Oferty
Data Automation & Business Intelligence Specialist
BI & Data

Data Automation & Business Intelligence Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
GroupM

GroupM

Jesteśmy największą grupą mediową w Polsce, w skład której wchodzą czołowe domy mediowe: EssenceMediacom, Mindshare,Wavemaker, GroupM. Posiadamy Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, a nasze kompetencje są potwierdzone certyfikatem DIMAQ! #DIMAQEmployer. Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Google Cloud Platform

SQL

dane

BigQuery

Opis stanowiska

Jesteśmy GroupM – największą na świecie grupą mediową skupiającą domy mediowe należące do WPP – EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker. Działamy dla nich w obszarach performance marketingu, programmatic advertising, searchu czy social media oraz wspólnych negocjacji, inwestycji w zaawansowane technologicznie narzędzia, kreację kontentu i rozwiązań dla komunikacji w mediach cyfrowych. 

        

Tytuły Top Employer 2021 & 2022 & 2023 & 2024 potwierdzają, że nasza firma posiada i od kilku lat nieprzerwanie działa wedle określonych procesów i standardów HR-owych (talent development, trainings, recruitiment, wellbeing, on-boarding, inne).         

       

Dodatkowo jesteśmy #DIMAQEmployer! Czyli zaufanym partnerem do współpracy w zakresie digital marketingu. Tak więc dołączając do nas, pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są międzynarodowym certyfikatem DIMAQ!         

        

Obecnie do zespołu Reporting & Analysis poszukujemy osoby na stanowisko:         

SENIOR Data Automation & Business Intelligence     

Dołączając do naszego zespołu w GroupM, wykorzystasz swoje doświadczenie w analizie danych marketingowych w celu usprawniania pracy innych zespołów, wpływając tym samym na rozwój kluczowych projektów.

Będziesz odgrywać kluczową rolę w automatyzacji raportowania, tworzenia narzędzi usprawniających analizę danych i budowaniu rozwiązań, które pozwolą naszym zespołom zajmującym się planowaniem/zakupem mediów, skupić się na strategicznych zadaniach. 

     

Jakie zadania będziesz realizować na tym stanowisku?   

  • pozyskiwanie i przygotowywanie danych z różnych systemów reklamowych (Google Ads, Facebook Ads, etc.)
  • monitorowanie i zapewnianie jakości danych
  • przygotowywanie danych na potrzeby zespołów analitycznych i data science
  • budowanie dashboardów, głownie w PowerBI
  • projektowanie frameworków reportingowych
  • rekomendowanie kompleksowych zmian w raportowaniu
  • wsparcie merytoryczne zespołu
  • nadzór nad konfiguracją i zarządzanie raportami automatycznymi, w tym tworzenie i dystrybucja raportów Ad-hoc
  • testowanie narzędzi wspomagających proces raportowania

 

Do wykonywania powyższych zadań niezbędne Ci będzie:   

  • praktyczna znajomość technologii chmurowych, w tym Google Cloud Platform/BigQuery
  • doświadczenie w budowaniu i utrzymaniu procesów ETL/ELT w BigQuery, obejmujące oczyszczanie, transformację i agregację dużych zbiorów danych
  • umiejętność wykorzystania SQL i integracji danych z różnych źródeł oraz doświadczenie w pracy z Excelem (PowerQuery/M, PowerPivot, DAX)
  • biegłość w tworzeniu dashboardów w Power BI
  • swobodne posługiwanie się językiem angielskim (B2) - jesteś w stanie wziąć aktywny udział w spotkaniu
  • nastawienie na pracę z danymi i ludźmi oraz samodzielność

 

Czego możesz się spodziewać od nas?   

  • dużej autonomii, a przy tym wsparcia, wymiany wiedzy i dobrej atmosfery w dynamicznym, 11 osobowym zespole
  • realnego wpływu na rozwój projektów wspierających czołowych reklamodawców na polskim rynku
  • szybkiego rozwoju, dzięki dedykowanym szkoleniom oraz możliwości współpracy z międzynarodowymi zespołami
  • umowy o pracę
  • pakietu benefitów po okresie trzech miesięcy (karty sportowej, prywatnej opieki medycznej, dofinansowania do angielskiego, ubezpieczenia na życie)
  • pracy w modelu hybrydowym – dwa dni z biura, trzy z domu
  • wygodnej przestrzeni do pracy w biurze – znajdujemy się w sercu warszawskiej Pragi (kampus Koneser, 10 min spacerem od metra Warszawa Wileńska)


O reszcie z chęcią opowiemy Ci podczas procesu rekrutacji, który składa się z dwóch etapów:   

rozmowy telefonicznej z HRem oraz spotkania w biurze z osobą z Twojego przyszłego zespołu w towarzystwie HRu.  

  

Podczas spotkania będziemy chcieli poznać Twoje umiejętności, liczymy na to, że podzielisz się z nami swoim doświadczeniem w pracy z w pracy z danymi marketingowymi, ale również opowiesz o sobie 😉. Zależy nam na poznaniu Twoich wartości, osobowości i podejściu do pracy, ponieważ chcemy tworzyć zgrane zespoły składające się z osób czujących się dobrze w swoim towarzystwie.   

 

Do usłyszenia!  

Sprawdź podobne oferty pracy

Analityk w Departamencie Marketingu

Nowa
AvaFin Poland sp. z o.o.
Warszawa
język angielski
Google Analytics
wizualizacja danych
Nowa

Data Analyst/Business Intelligence Specialist

Nowa
IMI
Olewin
Microsoft Power BI
AWS
Tableau
Nowa

Web Developer

Nowa
widoczni sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
HTML
CSS
JavaScript
Nowa

Head of Analytics

Nowa
Cube GROUP
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Analytics 4
Nowa

Analityk/BI - twórca interaktywnych raportów

Nowa
4 000 - 10 000 pln
Simpliteca.com
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Ads
Looker
analityka
Nowa