Oferty
GroupM | TV (AT)
Media

GroupM | TV (AT)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
GroupM

GroupM

Jesteśmy największą grupą mediową w Polsce, w skład której wchodzą czołowe domy mediowe: EssenceMediacom, Mindshare,Wavemaker, GroupM. Posiadamy Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, a nasze kompetencje są potwierdzone certyfikatem DIMAQ! #DIMAQEmployer. Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Video

Microsoft Office

MS Excel

tv

język angielski

Opis stanowiska

Otwórz drzwi do kariery z GroupM - rekrutujemy!


Kim jesteśmy?


Jako GroupM wspieramy naszych partnerów biznesowych w realizacji ich celów. Jako zespół, stawiamy na innowacyjną kulturę pracy i dynamiczny rozwój w obszarze mediów.

W związku z rozszerzaniem naszej działalności, szukamy osób, które chcą rozwijać swoją karierę w zakupie kampanii TV – bez względu na to, na jakim etapie rozwoju jesteś!

 

Kogo szukamy?

  • osób o różnym stopniu doświadczenia w zakupie kampanii TV – od juniora do managera,
  • osób zainteresowanych nauką zakupu TV – entry level.

Niezależnie od stanowiska, będziesz współtworzyć zespół Activation Team, który rozłożone wcześniej touchpointy i przyporządkowane im cele mediowe, finalizuje.

Prócz osób tworzących Twój team, będziesz współpracować z zespołami odpowiedzialnymi za strategię i planowanie taktyczne mediów. 

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • koordynacja procesów optymalizacji i zakupu kampanii TV w celu zrealizowania założonych KPI,
  • przygotowywanie scenariuszy optymalizacyjnych dla kampanii TV i kalkulacja kosztu CPP kampanii,
  • koordynacja przygotowywania list spotów, raportów, analiz, postbuyów,
  • monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola kosztów i realizacji założonych wskaźników, raportowanie rozbieżności oraz wdrażanie zmian w celu osiągnięcia jak najlepszych rezultatów,
  • estymacja oraz kontrola miesięcznych oraz rocznych budżetów - monitorowanie zagrożeń oraz przygotowywanie rekomendacji podziału budżetu w celu realizacji złożonych deklaracji i gwarancji w stacjach.

 

W wykonywaniu powyższych zadań pomoże Ci: 

  • doświadczenie w zakupie, optymalizacji i liczeniu kosztów TV, (u entry level zainteresowanie tym obszarem),
  • zdolności analityczne i umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów,
  • znajomość TV media landscape (trendy, badania, klienci and rynek agencyjny),
  • znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel i narzędzi do analizy kampanii Video,
  • swobodna komunikacja w języku angielskim (min. B2).

 

Czego możesz spodziewać się po nas?  

  • jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę,
  • dzielimy się wiedzą,
  • mamy dostęp do najnowszych technologii jako jedni z pierwszych,
  • umowy o pracę,
  • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej i opieki medycznej,
  • pracy hybrydowej,
  • braku dress code, czyli luźniej, przyjaznej atmosfery.

Sprawdź podobne oferty pracy

Senior Media Planner

Nowa
Euvic Media Sp. z o.o.
Warszawa
Megapanel
język angielski
zarządzanie projektami
Nowa

Prezenter/ka TV Internetowej

Nowa
1 452 - 2 421 usd
iGaming International
Warszawa
sumienność
social media
marketing
Nowa

Montażysta i producent video

Nowa
1 452 - 1 937 usd
Bethink Sp. z o.o.
Poznań
Adobe Premiere Pro
Nowa

Dziennikarz / Dziennikarka w dziale Lifestyle (Fakt)

Nowa
Ringier Axel Springer Polska
Warszawa
SEO
Nowa

New Business Manager do projektów esportowych

Nowa
1 937 - 2 905 usd
Gamers_X by Fantasyexpo
Warszawa
negocjacje
aktywna sprzedaż b2b
Nowa