Oferty
Specjalista ds. PPC
Nowa
Marketing

Specjalista ds. PPC

Wrocław
7 600 - 11 500 PLNNetto miesięcznie - B2B
6 850 - 11 250 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Facebook Ads

Google Ads

LinkedIn Ads

Google Analytics

social media

SEM

PCC

tworzenie raportów

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Kim Jesteśmy?


Dostarczamy najwyższej jakości usługi SEO, CPC i Analityki internetowej, zawsze koncentrując się na realnych efektach biznesowych dla naszych klientów. Jesteśmy jedną z przodujących agencji SEO/SEM w Polsce, która od lat cieszy się wzorową opinią na rynku. Nasze innowacyjne podejście potwierdza stworzenie przełomowego narzędzia do automatyzacji Local SEO (www.growap.eu), które zrewolucjonizowało zarządzanie obecnością w sieci dla największych marek. Z naszego autorskiego rozwiązania korzystają liderzy rynku, w tym Credit Agricole, AmRest, Rossmann, Costa Coffee czy Orlen, którzy dzięki niemu efektywnie zarządzają widocznością tysięcy lokalizacji w wynikach wyszukiwania. 


Poszukujemy doświadczonego Specjalista ds. PPC do naszego zespołu we Wrocławiu!


Kogo szukamy?

Pasjonujesz się reklamą internetową i masz z nią stale do czynienia? Pracowałeś samodzielnie w różnych systemach reklamowych? Szukamy profesjonalistów od płatnego marketingu, którzy potrafią zaproponować najtrafniejsze kanały komunikacyjne i skutecznie je wykorzystać w oparciu o cele biznesowe klienta.


🎯 Czym będziesz się zajmować:

  • Tworzenie i realizacja strategii reklamowych,
  • Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych,
  • Tworzeniem zaleceń dot. analityki reklam i prowadzenie analiz w platformach temu dedykowanym,
  • Regularna obsługa klienta (telefon, mail, spotkania itp.),
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem i zespołem,
  • Raportowanie wyników i proponowanie nowych kierunków rozwoju kont reklamowych,
  • Realizacja certyfikatów z zakresu obsługiwanych systemów reklamowych / udział w szkoleniach doszkalających,
  • Współpraca z zespołem CPC wewnątrz firmy oraz udział w statusach tygodniowych.


💪 Nasze wymagania:

  • min. roczne doświadczenie w obsłudze kampanii reklamowych na samodzielnym stanowisku,
  • język angielski na poziomie B2/C+ (współpracujemy z klientami zza granicy),
  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii Amazon/Allegro Ads,
  • obsługa tematów e-commerce w Ads,
  • znajomość narzędzi jak np. Tik Tok Ads, LinkedIn Ads.


📈 Co oferujemy:

  • Pracę nad różnorodnymi, innowacyjnymi projektami dla klientów z Polski i zagranicy,
  • Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne — stawiamy na rozwój kompetencji pracowników,
  • Biuro bez korporacyjnego klimatu, przyjazną atmosferę wśród wysokiej klasy specjalistów,
  • Pracę stacjonarną we Wrocławiu z możliwością pracy hybrydowej,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Możliwość rozwoju i awansu,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym.


🫡 Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?

  • Wykonanie zadań rekrutacyjnych sprawdzających Twoje umiejętności.
  • Rozmowa przez Google Meet z Team Leaderem.
  • Jeśli wszystko dobrze pójdzie – w co wierzymy! – zaczynamy współpracę w terminie ustalonym przez obie strony.


Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj z nami przez formularz i wyślij swoje CV.


7 600 - 11 500 PLN

Netto miesięcznie - B2B

6 850 - 11 250 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. marketingu internetowego

Nowa
Agencja 4 REAL
Częstochowa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Ads
SEO
PPC
Nowa

Koordynator / Koordynatorka ds. Employer Brandingu

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Swarzędz
kampanie marketingowe
employer branding
Nowa

Junior Client Partnerships Specialist

Nowa
Adfidence
Warszawa
praca z klientem
język angielski
umiejętności analityczne
Nowa

Social Media Specialist [kosmetologia] ZDALNIE Part/Time

Nowa
2 000 - 4 000 pln
Simpliteca.com
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
Figma
Canva
analityka
Nowa

Specjalista Google Ads / Meta Ads

Nowa
5 000 - 7 500 pln
Semanticad Sp. z o.o.
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Facebook Ads
Google Tag Manager
Google Analytics
Nowa