E-commerce Media Specialist (L'Oréal Client Team)
Nowa
Marketing

E-commerce Media Specialist (L'Oréal Client Team)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
GroupM

GroupM

Jesteśmy największą grupą mediową w Polsce, w skład której wchodzą czołowe domy mediowe: EssenceMediacom, Mindshare,Wavemaker, GroupM. Posiadamy Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, a nasze kompetencje są potwierdzone certyfikatem DIMAQ! #DIMAQEmployer. Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

angielski B2

e-commerce

Google Ads

Microsoft Office Excel

CollabAds

Criteo

Opis stanowiska

Kim jesteśmy?

Jesteśmy GroupM, czyli globalnym liderem w branży mediowej. Działamy jako strategiczne centrum technologiczne i operacyjne dla wiodących agencji, takich jak EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker oraz pioniera danych – Choreograph.

Posiadamy certyfikaty Top Employer Poland & Europe 2021-2024, które potwierdzają, że nasza firma działa wedle określonych procesów i standardów HR-owych. Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

 

Kogo szukamy?

E-commerce Media Specialist (L'Oréal Client Team)

 

Nasza agencja poszukuje strategicznego myśliciela z pasją do e-commerce, który jest zorientowany na wyniki i dołączy do naszego oddanego zespołu ds. klientów L'Oréal.

 

To ekscytująca okazja do pracy w jednej z wiodących marek kosmetycznych na świecie, opracowywania i realizacji najnowocześniejszych strategii mediów e-commerce, które mają znaczący wpływ na biznes. Będziesz odgrywać kluczową rolę w kształtowaniu obecności L'Oréal w Internecie i maksymalizacji sprzedaży na różnych platformach.

 

Co będziesz robić?

  • kierować planowaniem i alokacją budżetu dla kampanii medialnych e-commerce L'Oréal na różnych platformach, w tym Google Ads, CollabAds, Criteo i platformach detalicznych,
  • nadzorować codzienne zarządzanie i realizację kampanii e-commerce L'Oréal,
  • monitorować skuteczność kampanii, analizować kluczowe wskaźniki i regularnie raportować je interesariuszom L'Oréal,
  • identyfikować obszary wymagające poprawy i proaktywnie wdrażać strategie optymalizacji w celu maksymalizacji ROAS oraz dostarczać spostrzeżeń i rekomendacji opartych na danych w celu informowania o przyszłych kampaniach,
  • zdobywać i wykorzystywać wiedzę z zakresu mediów detalicznych do opracowania innowacyjnych strategii obecności L'Oréal na platformach partnerskich oraz bezpośrednio zarządzać zakupem mediów na tych platformach, zapewniając optymalną alokację budżetu i wydajność,
  • budować i utrzymywać silne relacje z kluczowymi interesariuszami w L'Oréal,
  • współpracować z wewnętrznymi zespołami, w tym kreatywnymi, analitycznymi i technologicznymi, aby zapewnić bezproblemową realizację kampanii i napędzać innowacje.

 

Czego potrzebujesz do wykonywania powyższych zadań?

  • min. 3 lat doświadczenia w marketingu e-commerce lub zakupie mediów w środowisku agencji oraz doświadczenia w pracy z dużymi, złożonymi klientami. Mile widziane jest doświadczenie w branży kosmetycznej,
  • głębokiego zrozumienia i praktycznego doświadczenia z Google Ads, CollabAds, Criteo i innymi odpowiednimi platformami mediów e-commerce. Doświadczenie w mediach detalicznych jest niezbędne,
  • silnych umiejętności analitycznych i zdolność do wyciągania wniosków ze złożonych zestawów danych; znajomość programu Excel, znajomość platform raportowania i innych narzędzi analitycznych,
  • doskonałych umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej, z umiejętnością jasnego i zwięzłego przedstawiania złożonych informacji klientom i wewnętrznym zespołom, jak również umiejętności prezentacji i zarządzania klientami,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie B2.

 

Czego możesz spodziewać się po nas?

  • umowy o pracę,
  • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej, zniżki na kantynę,
  • workation po pół roku pracy,
  • cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,
  • cyklicznych spotkań integracyjnych,
  • rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
  • technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,
  • programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,
  • możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,
  • świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,
  • ponadto jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę i chętnie dzielimy się wiedzą.

 

Brzmi ciekawie? Aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów 😊 


Rekomendowane oferty

Business Development Representative

Nowa
9 200 - 12 600 PLN/mies.
Datumo
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
CRM
B2B
sprzedaż B2B
Nowa