GroupM | Media Planner (AP)
Media

GroupM | Media Planner (AP)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
GroupM

GroupM

Jesteśmy największą grupą mediową w Polsce, w skład której wchodzą czołowe domy mediowe: EssenceMediacom, Mindshare,Wavemaker, GroupM. Posiadamy Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, a nasze kompetencje są potwierdzone certyfikatem DIMAQ! #DIMAQEmployer. Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024 i roku 2025.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

angielski B1

digital marketing

Microsoft Office Excel

PowerPoint

tv

kampanie

język angielski

angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Otwórz drzwi do kariery z GroupM - rekrutujemy!


Kim jesteśmy?


Jako GroupM wspieramy naszych partnerów biznesowych w realizacji ich celów. Jako zespół, stawiamy na innowacyjną kulturę pracy i dynamiczny rozwój w obszarze mediów.

W związku z rozszerzaniem naszej działalności, szukamy osób, które chcą rozwijać swoją karierę w Planowaniu Mediów – bez względu na to, na jakim etapie rozwoju jesteś!

 

Kogo szukamy?

  • osób o różnym stopniu doświadczenia w planowaniu mediów 360 – od juniora do managera,
  • osób zainteresowanych nauką planowania wszystkich mediów – entry level.

 

Niezależnie od stanowiska będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który odpowiada za strategię i planowanie mediów do poziomu szczegółowości jakim jest kanał komunikacji.

Dołączając do AP, będziesz mieć szansę wykorzystać swoje umiejętności strategiczne oraz holistyczą wiedzę mediową w planowaniu, jednocześnie odpowiadając za budowanie relacji z Klientami oraz rozwijanie biznesu poprzez proponowanie naszych nowych rozwiązań.

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • szeroko rozumiany Client Service, czyli profesjonalna komunikacja z Klientem, doradztwo, rozumienie potrzeb i odpowiadanie na nie,
  • przygotowywanie strategii marketingowych we wszystkich mediach,
  • przygotowywanie analiz i rekomendacji oraz ich prezentacja przed Klientem.

 

W wykonywaniu powyższych zadań pomoże Ci: 

  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii digitalowych i wiedza strategiczna dotyczącą mediów offline, w tym TV, (dla entry level zainteresowanie tym obszarem),
  • znajomość Excel i PowerPoint w stopniu umożliwiającym Ci swobodną pracę przy tworzeniu analiz/ raportów dotyczących konkurencji, wydatków, czy trendów rynkowych,
  • swobodna komunikacja w języku angielskim (min. B2).

Świetnie odnajdziesz się w naszym zespole jeśli jesteś cechujesz się skrupulatnością, lubisz challengować pomysły i działasz proaktywnie 😊.  

 

Czego możesz spodziewać się po nas?  

  • jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę,
  • dzielimy się wiedzą,
  • mamy dostęp do najnowszych technologii jako jedni z pierwszych,
  • umowy o pracę,
  • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej i opieki medycznej,
  • pracy hybrydowej,
  • braku dress code, czyli luźniej, przyjaznej atmosfery.

Rekomendowane oferty

New Business Manager

Nowa
8 000 - 14 000 PLN/mies.
NowyMarketing
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
sprzedaż B2B
content marketing
doradztwo
Nowa