
Jesteśmy zespołem zapalonych graczy gier planszowych, który w swojej historii stworzył takie tytuły jak Wiedźmin: Stary Świat, Wiedźmin: Ścieżka Przeznaczenia czy Cyberpunk 2077 The Board Game. Wierzymy, że każda gra to przygoda, która wzbogaca graczy o nowe doświadczenia i emocje. Nasze znaki rozpoznawcze to epickie ilustracje i najwyższa jakość wykonania.
Do naszego zespołu szukamy osób, które podzielają naszą pasję do gier planszowych i chcą razem z nami tworzyć wyjątkowe tytuły.
Jako Social Media & Community Specialist będziesz odpowiadać za tworzenie spójnej strategii komunikacji na wszystkich naszych kanałach w mediach społecznościowych, dostosowując ją do specyfiki kampanii crowdfundingowych naszych gier.
Twoje przyszłe zadania to między innymi:
- przygotowywanie angażujących i kreatywnych treści (posty, grafiki, wideo, transmisje na żywo) z wykorzystaniem dostępnych zasobów graficznych i wideo,
- ustalanie harmonogramu publikacji i zarządzanie kalendarzem treści,
- aktywne zarządzanie społecznością na platformach takich jak Facebook, Instagram, YouTube, Discord i Gamefound: odpowiadanie na komentarze, wiadomości, moderowanie dyskusji, budowanie relacji,
- monitorowanie kluczowych wskaźników efektywności (zasięgi, zaangażowanie, konwersje) na wszystkich platformach, przygotowywanie na ich podstawie raportów i rekomendacji działań,
- przygotowywanie regularnych raportów dotyczących aktywności społeczności, efektywności działań i osiągniętych wyników,
- identyfikowanie i nawiązywanie relacji z influencerami oraz kluczowymi członkami społeczności gier planszowych,
- tworzenie materiałów edukacyjnych, poradników i FAQ dla użytkowników.
Poszukujemy osoby, która:
- jest z Poznania / okolic lub jest otwarta na relokację,
- posiada min. 3 lata doświadczenia w pracy związanej z marketingiem, preferencyjnie w branży gier planszowych lub pokrewnej,
- płynnie posługuje się językiem polskim i angielskim (w mowie i piśmie),
- ma lekkie pióro i potrafi tworzyć oryginalne, angażujące treści dostosowane do różnych grup docelowych,
- zna zasady SEO i potrafi tworzyć treści zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek oraz platform, takich jak YouTube
- może pochwalić się sukcesami w rozwijaniu profili na platformach społecznościowych,
- ma doświadczenie w budowaniu i angażowaniu społeczności online,
- korzysta z narzędzi takich jak Facebook Insights, Google Analytics, YouTube Analytics,
- potrafi korzystać z narzędzi do edycji grafiki (np. Adobe Photoshop, Canva) i edycji wideo (np. Adobe Premiere Pro, Final Cut Pro),
- zna branżę gier planszowych, rozumie potrzeby graczy i charakterystykę społeczności,
- rozumie crowdfunding (Kickstarter, Gamefound) pod kątem gier planszowych.
Oferujemy:
- pracę nad projektami gier, które oparte są na znanych, dużych licencjach,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współpracę B2B - Ty wybierasz,
- wynagrodzenie dopasowane do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
- premie projektowe,
- komfortowe biuro w centrum Poznania,
- zespołowe spotkania i celebracje,
- budżet edukacyjny,
- stabilność finansową dużego wydawcy, przy zachowaniu vibe'u start-upu,
- pozytywną atmosferę w zespole pełnym pasjonatów,
- nielimitowany dostęp do planszówek w biurze 🎲
Zaaplikuj!
Zapoznamy się z Twoim CV i skontaktujemy się z Tobą mailowo.
- Początek tej przygody to krótka rozmowa telefoniczna z Magdą (HR Specialist), która zada Ci kilka pytań nt. Twojego doświadczenia i opowie więcej o tej roli w Go On Board.
-
W drugim kroku otrzymasz od nas zadanie rekrutacyjne, które pozwoli nam ocenić Twoje umiejętności w praktyce.
- Na końcu zaprosimy Cię na rozmowę, podczas której porozmawiamy szerzej o Twoich dotychczasowych doświadczeniach i tym, jak możemy wzajemnie się uzupełniać. To świetna okazja, żeby upewnić się, że nadajemy na tych samych falach i że wspólnie stworzymy coś wyjątkowego.
I to tyle!
Nie czekaj dłużej: aplikuj i dołącz do przygody z Go On Board!