Junior Digital Planner
Nowa
Marketing

Junior Digital Planner

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
WPP Media

WPP Media

Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łącząc innowacje, dane i skalę działania. Dla Ciebie to dostęp do globalnych zasobów, narzędzi opartych na AI i współpracy z certyfikowanymi ekspertami. Jako Top Employer 2021–2025 tworzymy nowoczesne miejsce pracy, docenione tytułem Grupy Mediowej Roku 2024 i 2025.

Wymagane umiejętności

angielski B2

Microsoft Office Excel

marketing

AdTech marketing

Google Ads

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Kogo szukamy?

 

Osoby, która chce dowiedzieć się jak wykorzystać swoje zainteresowanie digitalem w planowaniu taktycznym.

Jako JUNIOR DIGITAL PLANNER będziesz współtworzyć zespół Campaign Delivery Team, który nie odpowiada w pełni za Client Services, zaś określone wcześniej cele biznesowe, rozkłada na touchpointy przyporządkowując im konkretne cele mediowe.

 

Co będziesz robić? 🚀

  • wspierać w dostarczaniu specjalistycznych danych, w tym w strategię danych i analitykę,
  • przygotowywać cross-platformowe rekomendacje digitalowe we współpracy z osobami po stronie agencji,
  • tworzyć raporty oraz analizy podsumowujące efekty działań,
  • monitorować i optymalizować kampanie we współpracy ze specjalistami od zakupu,

 

Czego potrzebujesz do wykonywania powyższych zadań? 🔎

  • pierwszego doświadczenia w obszarze Biddable Media (znajomość rynku i dostawców, terminologii, trendów) oraz platform (np. Google Ads, DV360, Meta),
  • podstawowej wiedzy w zakresie narzędzi i technologii AdTech marketing, 
  • umiejętności komunikacyjnych oraz w budowaniu relacji ze współpracownikami,
  • bardzo dobrej umiejętności pracy w Excel,
  • swobodnej komunikacji w języku angielskim.


Czego możesz spodziewać się po nas? ✨

  • umowy o pracę,
  • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej, zniżki na kantynę,
  • workation po pół roku pracy,
  • cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,
  • cyklicznych spotkań integracyjnych,
  • rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
  • technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,
  • programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,
  • możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,
  • ponadto jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę i chętnie dzielimy się wiedzą.


Brzmi ciekawie? aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów! ;) 

 

Jak wygląda nasz proces rekrutacji? ✨

 

Przed Tobą rozmowa telefoniczna, a następnie spotkanie z przyszłym przełożonym w towarzystwie HRu. Podczas spotkania będziemy chcieli poznać Twoje kompetencje, ale liczymy również na to, że opowiesz nam o sobie , ponieważ chcemy tworzyć zespoły czujące się dobrze w swoim towarzystwie.

 

Kim jesteśmy? 🫶

 

Jesteśmy GroupM, czyli globalnym liderem w branży mediowej. Działamy jako strategiczne centrum technologiczne i operacyjne dla wiodących agencji, takich jak EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker oraz pioniera danych – Choreograph.

Posiadamy certyfikaty Top Employer Poland & Europe 2021-2024, które potwierdzają, że nasza firma działa wedle określonych procesów i standardów HR-owych.

Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

Dodatkowo jesteśmy #DIMAQEmployer! Czyli zaufanym partnerem do współpracy w zakresie digital marketingu. Tak więc dołączając do nas, pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są międzynarodowym certyfikatem DIMAQ!