Performance Specialist
Nowa
Marketing

Performance Specialist

Warszawa
6 000 - 9 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
6 000 - 9 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Google Data Studio

Facebook Ads

Google Tag Manager

Google Analytics

Google Ads

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Kogo szukamy? Performance Specialist

Proponowane widełki: 6 000 - 9 000 PLN netto (B2B)

Jak pracujemy? Pracujemy hybrydowo - biuro w Warszawie, czasem bierzemy także udział w stacjonarnych spotkaniach z klientami oraz w szkoleniach.

 

Kim jesteśmy?

W Green Parrot już od kilkunastu lat łączymy marketing z technologią. Naprawdę. Mamy ponad 100-osobowy zespół specjalistów od digital marketingu i IT w naszej agencji marketingowej oraz software house Develtio. Jesteśmy w ścisłej czołówce najbardziej technologicznie zorientowanych agencji zajmujących się marketingiem. Prowadzimy GreenLetter – jeden z największych martechowych newsletterów w Polsce, który czyta ponad 21 200 marketerów. Pracujemy dla najbardziej wymagających branż t.j.: farmacja, finanse, telco, FMCG, crypto. W tym pracujemy dla firm, które wydają najwięcej na reklamę np. farmacja i beauty. Od kampanii wizerunkowych aż po specjalistyczne kampanie B2B.

Jeżeli chcesz nas lepiej poznać, zapraszamy do odwiedzenia zakładki „kariera” na naszej stronie: https://greenparrot.pl/kariera/.


Z kim chcemy pracować?

Chcemy pracować z osobą, która posiada duże doświadczenie i wiedzę w zakresie performance marketingu. Choć jesteśmy sporym zespołem, to struktura jest bardzo płaska i zawsze stawiamy na autonomiczność naszych doświadczonych ludzi. 

Michał Bednarczyk, Head of Performance


Szukamy osoby, która:

  • Ma ponad 2 lata praktycznego doświadczenia w bezpośrednim prowadzeniu i nadzorowaniu kampanii performance marketingowych.
  • Posiada umiejętność prowadzenia, optymalizowania i rozwijania kampanii Google Ads, Facebook Ads.
  • Zna CPC, CPM, CPA, CPL, PLA, ROAS.
  • Jest samodzielna, niezależna i ma wysokie poczucie odpowiedzialności.
  • Ma szeroką wiedzę na temat produktów marketingowych Google i ich wykorzystania w codziennej pracy (Google Tag Manager, Google Analytics, Google Data Studio).
  • Rozpoznaje i ocenia nowe trendy rynku i otoczenia konkurencyjnego, proponuje usprawnienia, wdrożenie nowych narzędzi.


Co oferujemy?

  • 6 000 - 9 000 zł netto/B2B
  • Odpoczynek od pracy podczas płatnych dni wolnych.
  • Pracę przy ciekawych i rozwojowych projektach dla znanych marek.
  • Pracę w bardzo elastycznej, zgranej organizacji, która ceni inicjatywę, chęć rozwoju i zmian.
  • Pracę w firmie zbudowanej wokół takich wartości jak efektywność, innowacyjność, otwartość i szczerość.
  • Moc ciekawych wyzwań w jednej z najbardziej ogarniętych technologicznie agencji!
  • Po 3 miesiącach współpracy możliwość skorzystania z karty sportowej, pakietu medycznego oraz dofinansowania indywidualnych zajęć z j. angielskiego.


Czym będziesz się zajmować w Green Parrot?

  • prowadzenie i optymalizacja wskazanych kampanii na rzecz Zleceniodawcy,
  • raportowanie wyników kampanii,
  • nadzór kampanii realizowanych przez dostawców zewnętrznych,
  • uczestnictwo w spotkaniach z Klientami,
  • tworzenie strategii mediowych, mediaplanów, prowadzenie warsztatów,
  • poszukiwanie nowych rozwiązań mediowych, optymalizacja działań i procesów mediowych.
  • rozwój kompetencji osób zaangażowanych w kampanie mediowe


Jak aplikować?

Nie wymagamy standardowego CV. Możesz wysłać uzupełniony profil na LinkedIn, swoją wizytówkę online, portfolio lub cokolwiek, co pozwoli nam poznać przebieg Twojej kariery i zdobyte doświadczenie.


Jak wygląda proces rekrutacji na stanowisko Performance Specialist?

  1. Zapoznajemy się z Twoją aplikacją i zapraszamy Cię na rozmowę, gdy uznamy, że możemy do siebie pasować. 😉
  2. Rozmowa z Pauliną – HR Managerką – podczas rozmowy chcemy Cię lepiej poznać, dowiedzieć się, jakie są Twoje oczekiwania względem przyszłego miejsca pracy itd.
  3. Zadanie rekrutacyjne, które pomoże nam poznać Twoje skille.
  4. Rozmowa z Michałem – Head of Performance, do którego teamu dołączysz.
  5.  Może pojawić się jeszcze jedno, krótkie spotkanie przed decyzją o złożeniu oferty.

 

Do zobaczenia! :)

6 000 - 9 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

Performance Marketing Specialist (Obsługa kont reklamowych - Meta & Google)

Nowa
9 000 - 13 000 PLN/mies.
Adtrip
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Ads
digital marketing
Facebook Ads
Nowa