Kogo szukamy? Senior Graphic Designer
Proponowane widełki: 8 000 - 9 500 PLN netto (B2B)
Jak pracujemy? Pracujemy hybrydowo (biuro w Warszawie). Czasami jeździmy także na spotkania z klientami do innych miast.
W Green Parrot już od kilkunastu lat łączymy marketing z technologią. Naprawdę. Mamy ponad 100-osobowy zespół specjalistów od digital marketingu i IT w naszej agencji marketingowej oraz software house Develtio. Jesteśmy w ścisłej czołówce najbardziej technologicznie zorientowanych agencji zajmujących się marketingiem. Prowadzimy GreenLetter – jeden z największych martechowych newsletterów w Polsce, który czyta ponad 21 200 marketerów. Pracujemy dla najbardziej wymagających branż t.j.: finanse, telco, edukacja, beauty.
Jeżeli chcesz nas lepiej poznać, zapraszamy do odwiedzenia zakładki „kariera” na naszej stronie:: https://greenparrot.pl/kariera/
Jeśli potrafisz przekuwać swoje pomysły na projekty, które przekładają się na efektywne działania klientów, łączysz kropki w projektach tak, aby prowadzić projekt od briefu po egzekucję różnorodnych digitalowych assetów, dobrze czujesz się na spotkaniach z klientami, a także potrafisz zwinnie priorytetyzować swoją pracę – ta rola jest dla Ciebie. Jeśli do tego wszystkiego z zainteresowaniem śledzisz i wdrażasz do swojej pracy najnowsze trendy technologiczne – it’s a match!
- Tworzyć nowe koncepcję wizualne na potrzeby projektów digitalowych i offlinowych (key visuale, branding, linie kreatywne).
- Tworzyć kreacje na potrzeby ofert i przetargów.
- Tworzyć proste animacje.
- Na bieżąco pracować w projektach agencji – tworzyć KV, kreacje na potrzeby działań digitalowych i do druku.
- Brać udział w spotkaniach z klientami – briefingi, przedstawianie koncepcji wizualnych, konsultacja projektów, prezentacje i pitchingi.
- Monitorować trendy branżowe, postępy w projektowaniu i pojawiające się technologie oraz dzielić się wiedzą z członkami zespołu.
- Masz wykształcenie z dziedziny grafiki, komunikacji wizualnej lub pokrewnej. Istotne jest posiadanie wcześniejszego doświadczenia w projektowaniu graficznym w środowisku agencyjnym.
- Posiadasz silne umiejętności projektowe oraz dogłębną znajomość zasad projektowania, typografii, teorii koloru i układu graficznego. Znajomość oprogramowania, takiego jak Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, After Effects, InDesign) oraz Figmy.
- Masz umiejętność priorytetyzowania swoich zadań zadań i dotrzymujesz terminów.
- Masz umiejętność efektywnej współpracy z innymi działami i klientami, aby zrozumieć ich wymagania dotyczące projektów graficznych, zapewniać kreatywne rozwiązania oraz skuteczną komunikację na wszystkich etapach procesu projektowego.
- Sprawnie poruszasz się po obecnych trendach projektowych, nowych technologiach (szczególnie wokół AI) oraz najlepszych praktykach w branży. Masz zdolność do wdrażania innowacyjnych strategii projektowych i narzędzi, które wspierają kreatywność i utrzymują konkurencyjność.
- Potrafisz udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej. Skuteczna komunikacja i umiejętności interpersonalne są dla nas niezwykle istotne.
- Bardzo dobrze znasz angielski w mowie i w piśmie.
- Odpoczynek od pracy podczas płatnych dni wolnych.
- Pracę przy ciekawych i rozwojowych projektach dla znanych marek.
- Pracę hybrydową - biuro w Warszawie.
- Możliwość uczestnictwa w szkoleniach i konferencjach podnoszących kompetencje.
- Pracę w bardzo elastycznej, zgranej organizacji, która ceni inicjatywę, chęć rozwoju i zmian.
- Pracę w firmie zbudowanej wokół takich wartości jak efektywność, innowacyjność, otwartość i szczerość.
- Po 3 miesiącach współpracy możliwość skorzystania z karty sportowej, pakietu medycznego oraz dofinansowania indywidualnych zajęć z j. angielskiego.
- Moc ciekawych wyzwań w jednej z najbardziej ogarniętych technologicznie agencji!
Nie wymagamy standardowego CV. Możesz wysłać uzupełniony profil na LinkedIn, swoją wizytówkę online, portfolio lub cokolwiek, co pozwoli nam poznać przebieg Twojej kariery i zdobyte doświadczenie.
- Zapoznajemy się z Twoją aplikacją i zapraszamy Cię na rozmowę, gdy uznamy, że możemy do siebie pasować. 😉
- Rozmowa z Pauliną – HR Managerką – podczas rozmowy chcemy Cię lepiej poznać, dowiedzieć się, jakie są Twoje oczekiwania względem przyszłego miejsca pracy itd.
- Rozmowa z Magdą - Head of Creative, Anią - Senior Graphic Designerką & Team Leaderką oraz Olgą - Senior Art Directorką będzie okazją, by lepiej Cię poznać, porozmawiać o Twoich projektach i przyjrzeć się Twojemu podejściu do pracy twórczej.
- Zadanie rekrutacyjne – ten etap może się pojawić, ale nie musi – to zależy jak dobrze uda nam się poznać Twoje umiejętności na podstawie portfolio oraz rozmów.