Oferty
Digital Specialist
Nowa
Media

Digital Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
GroupM

GroupM

Jesteśmy największą grupą mediową w Polsce, w skład której wchodzą czołowe domy mediowe: EssenceMediacom, Mindshare,Wavemaker, GroupM. Posiadamy Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, a nasze kompetencje są potwierdzone certyfikatem DIMAQ! #DIMAQEmployer. Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

digital marketing

digital

Planowanie kosztów

Kampanie offline

media offline

Opis stanowiska


GroupM – największą na świecie grupą mediową skupiającą agencje należące do WPP – EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker. Działamy dla nich w obszarach performance marketingu, programmatic advertising, searchu czy social media oraz wspólnych negocjacji, inwestycji w zaawansowane technologicznie narzędzia, kreację contentu i rozwiązań dla komunikacji w mediach cyfrowych. 

Posiadamy certyfikaty Top Employer Poland & Europe 2021-2024, które potwierdzają, że nasza firma posiada i działa wedle określonych procesów i standardów HR-owych. 

Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

 

W związku z pozyskaniem nowego Klienta, szukamy osób, które chcą rozwijać swoją karierę w mediach digitalowych.

 

Kogo szukamy?

  • osób o różnym stopniu doświadczenia w mediach digitalowych – specjalistów i seniorów

 

Niezależnie od stanowiska będziesz współtworzyć zespół Campaign Delivery Team, który określone wcześniej cele biznesowe, rozkłada na touchpointy przyporządkowując im konkretne cele mediowe.

Dołączając do CDT, w końcu będziesz mieć szansę wykorzystać swoją wiedzę digitalową w planowaniu taktycznym, jednocześnie nie odpowiadając w pełni za Client Services – będziesz uczestniczyć w spotkaniach w zakresie swojej ekspertyzy 😉.

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • przygotowywanie cross-platformowych rekomendacji digitalowych we współpracy z osobami po stronie agencji,
  • monitorowanie i optymalizacja kampanii we współpracy ze specjalistami od zakupu,
  • przygotowywanie raportów i analiz (np. postbuy) z kampanii,
  • dostarczanie specjalistycznych danych, w tym wkład w strategię danych i analitykę międzykanałową,
  • współpraca z zespołem Tradingowym w obszarze kontroli kosztów.


W wykonywaniu powyższych zadań pomoże Ci:

  • doświadczenie w planowaniu & kupowaniu digitalu
  • ekspertyza w zakresie kampanii offline w zakresie strategicznego planowania kosztów mediowych oraz negocjowania i optymalizowania warunków kampanii,
  • umiejętność oceny możliwości realizacji KPI mediowych, benchmarku wydatków i oczekiwań klienta zawartych w briefach,
  • wiedza i umiejętności w zakresie mediów offline - Kino, Radio, Outdoor, Prasa, tj. znajomość rynku i dostawców, terminologii, trendów) oraz platform,
  • umiejętność łączenia danych oraz wyciągania wniosków.

 

Czego możesz spodziewać się po nas?  

  • jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę,
  • dzielimy się wiedzą,
  • mamy dostęp do najnowszych technologii jako jedni z pierwszych,
  • umowy o pracę,
  • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej i opieki medycznej,
  • pracy hybrydowej,
  • braku dress code, czyli luźniej, przyjaznej atmosfery.

Sprawdź podobne oferty pracy

Junior Event Manager

Nowa
2 koma 7
Warszawa
tworzenie prezentacji ofertowych
eventy
Microsoft Office
Nowa

Stażysta/ka ds. procesów redakcyjnych

Nowa
2 240 - 2 250 pln
NASK
Warszawa
język angielski
Nowa

Specjalista ds. Promocji

Nowa
DOZ S.A.
Warszawa
kreatywność
Microsoft Office
Nowa

Dziennikarz / Reporter (Fakt)

Nowa
Ringier Axel Springer Polska
Warszawa
SEO
Nowa

Polish speaking Game Presenter

Nowa
Playtech
Rīga
English
games online
Presenting Skills
Nowa