W Growton specjalizujemy się w optymalizacji procesów sprzedażowych. Misją firmy jest wspieranie przedsiębiorstw poprzez diagnozę problemów i wdrażanie skutecznych rozwiązań, takich jak usprawnienie procesów sprzedaży, implementacja systemów CRM, szkolenia i rekrutację struktur sprzedażowych. Pomagamy osiągnąć pełny potencjał sprzedażowy.
Naszym klientem jest firma Summ-it® istniejąca na rynku od 2011 roku, a koronnym elementem oferty firmy jest integracja systemów oraz profesjonalne zarządzanie danymi. W skład wiodących usług firmy zalicza się zarządzania systemami baz danych Microsoft SQL Server oraz Oracle, a także budowę systemów Business Intelligence, zarówno w prywatnej infrastrukturze klientów, jak i w chmurach publicznych. Od roku 2012 summ-it jest partnerem Microsoft, a od 2015 roku partnerem Oracle. Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie zespołami sprzedaży oraz marketingu
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie partnerstw strategicznych w obszarze B2B
- Realizacja celów sprzedażowych, z uwzględnieniem rozwoju relacji z klientami i sprzedaży w długofalowej perspektywie
- Aktywny udział w budowaniu i realizacji strategii marketingowej
- Wsparcie rozwoju nowych biznesów/projektów, przy ścisłej współpracy z zespołami wewnętrznymi oraz podwykonawcami
- Aktywny udział w procesach rekrutacyjnych działów sprzedaży i marketingu
- Odpowiedzialność za rozwój i wyniki zespołów sprzedaży i marketingu
- 5-letnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań i usług z branży IT
- 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży i marketingu
- Doświadczenie w budowaniu strategii sprzedażowej i marketingowej
- Umiejętność rozwiązywania problemów, osądzania i podejmowania decyzji, w tym ustalania priorytetów
- Znajomość umów i klauzul będących podstawą do współpracy z klientami
- Dojrzałość biznesowa oraz samodzielność w działaniu
- Umiejętność opisania działalności działu sprzedaży wskaźnikami operacyjnymi
- Znajomość systemu CRM – preferowany Microsoft Dynamics CRM
- Język angielski – min. C1 (komunikacja z klientem, dokumentacja anglojęzyczna)
- Zatrudnienie na podstawie: umowy o pracę, B2B
- Pracę w atmosferze koleżeństwa i zaufania – w ankiecie satysfakcji ponad 92% pracowników zgadza się z tym stwierdzeniem
- Odpowiednie wsparcie i współpracę w swoim zespole – w ankiecie satysfakcji 100% pracowników zgadza się z tym stwierdzeniem
- Elastyczne godziny pracy
- Praca w modelu hybrydowym (2-3 dni stacjonarnie w tygodniu, pozostałe zdalnie)
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
- Spotkania firmowe: Summer Party, Winter Party, AllHands, Talk to Your Boss, Lokalne środy
- Programy doceniania pracowników: summ-it heroes i nagrody za przyznane kudosy
- Program poleceń pracowniczych
- Możliwość dołączenia do benefitów (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe)
- Pracę w zrównoważonym zespole – 3 generacji: X, Y, Z
- Wyślij nam swoje CV,
- Spotkanie online, omówienie Twojego doświadczenia i oczekiwań, weryfikacja kompetencji,
- Spotkanie online z Klientem
- Opcjonalnie spotkanie z Klientem w siedzibie firmy,
- Oferta: Omówienie szczegółów współpracy i przyjęcie do zespołu.