Kim jesteśmy?
Jesteśmy GroupM, czyli globalnym liderem w branży mediowej. Działamy jako strategiczne centrum technologiczne i operacyjne dla wiodących agencji, takich jak EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker oraz pioniera danych – Choreograph.
Posiadamy certyfikaty Top Employer Poland & Europe 2021-2024, które potwierdzają, że nasza firma działa wedle określonych procesów i standardów HR-owych. Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.
Kogo szukamy?
E-commerce Media Specialist (L'Oréal Client Team)
Nasza agencja poszukuje strategicznego myśliciela z pasją do e-commerce, który jest zorientowany na wyniki i dołączy do naszego oddanego zespołu ds. klientów L'Oréal.
To ekscytująca okazja do pracy w jednej z wiodących marek kosmetycznych na świecie, opracowywania i realizacji najnowocześniejszych strategii mediów e-commerce, które mają znaczący wpływ na biznes. Będziesz odgrywać kluczową rolę w kształtowaniu obecności L'Oréal w Internecie i maksymalizacji sprzedaży na różnych platformach.
Co będziesz robić?
- kierować planowaniem i alokacją budżetu dla kampanii medialnych e-commerce L'Oréal na różnych platformach, w tym Google Ads, CollabAds, Criteo i platformach detalicznych,
- nadzorować codzienne zarządzanie i realizację kampanii e-commerce L'Oréal,
- monitorować skuteczność kampanii, analizować kluczowe wskaźniki i regularnie raportować je interesariuszom L'Oréal,
- identyfikować obszary wymagające poprawy i proaktywnie wdrażać strategie optymalizacji w celu maksymalizacji ROAS oraz dostarczać spostrzeżeń i rekomendacji opartych na danych w celu informowania o przyszłych kampaniach,
- zdobywać i wykorzystywać wiedzę z zakresu mediów detalicznych do opracowania innowacyjnych strategii obecności L'Oréal na platformach partnerskich oraz bezpośrednio zarządzać zakupem mediów na tych platformach, zapewniając optymalną alokację budżetu i wydajność,
- budować i utrzymywać silne relacje z kluczowymi interesariuszami w L'Oréal,
- współpracować z wewnętrznymi zespołami, w tym kreatywnymi, analitycznymi i technologicznymi, aby zapewnić bezproblemową realizację kampanii i napędzać innowacje.
Czego potrzebujesz do wykonywania powyższych zadań?
- min. 3 lat doświadczenia w marketingu e-commerce lub zakupie mediów w środowisku agencji oraz doświadczenia w pracy z dużymi, złożonymi klientami. Mile widziane jest doświadczenie w branży kosmetycznej,
- głębokiego zrozumienia i praktycznego doświadczenia z Google Ads, CollabAds, Criteo i innymi odpowiednimi platformami mediów e-commerce. Doświadczenie w mediach detalicznych jest niezbędne,
- silnych umiejętności analitycznych i zdolność do wyciągania wniosków ze złożonych zestawów danych; znajomość programu Excel, znajomość platform raportowania i innych narzędzi analitycznych,
- doskonałych umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej, z umiejętnością jasnego i zwięzłego przedstawiania złożonych informacji klientom i wewnętrznym zespołom, jak również umiejętności prezentacji i zarządzania klientami,
- znajomości języka angielskiego na poziomie B2.
Czego możesz spodziewać się po nas?
- umowy o pracę,
- benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej, zniżki na kantynę,
- workation po pół roku pracy,
- cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,
- cyklicznych spotkań integracyjnych,
- rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
- technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,
- programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,
- możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,
- świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,
- ponadto jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę i chętnie dzielimy się wiedzą.
Brzmi ciekawie? Aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów 😊