Dla naszego Klienta, światowego lidera w produkcji sprzętu domowego z branży FMCG non food, poszukujemy Kandydata na stanowisko Digital Marketing Coordinator.
Opis stanowiska:
- wsparcie w budowaniu strategii digital marketingu w Polsce i na wybranych rynkach europejskich,
- planowanie, zarządzanie i koordynowanie kampanii w zakresie online marketingu, m. in. SEO/SEM, e-commerce, e-mail marketing, social media, display,
- koordynacja pracy agencji digitalowych i pozostałych podwykonawców,
- monitorowanie trendów w obszarze marketingu internetowego, rekomendowanie ulepszeń i nowych rozwiązań,
- monitoring działań konkurencji, analiza i porównania,
- analiza i ocena efektywności prowadzonych projektów.
Wymagania:
- co najmniej 2-3 lata pracy w obszarze digital marketingu,
- biegła znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację,
- wykształcenie wyższe w marketingu lub kierunkach pokrewnych,
- szeroka znajomość narzędzi i rozwiązań z obszaru digital,
- wysokie zdolności analityczne, znajomość kluczowych wskaźników,
- prawo jazdy kategorii B.
Oferta obejmuje:
- bardzo atrakcyjny system premiowy,
- umowa o pracę z prywatną opieką medyczną,
- praca w firmie, będącej niekwestionowanym liderem w swojej kategorii,
- realny wpływ na rozwój firmy i wyniki sprzedaży,
- duża samodzielność i możliwość rozwoju.