Kogo szukamy? Account Manager
Proponowane widełki: 7000 – 8500 PLN netto (B2B)
Jak pracujemy? Pracujemy hybrydowo w naszym biurze w Warszawie (możliwa też praca w naszym katowickim biurze), a czasem jeździmy na prezentacje do klientów z innych miast.
Kim jesteśmy?
W Green Parrot łączymy marketing z technologią. Naprawdę. Mamy ponad 100-osobowy zespół specjalistów od IT i digital marketingu w naszej agencji marketingowej oraz software house Develtio. Jesteśmy w ścisłej czołówce najbardziej technologicznie zorientowanych agencji zajmujących się marketingiem. Prowadzimy GreenLetter – jeden z największych martechowych newsletterów w Polsce, który czyta ponad 21 200 marketerów. Pracujemy dla najbardziej wymagających branż m.in.: farmacja, finanse, telco, FMCG, crypto.
Jeżeli chcesz nas lepiej poznać, zapraszamy do odwiedzenia zakładki “kariera” na naszej stronie: https://greenparrot.pl/kariera/
Account Manager – kogo szukamy?
Jako Account Manager w naszej agencji będziesz kluczowym elementem naszego zespołu, odpowiedzialnym za realizację strategii marketingowych klientów agencji. Twój główny obszar odpowiedzialności obejmuje zarządzanie wieloma zadaniami w jednym czasie, rozumienie i reagowanie na potrzeby klientów, a także opracowywanie i wdrażanie skutecznych kampanii okresowych. Współpracując ściśle z zespołem kreatywnym i mediowym, będziesz kierować kampaniami reklamowymi, komunikacją w social media, kontaktami z influencerami, dbając tym samym o spójny wizerunek marki klienta.
Odezwij się do nas, jeśli:
masz doświadczenie na podobnym stanowisku,
masz doświadczenie w przygotowywaniu harmonogramów i publikacji w social media, przygotowywaniu kampanii (GDN, SOME, SEARCH), przygotowywaniu Landing Page,
masz doświadczenie we współpracy z wieloma działami: kreacja, media, copywriterzy, performance,
masz doświadczenie we współpracy z influencerami,
masz doświadczenie w zarządzaniu budżetem klienta (podział budżetu, planowanie wydatków, fakturowanie),
znasz narzędzia analityczne, Google Analytics oraz umiesz przygotować wnioski z tabeli danych,
umiesz pracować pod presją czasu i zarządzać wieloma zadaniami jednocześnie,
jesteś osobą kreatywną i potrafisz myśleć strategicznie.
Jako Account Manager w zespole Green Parrot będziesz:
komunikować się z klientem w celu zrozumienia jego potrzeb i oczekiwań,
koordynować działania marketingowe online i offline,
zarządzać czasem realizacji poszczególnych zadań,
przygotowywać raporty dla klientów i zespołu zarządzającego,
wychodzić z inicjatywą w temacie dodatkowych możliwości i szans marketingowych,
utrzymywać partnerskie relacje z klientem,
prowadzić negocjacje dotyczące warunków współpracy,
opracowywać kosztorysy działań dla klienta,
planować i realizować strategie marketingowe (opracowywanie kampanii i monitorowanie wyników),
współpracować z zespołem kreatywnym w zakresie opracowania treści promocyjnych oraz kreacji reklamowych,
współpracować z zespołem mediowym w celu optymalizacji media planów,
reagować na feedback klienta,
współpracować z zespołem social media w koordynowaniu i tworzeniu harmonogramów publikacji,
prowadzić współprace z influencerami.
Co oferujemy Account Managerowi?
pracę w bardzo elastycznej, zgranej organizacji, która ceni inicjatywę, chęć rozwoju i zmieniania zastanego stanu rzeczy,
odpoczynek od pracy podczas płatnych dni wolnych,
pracę dla renomowanych marek,
pracę w firmie zbudowanej wokół takich wartości jak efektywność, innowacyjność, otwartość i szczerość,
kartę sportową i pakiet medyczny oraz dofinansowanie indywidualnych zajęć z j. angielskiego po 3 msc współpracy,
moc ciekawych wyzwań w jednej z najbardziej ogarniętych technologicznie agencji w Polsce.
Jak aplikować?
Nie wymagamy standardowego CV. Możesz wysłać uzupełniony profil na LinkedIn, swoją wizytówkę online, portfolio lub cokolwiek, co pozwoli nam poznać przebieg Twojej kariery i zdobyte doświadczenie.
Jak wygląda proces rekrutacji na stanowisko Account Managera?
Zapoznajemy się z Twoją aplikacją i zapraszamy Cię na rozmowę, gdy stwierdzimy, że możemy do siebie pasować. 😉
Rozmowa z Pauliną z działu HR – podczas rozmowy chcemy Ciebie lepiej poznać, dowiedzieć się jakie są Twoje oczekiwania względem przyszłego miejsca pracy itd.
Zadanie rekrutacyjne – przygotowaliśmy kilka pytań, na które chcielibyśmy poznać Twoje odpowiedzi. Pomoże nam to lepiej poznać Twoje doświadczenie i sposób, w jaki lubisz pracować.
Rozmowa z Kasią - Client Service Managerką.
Jeśli zarówno my jak i Ty zdecydujemy, że pasujemy do siebie – przechodzimy do nawiązania współpracy! 🎉
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty