Oferty
Retention & automation marketing manager
Nowa
Marketing

Retention & automation marketing manager

13 000 - 15 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

CRM

marketing automation

Testy A/B

Google Analytics

e-mail marketing

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Dla naszego klienta, grupy Gremi Media S.A, szukamy kogoś, kto dołączy do dynamicznego zespołu eCommerce jako Specjalista/Specjalistka ds. Retencji i Automatyzacji Komunikacji Marketingowej. W tej roli będziesz kluczową osobą w tworzeniu zaawansowanych strategii komunikacyjnych, które angażują użytkowników na wielu poziomach i kanałach.

Gremi Media SA to czołowy polski wydawca zapewniający czytelnikom specjalistyczne treści biznesowe i prawnicze (rp.pl, parkiet.com, eKiosk, nexto.pl).

Jeśli fascynuje Cię świat automatyzacji, uwielbiasz analizować dane i szukać nowych sposobów na poprawę doświadczeń użytkowników – to stanowisko jest dla Ciebie!


Co będziesz robić:


  • Automatyzacja ścieżek konwersyjnych i retencyjnych – praca nad bazą klientów, budowa strategii i wdrażanie nowych rozwiązań.
  • Ustawianie wyzwalaczy dla automatyzacji emaili, notyfikacji i SMS-ów, tworzenie zaawansowanych automatyzacji z warunkowymi podziałami na platformach do automatyzacji komunikacji (np. Salesmanago).
  • Realizacja kampanii Email i SMS dla baz kontaktów – dobór segmentów, przygotowywanie promocji i kreacji we współpracy z grafikiem, raportowanie wyników i analiza kampanii (treści, odbiorcy, oferta).
  • Testowanie i analiza kampanii poprzez testy A/B dla emaili i SMS-ów, wprowadzanie usprawnień w oparciu o wyniki.
  • Tworzenie analiz sprzedażowych oraz stałe monitorowanie skuteczności działań marketingowych; rekomendowanie i testowanie nowych rozwiązań.
  • Tworzenie szczegółowych briefów na teksty i projekty emailingów oraz newsletterów – współpraca z zespołem kreatywnym oraz realizowanie części briefów pisarskich samodzielnie.
  • Rozwój i doskonalenie doświadczeń klientów B2C i B2B – współpraca z działem Customer Success w zakresie usprawnienia UX i wsparcia konwersji.
  • Bliska współpraca z zespołami produktowymi, marketingowymi i sprzedażowymi, aby lepiej rozumieć potrzeby klientów i identyfikować szanse na rozwój.
  • Stała optymalizacja działań w oparciu o KPI – bieżące monitorowanie wydajności rozwiązań, analizowanie wyników i wdrażanie usprawnień.
  • Zarządzanie wyzwalanymi kampaniami email i SMS oraz przepływami przez cykl życia klienta, aby maksymalizować sprzedaż i zaangażowanie.


Czego od Ciebie oczekujemy:


  • Doświadczenia w pisaniu tekstów lub kreatywnym pisaniu.
  • Dbałości o szczegóły – wysyłamy emaile do milionów użytkowników, więc precyzja jest kluczowa.
  • Zdolności organizacyjnych i znajomości narzędzi do zarządzania projektami.
  • Analizy danych – zdolność do interpretacji metryk, wyciągania wniosków i formułowania rekomendacji.
  • Znakomitych umiejętności komunikacyjnych – łatwość w nawiązywaniu współpracy z zespołami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
  • Doświadczenia w prowadzeniu kampanii wielokanałowych (email, SMS, notyfikacje).
  • Podstawowej znajomości Google Analytics i umiejętności prowadzenia testów A/B.
  • Swobodnego poruszania się w ekosystemach web i mobile/app oraz znajomości wskaźników biznesowo-marketingowych.
  • Kompetencji miękkich – odpowiedzialność, nastawienie na cel, samodzielność i otwartość na współpracę.
  • Chęci do nauki i rozwoju – szukamy osób, które chcą rosnąć razem z nami!


Co oferujemy:


  • Autonomię i zaufanie – Twoje pomysły i decyzje będą miały realny wpływ.
  • Nowoczesne narzędzia i technologie – ułatwimy Ci pracę, wykorzystując najnowsze rozwiązania.
  • Dynamiczny i kreatywny zespół – będziesz pracować z ludźmi, którzy tak samo jak Ty kochają e-commerce i marketing.
  • Przyjazną atmosferę pracy – cenimy sobie balans między życiem prywatnym a zawodowym.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o B2B oraz możliwość dołączenia do pakietu benefitów (Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, szkolenia) – praca ma być nie tylko wyzwaniem, ale i przyjemnością.
  • Hybrydowy model pracy (2 dni zdalnie)


Jeśli czujesz, że to stanowisko jest dla Ciebie, aplikuj i dołącz do zespołu, który z pasją realizuje ambitne projekty w dynamicznej branży eCommerce!

13 000 - 15 000 PLN

B2B

Sprawdź podobne oferty pracy

Shop Category Manager (Kids Fashion)

Nowa
Limango
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
English
Microsoft Office
Nowa

Retention & automation marketing manager

Nowa
13 000 - 15 000 pln
gremi media
Warszawa
e-mail marketing
marketing automation
Testy A/B
Nowa

Head of Marketing

Nowa
Green Cell
Kraków
SEM
SEO
marketing
Nowa

Marketing Automation Specialist

Nowa
5 000 - 8 000 pln
YOULEAD
Bydgoszcz
, Praca zdalna
Zdalnie
skuteczna komunikacja
dobra organizacja pracy
analiza
Nowa

Product/ Category Manager (branża home & decor)

Nowa
10 000 - 13 000 pln
Tapiso
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
prawo jazdy kat. B
Nowa