• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaBI & DataData Automation & Business Intelligence Specialist
    Data Automation & Business Intelligence Specialist
    Nowa
    BI & Data
    GroupM

    Data Automation & Business Intelligence Specialist

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa
    GroupM

    GroupM

    Jesteśmy największą grupą mediową w Polsce, w skład której wchodzą czołowe domy mediowe: EssenceMediacom, Mindshare Wavemaker. Posiadamy Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, a nasze kompetencje są potwierdzone certyfikatem DIMAQ! #DIMAQEmployer. Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    Google Cloud Platform

    SQL

    dane

    BigQuery

    Opis stanowiska

    Jesteśmy GroupM – największą na świecie grupą mediową skupiającą domy mediowe należące do WPP – EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker. Działamy dla nich w obszarach performance marketingu, programmatic advertising, searchu czy social media oraz wspólnych negocjacji, inwestycji w zaawansowane technologicznie narzędzia, kreację kontentu i rozwiązań dla komunikacji w mediach cyfrowych. 

            

    Tytuły Top Employer 2021 & 2022 & 2023 & 2024 potwierdzają, że nasza firma posiada i od kilku lat nieprzerwanie działa wedle określonych procesów i standardów HR-owych (talent development, trainings, recruitiment, wellbeing, on-boarding, inne).         

           

    Dodatkowo jesteśmy #DIMAQEmployer! Czyli zaufanym partnerem do współpracy w zakresie digital marketingu. Tak więc dołączając do nas, pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są międzynarodowym certyfikatem DIMAQ!         

            

    Obecnie do zespołu Reporting & Analysis poszukujemy osoby na stanowisko:         

    SENIOR Data Automation & Business Intelligence     

    Dołączając do naszego zespołu w GroupM, wykorzystasz swoje doświadczenie w analizie danych marketingowych w celu usprawniania pracy innych zespołów, wpływając tym samym na rozwój kluczowych projektów.

    Będziesz odgrywać kluczową rolę w automatyzacji raportowania, tworzenia narzędzi usprawniających analizę danych i budowaniu rozwiązań, które pozwolą naszym zespołom zajmującym się planowaniem/zakupem mediów, skupić się na strategicznych zadaniach. 

         

    Jakie zadania będziesz realizować na tym stanowisku?   

    • pozyskiwanie i przygotowywanie danych z różnych systemów reklamowych (Google Ads, Facebook Ads, etc.)
    • monitorowanie i zapewnianie jakości danych
    • przygotowywanie danych na potrzeby zespołów analitycznych i data science
    • budowanie dashboardów, głownie w PowerBI
    • projektowanie frameworków reportingowych
    • rekomendowanie kompleksowych zmian w raportowaniu
    • wsparcie merytoryczne zespołu
    • nadzór nad konfiguracją i zarządzanie raportami automatycznymi, w tym tworzenie i dystrybucja raportów Ad-hoc
    • testowanie narzędzi wspomagających proces raportowania

     

    Do wykonywania powyższych zadań niezbędne Ci będzie:   

    • praktyczna znajomość technologii chmurowych, w tym Google Cloud Platform/BigQuery
    • doświadczenie w budowaniu i utrzymaniu procesów ETL/ELT w BigQuery, obejmujące oczyszczanie, transformację i agregację dużych zbiorów danych
    • umiejętność wykorzystania SQL i integracji danych z różnych źródeł oraz doświadczenie w pracy z Excelem (PowerQuery/M, PowerPivot, DAX)
    • biegłość w tworzeniu dashboardów w Power BI
    • swobodne posługiwanie się językiem angielskim (B2) - jesteś w stanie wziąć aktywny udział w spotkaniu
    • nastawienie na pracę z danymi i ludźmi oraz samodzielność

     

    Czego możesz się spodziewać od nas?   

    • dużej autonomii, a przy tym wsparcia, wymiany wiedzy i dobrej atmosfery w dynamicznym, 11 osobowym zespole
    • realnego wpływu na rozwój projektów wspierających czołowych reklamodawców na polskim rynku
    • szybkiego rozwoju, dzięki dedykowanym szkoleniom oraz możliwości współpracy z międzynarodowymi zespołami
    • umowy o pracę
    • pakietu benefitów po okresie trzech miesięcy (karty sportowej, prywatnej opieki medycznej, dofinansowania do angielskiego, ubezpieczenia na życie)
    • pracy w modelu hybrydowym – dwa dni z biura, trzy z domu
    • wygodnej przestrzeni do pracy w biurze – znajdujemy się w sercu warszawskiej Pragi (kampus Koneser, 10 min spacerem od metra Warszawa Wileńska)


    O reszcie z chęcią opowiemy Ci podczas procesu rekrutacji, który składa się z dwóch etapów:   

    rozmowy telefonicznej z HRem oraz spotkania w biurze z osobą z Twojego przyszłego zespołu w towarzystwie HRu.  

      

    Podczas spotkania będziemy chcieli poznać Twoje umiejętności, liczymy na to, że podzielisz się z nami swoim doświadczeniem w pracy z w pracy z danymi marketingowymi, ale również opowiesz o sobie 😉. Zależy nam na poznaniu Twoich wartości, osobowości i podejściu do pracy, ponieważ chcemy tworzyć zgrane zespoły składające się z osób czujących się dobrze w swoim towarzystwie.   

     

    Do usłyszenia!  

    Wszystkie ofertyWarszawaBI & DataData Automation & Business Intelligence Specialist

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Senior Customer Master Data Specialist

    Nowa
    HTH Recruitment
    Warszawa
    customer service
    SAP
    English
    Nowa

    Supply Chain Data Analyst

    Nowa
    2 028 - 3 043 usd
    Miele Global Services
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    BI
    SQL
    Microsoft Power BI
    Nowa

    Business Analyst

    Nowa
    John Deere Polska
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Microsoft Office Excel
    Power Point
    Nowa

    Ekspert ds. Audytów Systemów Jakości

    Nowa
    Carrefour Polska Sp. z o.o.
    Warszawa
    prawo żywnościowe
    HACCP/GMP/GHP
    Analiza Danych
    Nowa

    Business Navigation & Operations Manager, IKEA Retail, Lublin

    Nowa
    IKEA Retail Sp. z o.o.
    Lublin
    Microsoft Office Excel
    Nowa