Oferty
GroupM | Offline Media Specialist (OOH, Radio)
Media

GroupM | Offline Media Specialist (OOH, Radio)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
GroupM

GroupM

Jesteśmy największą grupą mediową w Polsce, w skład której wchodzą czołowe domy mediowe: EssenceMediacom, Mindshare,Wavemaker, GroupM. Posiadamy Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, a nasze kompetencje są potwierdzone certyfikatem DIMAQ! #DIMAQEmployer. Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

analiza

marketing

KPI

Opis stanowiska

Otwórz drzwi do kariery z GroupM - rekrutujemy!


Kim jesteśmy?


Jako GroupM wspieramy naszych partnerów biznesowych w realizacji ich celów. Jako zespół, stawiamy na innowacyjną kulturę pracy i dynamiczny rozwój w obszarze mediów.

W związku z rozszerzaniem naszej działalności, szukamy osób, które chcą rozwijać swoją karierę w mediach Non-TV (OOH, Prasa, Cinema, Radio).

 

Kogo szukamy?

  • osób o różnym stopniu doświadczenia w mediach Non-TV (OOH, Prasa, Cinema, Radio) – od juniora do eksperta

 

Niezależnie od stanowiska będziesz współtworzyć zespół Campaign Delivery Team, który określone wcześniej cele biznesowe, rozkłada na touchpointy przyporządkowując im konkretne cele mediowe.

Dołączając do CDT, w końcu będziesz mieć szansę wykorzystać swoją wiedzę offlinową w planowaniu taktycznym, jednocześnie nie odpowiadając w pełni za Client Services – będziesz uczestniczyć w spotkaniach w zakresie swojej ekspertyzy 😉.

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • przygotowywanie cross-platformowych rekomendacji mediów off-line'owych we współpracy z osobami po stronie agencji,
  • monitorowanie i optymalizacja kampanii we współpracy ze specjalistami od zakupu,
  • przygotowywanie raportów i analiz (np. postbuy) z kampanii,
  • dostarczanie specjalistycznych danych, w tym wkład w strategię danych i analitykę międzykanałową,
  • współpraca z zespołem Tradingowym w obszarze kontroli kosztów.


W wykonywaniu powyższych zadań pomoże Ci:

  • doświadczenie w planowaniu & kupowaniu mediów offline'owych,
  • ekspertyza w zakresie kampanii offline w zakresie strategicznego planowania kosztów mediowych oraz negocjowania i optymalizowania warunków kampanii,
  • umiejętność oceny możliwości realizacji KPI mediowych, benchmarku wydatków i oczekiwań klienta zawartych w briefach,
  • wiedza i umiejętności w zakresie mediów offline - Kino, Radio, Outdoor, Prasa, tj. znajomość rynku i dostawców, terminologii, trendów) oraz platform,
  • umiejętność łączenia danych oraz wyciągania wniosków.

 

Czego możesz spodziewać się po nas?  

  • jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę,
  • dzielimy się wiedzą,
  • mamy dostęp do najnowszych technologii jako jedni z pierwszych,
  • umowy o pracę,
  • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej i opieki medycznej,
  • pracy hybrydowej,
  • braku dress code, czyli luźniej, przyjaznej atmosfery.

Sprawdź podobne oferty pracy

(Senior) Media Planner

Nowa
EssenceMediacom
Warszawa
Mediapanel
Gemius
AdScope
Nowa

Digital Video Specialist

Nowa
Space of Ad
Poznań
Video
Instagram
Adobe Premiere Pro
Nowa

Junior Media Planner

Nowa
Wavemaker Sp. z o.o.
Warszawa
Microsoft Office
język angielski
digital
Nowa

Stażysta/ka ds. procesów redakcyjnych

Nowa
547 - 549 usd
NASK
Warszawa
język angielski
Nowa

Senior Media Planner

Nowa
Euvic Media Sp. z o.o.
Warszawa
język angielski
Megapanel
zarządzanie projektami
Nowa