Dla naszego klienta, grupy Gremi Media S.A, szukamy kogoś, kto dołączy do dynamicznego zespołu eCommerce jako Specjalista/Specjalistka ds. Retencji i Automatyzacji Komunikacji Marketingowej. W tej roli będziesz kluczową osobą w tworzeniu zaawansowanych strategii komunikacyjnych, które angażują użytkowników na wielu poziomach i kanałach.
Gremi Media SA to czołowy polski wydawca zapewniający czytelnikom specjalistyczne treści biznesowe i prawnicze (rp.pl, parkiet.com, eKiosk, nexto.pl).
Jeśli fascynuje Cię świat automatyzacji, uwielbiasz analizować dane i szukać nowych sposobów na poprawę doświadczeń użytkowników – to stanowisko jest dla Ciebie!
Co będziesz robić:
-
Automatyzacja ścieżek konwersyjnych i retencyjnych – praca nad bazą klientów, budowa strategii i wdrażanie nowych rozwiązań.
-
Ustawianie wyzwalaczy dla automatyzacji emaili, notyfikacji i SMS-ów, tworzenie zaawansowanych automatyzacji z warunkowymi podziałami na platformach do automatyzacji komunikacji (np. Salesmanago).
-
Realizacja kampanii Email i SMS dla baz kontaktów – dobór segmentów, przygotowywanie promocji i kreacji we współpracy z grafikiem, raportowanie wyników i analiza kampanii (treści, odbiorcy, oferta).
-
Testowanie i analiza kampanii poprzez testy A/B dla emaili i SMS-ów, wprowadzanie usprawnień w oparciu o wyniki.
-
Tworzenie analiz sprzedażowych oraz stałe monitorowanie skuteczności działań marketingowych; rekomendowanie i testowanie nowych rozwiązań.
-
Tworzenie szczegółowych briefów na teksty i projekty emailingów oraz newsletterów – współpraca z zespołem kreatywnym oraz realizowanie części briefów pisarskich samodzielnie.
-
Rozwój i doskonalenie doświadczeń klientów B2C i B2B – współpraca z działem Customer Success w zakresie usprawnienia UX i wsparcia konwersji.
-
Bliska współpraca z zespołami produktowymi, marketingowymi i sprzedażowymi, aby lepiej rozumieć potrzeby klientów i identyfikować szanse na rozwój.
-
Stała optymalizacja działań w oparciu o KPI – bieżące monitorowanie wydajności rozwiązań, analizowanie wyników i wdrażanie usprawnień.
-
Zarządzanie wyzwalanymi kampaniami email i SMS oraz przepływami przez cykl życia klienta, aby maksymalizować sprzedaż i zaangażowanie.
Czego od Ciebie oczekujemy:
-
Doświadczenia w pisaniu tekstów lub kreatywnym pisaniu.
-
Dbałości o szczegóły – wysyłamy emaile do milionów użytkowników, więc precyzja jest kluczowa.
-
Zdolności organizacyjnych i znajomości narzędzi do zarządzania projektami.
-
Analizy danych – zdolność do interpretacji metryk, wyciągania wniosków i formułowania rekomendacji.
-
Znakomitych umiejętności komunikacyjnych – łatwość w nawiązywaniu współpracy z zespołami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
-
Doświadczenia w prowadzeniu kampanii wielokanałowych (email, SMS, notyfikacje).
-
Podstawowej znajomości Google Analytics i umiejętności prowadzenia testów A/B.
-
Swobodnego poruszania się w ekosystemach web i mobile/app oraz znajomości wskaźników biznesowo-marketingowych.
-
Kompetencji miękkich – odpowiedzialność, nastawienie na cel, samodzielność i otwartość na współpracę.
-
Chęci do nauki i rozwoju – szukamy osób, które chcą rosnąć razem z nami!
Co oferujemy:
-
Autonomię i zaufanie – Twoje pomysły i decyzje będą miały realny wpływ.
-
Nowoczesne narzędzia i technologie – ułatwimy Ci pracę, wykorzystując najnowsze rozwiązania.
-
Dynamiczny i kreatywny zespół – będziesz pracować z ludźmi, którzy tak samo jak Ty kochają e-commerce i marketing.
-
Przyjazną atmosferę pracy – cenimy sobie balans między życiem prywatnym a zawodowym.
-
Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o B2B oraz możliwość dołączenia do pakietu benefitów (Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, szkolenia) – praca ma być nie tylko wyzwaniem, ale i przyjemnością.
-
Hybrydowy model pracy (2 dni zdalnie)
Jeśli czujesz, że to stanowisko jest dla Ciebie, aplikuj i dołącz do zespołu, który z pasją realizuje ambitne projekty w dynamicznej branży eCommerce!