HR& Office Assistant
Nowa

HR& Office Assistant

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

rekrutacja

administracja

Opis stanowiska

WE CREATE, WE DESIGN, WE TELL STORIES, WE LOVE IT


W GPD zajmujemy się markami kompleksowo. Planujemy, projektujemy, wdrażamy. Nie boimy się innowacji i eksperymentów, wciąż się rozwijamy i znosimy granice pomiędzy reklamą online i offline. Do wszystkich tematów podchodzimy globalnie, a kampanie 360° to nasza codzienność.


Od strategii i idei kreatywnej do realizacji kreacji w każdym obszarze komunikacji. Mamy kompetencje, doświadczenie i ambicje, by odpowiadać na wszystkie, nawet najbardziej nietypowe potrzeby biznesowe klientów. Tworzymy klasyczne formaty ATL i BTL, social media, ambienty, customer experience i platformy sprzedaży internetowej. Łączymy działania agencji reklamowej, studia filmowego i fotograficznego oraz partnera e-commerce. Robimy wszystko, co konieczne, by pracować dla najlepszych i z najlepszymi.


Mamy biuro w Poznaniu i własne studio filmowe oraz dom produkcyjny w Swadzimiu. To w nich przecinają się ścieżki najbardziej kreatywnych ludzi w naszej branży. Wybierz miejsce dla siebie i dołącz do nas, aplikując już dziś!


HR Assistant


Będziesz odpowiadać za:

  • Wsparcie zespołu HR:
  • Obsługę benefitów dla pracowników 
  • Dbanie o poprawność i kompletność danych w systemach HR
  • Współpracę z działem kadrowo-płacowym oraz prawnym


  • Wsparcie zespołu Administracji Biurowej:
  • Wprowadzanie, opisywanie faktur w systemie oraz obsługę korespondencji 
  • Przyjmowanie gości oraz obsługa spotkań wewnętrznych
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i dobrych relacji z Klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi poprzez zachowanie najwyższych standardów obsługi
  • Dbanie o zaopatrzenie m.in. w materiały biurowe, spożywcze i gospodarcze


Czego oczekujemy?

  • Uszanowania drugiego człowieka i jego potrzeb, umiejętność słuchania, otwartość i empatia
  • Umiejętności analizowania rozproszonych danych i ich kondensacja
  • Super organizacji i elastyczności w jednym
  • Nastawienia na szukanie rozwiązań i optymalizacji oraz inicjatywy w działaniu
  • Kultury osobistej oraz lekkości wypowiadania się i tworzenia treści
  • Doświadczenia w realizacji chociaż niektórych z wymienionych obowiązków
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
  • Znajomości angielskiego na poziomie min.B2
  • Chęci, ciekawości, cierpliwości i jeszcze raz chęci 😊

Mile widziane

  • Znajomość narzędzi pracy HR np. RCP, LinkedIn Recruiter czy Erecruiter
  • Zainteresowanie psychologią, technologią i branżą kreatywną


Co możemy Ci zaoferować?

  • Bezpłatną opiekę medyczną w LUXMED dla pracowników firmy oraz preferencyjne stawki pakietów dla partnerów i członków rodzin
  • Pakiety MULTISPORT w bardzo atrakcyjnych stawkach
  • Ubezpieczenie grupowe Allianz zarówno dla pracowników, jak i ich rodzin
  • Wsparcie psychologiczne dla każdego pracownika (zależnie od indywidualnych potrzeb)
  • Organizację oraz dofinansowanie szkoleń zależną od potrzeb zespołowych oraz indywidualnych
  • Spotkania integracyjne – przynajmniej 1 duża impreza w roku dla całej firmy oraz mniejsze wyjścia zespołowe
  • PSIEpiątki, czyli możliwość przyjścia do pracy z psem

Rekomendowane oferty

Specjalistka ds. HR

Nowa
ABM Jędraszek Sp. J.
Pabianice
wdrażanie systemów HR
język angielski
HR
Nowa

Senior HR Manager

Nowa
16 000 - 20 000 PLN/mies.
10Clouds
Warszawa
angielski
skuteczna komunikacja
dobra organizacja pracy
Nowa

Specjalista_ka ds. kadr

Nowa
ALAB laboratoria
Warszawa
prawo pracy
ERP
Microsoft Office
Nowa

Specjalista ds. raportowania

Nowa
Allegro
Adamów
analiza
Microsoft Office
Microsoft Office Excel
Nowa

HR Manager

Nowa
ALTEN Polska
Kraków
prawo pracy
Microsoft Office Excel
zarządzanie zespołem
Nowa