Rozwiązywanie problemów to dla Ciebie interesujące wyzwanie, a dbanie o relacje z klientem to czysta przyjemność?
Super!
Trafiłeś zatem w odpowiednie miejsce, w którym rozwiniesz swoje skrzydła jako Specjalista ds. Operacyjnego Wsparcia Kont Amazon.
Go2Market to przede wszystkim ludzie, zgrany zespół profesjonalistów z uśmiechami na twarzy, którzy szczerze lubią swoją pracę.
W Go2Market żyjemy Amazonem.
Od Business planu i strategii, przez budowanie oferty produktowej, integracji systemowych i rozwiązań logistycznych po optymalizację sprzedaży i obsługę klienta na każdym z europejskich rynków Amazon.
Lubimy poszerzać nie tylko "amazonowe" horyzonty, ale i nasz zespół, dlatego oferta pracy kierowana jest właśnie do Ciebie, jeżeli:
- masz co najmniej 6 miesięcy praktycznego doświadczenia w pracy na platformie Amazon – to kluczowy punkt, dlatego przeprowadzimy test wiedzy z platformy z każdym potencjalnym kandydatem,
- znasz specyfikę sprzedaży na Amazonie oraz innych marketplace’ach,
- potrafisz obsługiwać Excel na bardzo dobrym poziomie i pracować z plikami typu flat file Amazon,
- masz analityczne myślenie, jesteś skrupulatny i dokładny w swojej pracy,
- potrafisz działać kreatywnie, angażując się w realizację zadań,
- lubisz pracować w zespole, a także chcesz się rozwijać w dynamicznym środowisku,
- znasz język niemiecki lub angielski (dodatkowe języki będą mile widziane).
To jak? Rozbudziliśmy Twoją ciekawość? Jeżeli tak, zobacz czym będziesz się zajmować w Go2Market! Do Twoich głównych zadań należeć będzie:
-
Wdrażanie i realizacja zadań operacyjnych na kontach Amazon zgodnie ze zleceniami Customer Success Specialist,
-
Praca z Amazon Flat Files (templatkami do dodawania produktów) – tworzenie, edycja i poprawne formatowanie plików,
-
Bardzo dobra znajomość Excela – obróbka danych produktowych, filtrowanie, analiza błędów w plikach,
- Wprowadzanie i aktualizowanie ofert produktowych, edytowanie listingów, dodawanie nowych produktów, korekty opisów i zdjęć,
- Rozwiązywanie podstawowych problemów z listowaniem produktów (np. błędy ASIN, poprawność danych),
- Obsługa narzędzi Amazon Seller Central w zakresie realizacji operacyjnych zadań,
- Pomoc w optymalizacji procesów operacyjnych i współpraca z innymi działami (PPC, Content, Design),
- Bieżąca współpraca z Customer Success Specialist i raportowanie postępów w realizowanych zadaniach.
Natomiast jeżeli chodzi o nas, to my zadbamy o całą resztę oferując Tobie:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę dostosowaną do Twoich potrzeb (umowa o pracę lub B2B)
- Elastyczny czas pracy 7:00-17:00
- Pracę w 100% zdalną z każdego zakątka w Polsce z możliwością tymczasowej pracy z innego kraju. Może nie mamy owocowych czwartków ale praca w piżamie to rekompensuje :)
- Zapewniamy sprzęty niezbędne do pracy
- Realne możliwości rozwoju (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne) i zdobywania unikatowych doświadczeń
- Środowisko, w którym liczą się ludzie i partnerska atmosfera
- Dofinansowanie do karty MultiSport i prywatnej opieki medycznej ENEL-MED
- Spotkania integracyjne
- Realny wpływ na rozwój firmy
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
Czy nasza oferta wzbudziła Twoje zainteresowanie i sprawiła, że poczułeś/aś, że Go2Market to miejsce w sam raz dla Ciebie? Jeżeli tak, go to: Aplikuj na ofertę pracy!