Paid Social Coordinator
Marketing

Paid Social Coordinator

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
GroupM

GroupM

Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łącząc innowacje, dane i skalę działania. Dla Ciebie to dostęp do globalnych zasobów, narzędzi opartych na AI i współpracy z certyfikowanymi ekspertami. Jako Top Employer 2021–2025 tworzymy nowoczesne miejsce pracy, docenione tytułem Grupy Mediowej Roku 2024 i 2025.

Wymagane umiejętności

Paid Social

Microsoft Office Excel

Campaign Manager 360

analityka

Programmatic

paid ads

język angielski

Opis stanowiska

GroupM – największą na świecie grupą mediową skupiającą agencje należące do WPP – EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker. Działamy dla nich w obszarach performance marketingu, programmatic advertising, searchu czy social media oraz wspólnych negocjacji, inwestycji w zaawansowane technologicznie narzędzia, kreację contentu i rozwiązań dla komunikacji w mediach cyfrowych. 

Posiadamy certyfikaty Top Employer Poland & Europe 2021-2024, które potwierdzają, że nasza firma posiada i działa wedle określonych procesów i standardów HR-owych. 

Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.


Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Przygotowywanie materiałów (RTB, PCA) oraz utrzymywanie kontaktu z rynkami lokalnymi.
  • Śledzenie terminów kampanii Paid Social, zapewnienie ich zgodności z harmonogramami i terminowa koordynacja działań między klientem a zespołem Paid Social.
  • Wsparcie zespołu buyerów w komunikacji z zespołem Paid Social UK, w tym bieżące raportowanie statusów projektów, planowanych aktywacji i harmonogramów.
  • Rozwiązywanie problemów oraz kontakt z klientem w przypadku opóźnień lub trudności.
  • Koordynowanie pracy nad media planami, w tym weryfikacja, udzielanie feedbacku i rekomendowanie rozwiązań.
  • Zarządzanie procesami w celu usprawnienia pracy zespołu oraz wdrażanie wielotorowego myślenia w codziennych działaniach.


W wykonywaniu powyższych zadań pomoże Ci:

  • Swobodne posługiwanie się j. angielskm B2/C1.
  • Dobra znajomość Excela.
  • Wiedza z zakresu Paid Social na poziomie wysokim (możliwości platform, rodzaje kampanii oraz formatów reklamowych, rodzaje testów do przeprowadzania i wyciąganie odpowiednich wniosków, rodzaje optymalizacji, wymogi informacji do set-upu kampanii, możliwości targetowania)
  • Wiedza z zakresu Programmatic na poziomie dobrym (platformy, możliwości kampanii oraz formatów, co da możliwość oceny wkładu zespołu programmatic do media planów, a także zrozumienie ewentualnych problemów).
  • Znajomość kluczowych wskaźników KPI, umiejętność ich analizy. 
  • Wiedza z zakresu technologii takich jak CM360 oraz analityki (atrybucja konwersji).
  • Umiejętności zarządzania zadaniami, terminami, pracą w zespole, priorytetyzacją zadań w zależności od potrzeb klienta.

 

Czego możesz spodziewać się po nas?  

  • jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę,
  • dzielimy się wiedzą,
  • mamy dostęp do najnowszych technologii jako jedni z pierwszych,
  • umowy o pracę,
  • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej, workation,
  • pracy hybrydowej,
  • braku dress code, czyli luźniej, przyjaznej atmosfery.


#digital #paidsocial #FBAds #socialmedia