SEO Specialist (fully remote)
Mokotowska 1, Warszawa
greyotters
Cześć, jesteśmy greyotters - szybko rozwijającą się agencją SEO. Na rynku jesteśmy od 2020 roku, a na naszym pokładzie mamy kilkunastu dużych klientów. Działamy zarówno z rozpoznawalnymi międzynarodowymi markami, ale też i z szybko rozwijającymi się startupami, a grono naszych partnerów rozrasta się z miesiąca na miesiąc. W związku z szybkim rozwojem poszukujemy pracowników na stanowisko SEO Specialist. Jeśli czujesz, że przyjazne środowisko pracy (fully remote, z konkurencyjnym wynagrodzeniem), możliwość szybkiego rozwoju i brak nudy to coś dla Ciebie - przeczytaj informacje poniżej 😉
Szukamy ludzi, którzy:
Mają otwartą głowę pełną pomysłów i lubią się nimi dzielić,
"Umieją w cyferki", mają analityczny umysł i opanowali obsługę excela,
Mają rozwinięte umiejętności interpersonalne i nie mają problemu z komunikowaniem się z zespołem lub klientami,
Są terminowi, rzetelni, chcą się uczyć i rozwijać (szukamy ludzi, którym się chce i którzy zostaną z nami na dłużej😊),
Potrafią dobrze organizować swoją pracę,
Komunikują się w języku angielskim na poziomie komunikatywnym (przynajmniej B2),
Mają wiedzę i umiejętności pozwalające na samodzielną pracę w obszarze optymalizacji technicznej, optymalizacji i tworzenia treści oraz link building-u,
Chcą pracować nie mniej niż 30h tygodniowo (co najmniej 3/4 etatu),
Umieją obsługiwać narzędzia wykorzystywane w codziennej pracy (Ahrefs, Screamingfrog, Senuto),
Mają przynajmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
Co oferujemy:
Konkurencyjne wynagrodzenie,
Pracę w przyjaznym środowisku (szybki rozwój, brak sztywnych reguł i korpo-nudy),
Ekipę zarządzającą z dużym doświadczeniem, którą da się lubić i która będzie Cię wspierać każdego dnia,
Pracę zdalną i elastyczne godziny pracy (jesteśmy z Warszawy, ale pracujemy w większości zdalnie, więc możesz pracować dla nas skąd chcesz),
Indywidualną ścieżkę rozwoju, regularny feedback (chcemy żebyś się u nas rozwijał i żeby dobrze Ci się z nami pracowało).
Jaki będziesz miał zakres obowiązków?
Analiza, planowanie i realizacja działań w zakresie optymalizacji technicznej, optymalizacji/rozwoju treści oraz pozyskiwania linków,
Wsparcie zespołu w procesach przetargowych i przygotowywaniu ofert,
Koordynacja projektów i prowadzenie komunikacji z klientami.
Zainteresowany/a? Wyślij nam swoje CV. Dodatkowo napisz nam swoimi słowami kilka zdań o tym, dlaczego chciałbyś z nami pracować (dodaj je jako "wiadomość dla pracodawcy").