Oferty
Digital Media Buyer
Media

Digital Media Buyer

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

analiza

reklama

digital

Google Analytics

similarweb

Adform

Mile widziane

rynki zagraniczne

Opis stanowiska

W Growton specjalizujemy się w optymalizacji procesów sprzedażowych. Misją firmy jest wspieranie przedsiębiorstw poprzez diagnozę problemów i wdrażanie skutecznych rozwiązań, takich jak usprawnienie procesów sprzedaży, implementacja systemów CRM, szkolenia i rekrutację struktur sprzedażowych. Pomagamy osiągnąć pełny potencjał sprzedażowy. 


Naszym klientem jest firma Multi Channel Network, sieć reklamowa z mocnymi kompetencjami w obszarach video standard i nie standard , display, mobile. Zapewniają pełna obsługę kampanii –od wyboru powierzchni reklamowej, doradztwo w zakresie formatów jak i pełna optymalizacja kampanii. Firma MCN jest obecna na rynku od 10 lat, ich zespół tworzą osoby z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze reklamy digital.

  

Digital Media Buyer


Zakres obowiązków:

  • Budowanie relacji i regularne komunikowanie się z obecnymi partnerami afiliacyjnymi oraz aktywne pozyskiwanie nowych partnerów.
  • Monitorowanie wyników monetyzacji powierzchni reklamowych affiantów i analiza wskaźników mediowych oraz identyfikowanie możliwości poprawy wydajności kampanii i wdrażanie niezbędnych zmian.
  • Opracowanie i wdrażanie długoterminowej strategii rozwoju sieci afiliacyjnej, opartej na analizie rynku, potrzebach klientów i celach firmy; proaktywne wdrażanie innowacyjnych narzędzi oraz nowych rozwiązań technologicznych w celu zwiększenia efektywności kampanii.
  • Prowadzenie negocjacji z partnerami, ustalanie warunków współpracy.
  • Przygotowywanie raportów dotyczących wyników osiąganych przez afiliacyjnych; monitorowanie kluczowych wskaźników efektywności (KPI) oraz analizowanie trendów rynkowych w celu dostosowywania strategii.
  • Współpraca z innymi osobami w dziele i dzielenie się wiedzą, aby podnieść kompetencje zespołu.


Wymagania:

  • Minimum 3-5 lat doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem afiliacją lub ostatecznie w branży digital marketingu;
  • Doświadczenie we współpracy z wydawcami na rynku polskim (rynki zagraniczne będą niewątpliwie dodatkowym atutem).
  • Silne umiejętności analityczne oraz znajomość narzędzi takich jak Google Analytics, Mega Panel, Similarweb, itp.
  • Biegłość w ekosystemach/ platformach zakupu programatycznego: DV360, Adform lub innych.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne oraz orientacja na budowanie relacji z partnerami;
  • Samodzielność i proaktywne podejście do realizacji powierzonych celów;
  • Biegłość w języku angielskim, umożliwiająca swobodną współpracę z międzynarodowymi partnerami.


Oferujemy: 

  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Możliwość rozwoju w stabilnej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku.
  • Ciekawe stanowisko charakteryzujące się dużą samodzielnością ze wsparciem doświadczonego managera.


Proces Rekrutacji:

  • Wyślij nam swoje CV,
  • Spotkanie online, omówienie Twojego doświadczenia i oczekiwań, weryfikacja kompetencji,
  • Spotkanie online z Klientem
  • Opcjonalnie spotkanie z Klientem w siedzibie firmy, 
  • Oferta: Omówienie szczegółów współpracy i przyjęcie do zespołu.


Jesteś otwarta/y na nowe wyzwania zawodowe? Aplikuj

Sprawdź podobne oferty pracy

Redaktor/dziennikarz serwisu gazetaprawna.pl

Nowa
INFOR PL
Warszawa
język polski
dziennikarstwo
SEO
Nowa

Account Manager

Nowa
Freundschaft
Warszawa
digital marketing
budowanie relacji
account manager
Nowa

Brand Manager

Nowa
11 000 - 13 000 pln
ER Group
Gdynia
rozwój
media
Category Management
Nowa

Paid Search Executive

Nowa
Assembly Global
Trójmiasto
, Praca zdalna
Zdalnie
English
Google Ads
Paid Search
Nowa

Junior Media Planner

Nowa
Euvic Media Sp. z o.o.
Warszawa
język angielski
Microsoft Office PowerPoint
Microsoft Office Excel
Nowa