Oferty
Customer Success Team Leader
Nowa

Customer Success Team Leader

Kraków
9 500 - 12 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
8 500 - 11 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

branża IT

zarządzanie zespołem

zarządzanie projektami

obsługa klienta

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko Customer Success Team Leader.


Kim jesteśmy?

GoPOS to lider w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań dla branży gastronomicznej i retail, który pomaga przedsiębiorstwom usprawniać zarządzanie, automatyzować sprzedaż i poprawiać obsługę klientów. Nasze systemy są wykorzystywane przez restauracje, kawiarnie, hotele oraz sieci sprzedaży, zwiększając ich efektywność operacyjną i satysfakcję klientów. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, z której rozwiązań korzystają zarówno małe i średnie lokale, jak i uznane marki na rynku.


Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie zespołem specjalistów w tym rekrutacja, szkolenie i rozwój pracowników
  • Nadzór nad prowadzeniem upsellingu przez zespół
  • Monitorowanie i analiza kluczowych wskaźników efektywności zespołu oraz wdrażanie działań naprawczych
  • Rozwijanie i optymalizacja procesów obsługi klienta w celu zapewnienia najwyższej jakości usług
  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z kluczowymi klientami firmy
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu identyfikacji i rozwiązywania problemów klientów
  • Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących satysfakcji klientów oraz efektywności zespołu



Wymagania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta, w tym co najmniej 1 rok na stanowisku kierowniczym.
  • Doskonale rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
  • Zdolność do analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku oraz zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
  • Minimum wiedzy na temat branży IT



Oferujemy:

  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Jasne i przejrzyste zasady zatrudnienia
  • Wynagrodzenie 8500 - 11500 zł brutto
  • Forma zatrudnienia w zależności od preferencji: B2B, UoP, umowa zlecenie
  • Premia zależna od wyników sprzedaży
  • Kompletne szkolenie wdrożeniowe
  • Dofinansowanie karty Benefit Multisport
  • Dofinansowanie opieki medycznej Lux Med
  • Wyjazdy oraz imprezy integracyjne
9 500 - 12 500 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

8 500 - 11 500 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

(Zdalnie) Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
6 000 - 9 000 PLN/mies.
OVB Allfinanz Polska sp. z o.o.
Gdynia
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
praca z klientem
account manager
Nowa

Deutschsprachige Kundenbetreuung für eine Luxusmarke 🌟

Nowa
Concentrix CVG International
Katowice
, Praca zdalna
Zdalnie
German
customer service
Nowa

Młodszy/-a specjalista/-tka ds. relacji z klientami

Nowa
4 000 - 5 500 PLN/mies.
AleBilet
Warszawa
dobra organizacja pracy
skuteczna komunikacja
kreatywność
Nowa

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta francuskojęzycznego

Nowa
6 500 - 8 500 PLN/mies.
APV.EU
Poznań
sprzedaż
Microsoft Office
prawo jazdy kat. B
Nowa

Specialist Customer Care QA Agent (with Spanish, Italian or French)

Nowa
Align Technology
Wrocław
wykształcenie wyższe
język angielski
obsługa klienta
Nowa