W Growton specjalizujemy się w optymalizacji procesów sprzedażowych. Misją firmy jest wspieranie przedsiębiorstw poprzez diagnozę problemów i wdrażanie skutecznych rozwiązań, takich jak usprawnienie procesów sprzedaży, implementacja systemów CRM, szkolenia i rekrutację struktur sprzedażowych. Pomagamy osiągnąć pełny potencjał sprzedażowy.
Naszym klientem jest firma Myrra Power, filia Francuskiej Grupy Myrra SAS, z siedzibą w Polsce od 1996 w Kałuszynie, 15 km na wschód od Mińska Mazowieckiego. Myrra Power zajmuje się produkcją transformatorów i dławików dla szeroko pojętego rynku elektroniki oraz dla różnych gałęzi przemysłu w tym fotowoltaicznego, Ładowarek EV, medycznego, automatyki, itp. Poszukujemy osoby na stanowisko :
AREA SALES MANAGER
Zadania:
- pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z obecnymi odbiorcami na terenie całej Polski, w Europie Centralnej, Wschodniej i krajach Skandynawskich.
- realizacja wyznaczonej strategii sprzedaży grupy
- wzmocnienie tożsamości i wizerunku firmy w Europie Centralnej (targi)
- współpraca z klientem podczas tworzenia nowego produktu (spotkania techniczne)
- uzgadnianie warunków technicznych z klientem i ich raportowanie do działów projektowych w Polsce lub we Francji
- przygotowywanie ofert cenowych dla klientów ze swojego obszaru działania na podstawie dokumentacji technicznej oraz zestawień materiałowych
- dbałość o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację zgodnie z obowiązującymi w firmie zasadami
Oczekujemy:
- wykształcenie wyższe (techniczne lub kierunkowe)
- doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 5 lat
- znajomość i analiza rynku elektrotechnicznego w Europie (klient i konkurencja)
- wysokie kompetencje w rozwiązaniu problemów, negocjacjach, w dążeniu do celu
- łatwość nawiązywania relacji biznesowych
- umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność (częste podróże służbowe w Polsce i w Europie) oraz samodzielność
- znajomość języka angielskiego / B2
- znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
- doświadczenie przy realizacji dużych kontraktów
- znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, Power Point)
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w dynamicznej firmie, umowę o pracę na pełny etat
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
- praca w kreatywnym i dynamicznym zespole w Polsce
- praca w międzynarodowym środowisku
- niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód służbowy
- pakiet benefitów: Medicover Rodziny, ubezpieczenie
- szkolenia
- Wyślij nam swoje CV,
- Spotkanie online, omówienie Twojego doświadczenia i oczekiwań, weryfikacja kompetencji,
- Spotkanie online z Klientem
- Opcjonalnie spotkanie z Klientem w siedzibie firmy,
- Oferta: Omówienie szczegółów współpracy i przyjęcie do zespołu.