Oferty
Programmatic (AT)
Nowa
Marketing

Programmatic (AT)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
GroupM

GroupM

Jesteśmy największą grupą mediową w Polsce, w skład której wchodzą czołowe domy mediowe: EssenceMediacom, Mindshare,Wavemaker, GroupM. Posiadamy Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, a nasze kompetencje są potwierdzone certyfikatem DIMAQ! #DIMAQEmployer. Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

DV360

Programmatic

myślenie analityczne

TradeDesk

Opis stanowiska

GroupM – największą na świecie grupą mediową skupiającą agencje należące do WPP – EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker. Działamy dla nich w obszarach performance marketingu, programmatic advertising, searchu czy social media oraz wspólnych negocjacji, inwestycji w zaawansowane technologicznie narzędzia, kreację contentu i rozwiązań dla komunikacji w mediach cyfrowych. 

Posiadamy certyfikaty Top Employer Poland & Europe 2021-2024, które potwierdzają, że nasza firma posiada i działa wedle określonych procesów i standardów HR-owych. 

Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

 

W związku z pozyskaniem nowego Klienta, szukamy osób, które chcą rozwijać swoją karierę w obszarze Programmatic – bez względu na to, na jakim etapie rozwoju jesteś!

 

Kogo szukamy?

  • osób o różnym stopniu doświadczenia w Programmatic – od juniora do managera,
  • osób zainteresowanych rozwojem w obszarze Programmatic – entry level.

Niezależnie od stanowiska, będziesz współtworzyć zespół Activation Team, który rozłożone wcześniej touchpointy i przyporządkowane im cele mediowe, finalizuje.

Prócz osób tworzących Twój team, będziesz współpracować z zespołami odpowiedzialnymi za strategię i planowanie taktyczne mediów. 

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • zakup/monitorowanie kampanii w mediach internetowych,
  • analiza i optymalizacja prowadzonych działań reklamowych,
  • przygotowywanie raportów z realizowanych kampanii.

 

W wykonywaniu powyższych zadań pomoże Ci:

  • doświadczenie w obszarze Programmatic, (dla entry level zainteresowanie tym obszarem),
  • znajomość platformy DSP i samodzielne poruszanie się w 1 lub 2 platformach (np. DV360, TradeDesk),
  • swobodna komunikacja w języku angielskim (min. B2),
  • znajomość Excela co najmniej na poziomie tabel przestawnych,
  • analityczne myślenie.

Świetnie odnajdziesz się w naszym zespole, jeśli cechujesz się skrupulatnością oraz umiesz priorytetyzować zadania.

 

Czego możesz spodziewać się po nas?  

  • jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę,
  • dzielimy się wiedzą,
  • mamy dostęp do najnowszych technologii jako jedni z pierwszych,
  • umowy o pracę,
  • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej i opieki medycznej,
  • pracy hybrydowej,
  • braku dress code, czyli luźniej, przyjaznej atmosfery.


Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu (branża IT)

Nowa
Business Online Services Sp. z o.o.
Bydgoszcz
, Praca zdalna
Zdalnie
branża IT
B2B marketing
konferencje
Nowa

Off-site SEO Researcher (Temporary Contract)

Nowa
6 000 - 7 200 pln
BOLD PL
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Sheets
English skills
Ahrefs
Nowa

Specjalista SEA / Google Ads

Nowa
7 000 - 12 000 pln
adsfox
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Ads Editor
dobra organizacja pracy
komunikatywność
Nowa

Specjalista ds. marketingu

Nowa
Bea Beleza Polska Sp. k.
Poznań
analiza rynku
marketing
zarządzanie projektami
Nowa

Specjalista ds. Marketingu

Nowa
5 100 - 7 500 pln
CarFree Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Nowy Dwór Mazowiecki
kreatywność
digital marketing
marketing
Nowa