W Growton specjalizujemy się w optymalizacji procesów sprzedażowych. Misją firmy jest wspieranie przedsiębiorstw poprzez diagnozę problemów i wdrażanie skutecznych rozwiązań, takich jak usprawnienie procesów sprzedaży, implementacja systemów CRM, szkolenia i rekrutację struktur sprzedażowych. Pomagamy osiągnąć pełny potencjał sprzedażowy.
Naszym klientem jest firma MASTERIO Sp. z o.o. To dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w produkcji i dystrybucji chemii technicznej dla przemysłu drzewnego i meblowego. Obecnie poszukują osoby na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- Opieka handlowa nad klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych w segmencie B2B.
- Budowanie rynku sprzedaży własnych marek firmy.
- Monitorowanie sprzedaży, działań konkurencji i trendów rynkowych.
- Profesjonalne doradztwo techniczne dla klientów.
- Przygotowywanie ofert handlowych i sporządzanie dokumentów sprzedaży.
- Raportowanie spotkań z klientami oraz realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych.
Wymagania:
- Minimum średnie wykształcenie.
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B w branży obsługi produkcji, z uwzględnieniem doradztwa technicznego.
- Znajomość procesu produkcji mebli będzie dodatkowym atutem.
- Prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych.
- Samodzielność, dobra organizacja pracy, dyspozycyjność.
- Umiejętność nawiązywania trwałych relacji biznesowych oraz negocjacyjne.
- Znajomość programu Subiekt, pakietu Office oraz gotowość do szybkiego uczenia się.
Oferujemy:
- Umowę B2B i stabilne warunki zatrudnienia.
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju zawodowego.
- Niezbędne narzędzia pracy.
- Pracę w przyjaznej firmie otwartej na pomysły i wdrażanie własnych rozwiązań.
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do efektów pracy.
- Benefity takie jak dofinansowanie szkoleń i kursów, możliwość pracy zdalnej, elastyczny czas pracy, zniżki na firmowe produkty i usługi, spotkania integracyjne, brak dress code’u, kawa/herbata oraz parking dla pracowników.
- Wyślij nam swoje CV,
- Spotkanie online, omówienie Twojego doświadczenia i oczekiwań, weryfikacja kompetencji,
- Spotkanie online z Klientem
- Opcjonalnie spotkanie z Klientem w siedzibie firmy,
- Oferta: Omówienie szczegółów współpracy i przyjęcie do zespołu.