Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:
- zarządzać i prowadzić projekty z obszaru marketplace dla klientów z różnych branż;
- przygotowywać, wdrażać i dbać o poprawność ofert od strony technicznej na platformach takich jak: Amazon, Allegro, Zalando, AboutYou itp.
- zarządzać połączeniem i konfiguracją pomiędzy marketplace’ami, a ERP klientów przy pomocy integratorów;
- odpowiadać za proponowanie optymalizacji i automatyzacji procesów związanych z wprowadzaniem ofert na marketplace
- tworzyć raporty związane z prowadzonymi działaniami dla klientów
- wnosić wiedzę i umiejętności w inne projekty.
- min. rok doświadczenia we wdrażaniu i zarządzaniu ofertami na platformach marketplace m.in.: Amazon Seller Central, Amazon Vendor Central, Allegro, eBAY, Zalando.
- znajomość integratora Baselinker i/lub innych podobnych (mile widziana znajomość integratora TradeByte);
- doświadczenia w tworzeniu tytułów, opisów i keywordów zgodnymi z wymaganiami danego marketplace;
- doświadczenia i umiejętności we współpracy z klientem, wewnętrznymi działami, w tym z zespołami customer success, zewnętrznymi dostawcami i działem logistycznym;
- znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikacją w mowie i piśmie (B2/C1);
- odwagi w realizacji projektów wyróżniających się na rynku, testowania nowych rozwiązań i wychodzenia z inicjatywą;
- analitycznego myślenia - praca z danymi;
- bardzo dobrej znajomości Excela i Power Pointa.
- 2h w tygodniu na rozwój pasji lub spędzenie czasu z bliskimi (praca w piątki do 15:00),
- pracę hybrydową - prawdziwą i elastyczną :)
- biuro pet friendly - Twój pupil będzie się tu czuł jak u siebie,
- zgrane teamy - 96% pracowników jest zadowolonych ze współpracy w swoim zespole,
- platformę eTutor do nauki języka angielskiego lub niemieckiego - za free
- nieograniczony dostęp do platformy EAP, która zadba o Twój dobrostan psychiczny,
- prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport,
- zaangażowanie organizacji w działania na rzecz klimatu - zerknij na naszą Deklarację z WWF Polska,
- kulturę wymiany wiedzy,
- wewnętrznie wypracowany system ewaluacji: rozmowy rozwojowe, jasną ścieżkę kariery, indywidualne podejście i możliwość zmiany specjalizacji,
- dodatkowe benefity dla pracowników z min. 5-letnim stażem (+10 dni urlopu, wysokie ubezpieczenie),
- bonus dla świeżo upieczonych rodziców,
- program rozwojowy People Manager,
- umowę o pracę - po okresie próbnym na czas nieokreślony,
- program onboardingowy oraz Buddy ułatwiający szybki start,
- parking rowerowy, gaming room.
Grow Now to agencja specjalizująca się we wprowadzaniu marek na marketplace’y. Spółka zajmuje się wszystkimi działaniami związanymi z wdrożeniem i rozwojem firmy w nowym ekosystemie - od kwestii prawno-księgowych i logistycznych, przez strategię sprzedażową i optymalizację działań marketingowych, aż po przygotowanie kreacji. Grow Now jest częścią największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, Group One.
Chcesz wiedzieć więcej? Odwiedź nas na: