Specjalista ds. sprzedaży gruntów
Nowa
Sprzedaż

Specjalista ds. sprzedaży gruntów

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

cold calling

CRM

branża nieruchomości

prawo jazdy kat. B

sprzedaż

Opis stanowiska

Opis firmy: Grunt to Mazury to marka dostępna na rynku od ponad 5 lat. Sprzedaż działek budowlanych z dostępem do jeziora na Mazurach i procesy land developerskie to nasz konik i bez zbędnej skromności musimy przyznać, że idzie nam to bardzo dobrze! Nie trudno się więc domyślić, że potrzebujemy kolejnych osób, które zasilą nasz zespół sprzedaży, dlatego ruszamy z rekrutacją Magika od sprzedaży gruntów. Nie jesteśmy typową polską firmą, a to nie będzie typowa rekrutacja. Jeśli więc chcesz się dowiedzieć jak zwiększyć swoje szanse na udział w rekrutacji, a co za tym idzie zatrudnienie to powiemy tylko tak: WYRÓŻNIJ SIĘ ALBO ZGIŃ!


Na początek kilka słów o obowiązkach:

  • Nie trudno się domyślić po nazwie stanowiska, że głównym zadaniem będzie sprzedaż gruntów. Zależy nam na osobie, która ma już doświadczenie w tym temacie, ale nie zamykamy się na określony poziom tego doświadczenia. Jesteśmy otwarci na to, aby współpracować ze Specjalistami na wielu etapach ich rozwoju zawodowego.
  • Telefoniczna obsługa leadów. Dostarczymy Ci leady do obsługi, dlatego tym nie musisz się martwić. Chcemy jednak żebyś miał/a świadomość, że praca na zimnych kontaktach to ogromny test cierpliwości i charakteru. 
  • Wyjazdy w teren. Może się zdarzyć, że będziesz musiał/a pojechać się na miejsce i spotkać się tam z Klientem, natomiast zdecydowanie więcej pracy będziesz mieć w biurze. Te wyjazdy zdarzają się rzadko. W tej kwestii NIEZBĘDNE będzie prawo jazdy.
  • Przygotowywanie umów. Będziesz brał czynny udział w przygotowywaniu odpowiednich dokumentów dla Klienta. My zajmiemy się prawną weryfikacją umów, a Ty realizacją sprzedaży.
  • Dbanie o prawidłowym przebieg procesu sprzedaży według naszych procedur będzie dla Ciebie jedną z głównych wartości. Przykładamy do tego duży nacisk i długo dopracowywaliśmy te kwestie, dzięki czemu dziś nasz skrypt poprowadzi Cię niemal za rękę - musisz tylko chcieć i się go trzymać.
  • Obsługa posprzedażowa. Proces sprzedaży mamy rozpisany dość szczegółowo i nie ma najmniejszych szans na to, że nasi Klienci zostaną pozostawieni sami sobie po transakcji. Twoim zadaniem będzie zadbać o każdy element procesu i komfort Klienta.
  • Udział w cyklicznych szkoleniach to również jeden z obowiązków. Nie wyobrażamy sobie rozwoju firmy bez rozwoju kompetencji Pracowników.


Czas na nasze wymagania:

  • Doświadczenie. Zależy nam na osobie, która ma pojęcie o tym jak funkcjonuje ta branża. Jesteśmy otwarci na to, aby podjąć współpracę z osobą, która ma mniejsze doświadczenie, ale też taką, która od lat z sukcesami działa w podobnych strukturach w branży nieruchomości lub pokrewnej (fundusze inwestycyjne, condohotele, projekty land deweloperskie itp.).
  • Doświadczenie w pracy z cold callingiem. Twoja praca będzie się opierała o rozmowy telefoniczne. Dobrze jeśli znasz specyfikę takich działań.
  • Prawo jazdy i własny samochód. Będą Ci one potrzebne w przypadku wyjazdu w teren do Klienta.
  • Postawa ucznia. Niezależnie od tego jakie masz doświadczenie musisz wiedzieć, że nigdy nie będziesz wiedział/a wszystkiego i musisz mieć chęć do tego, aby uczyć się cały czas. Rynek zmienia się dynamicznie, a taka postawa pozwoli Ci za nim nadążyć.
  • Dyscyplina i odpowiednia organizacja pracy. Szkolenia i wsparcie otrzymasz od nas na każdym etapie, ale to Ty jesteś odpowiedzialny/a za to, aby procesy, które realizujesz były zaopiekowane w odpowiedni sposób. Dyscyplina pomoże Ci w tym, aby nie zrażać się w trudniejszych momentach - praca w sprzedaży to nie jest łatwy chleb.
  • Otwartość do pracy z systemami CRM i realizacji sprzedaży. Cały nasz proces jest dopracowany nie tylko w kwestii sprzedaży. Mamy duży technologiczny background, z którego będziesz korzystać każdego dnia.
  • Wysoka kultura osobista i znajomość zasad komunikacji. Tu chyba nie trzeba tłumaczyć zbyt wiele. Dobry sprzedawca to nie tylko ten, który ma wynik liczbowy - pracujemy z ludźmi i dla ludzi.


A teraz czas na listę rzeczy jakie Ci oferujemy:

  • Zależy nam na osobie na maxa zaangażowanej w rozwój marki, bo w perspektywie mamy zaplanowanych kilka ścieżek rozwoju dla Pracownika tego działu.
  • Jeżeli znajdziesz szkolenie, które wyda Ci się atrakcyjne to przyjdź z nim do nas, chętnie je dla Ciebie sfinansujemy. Poza szkoleniami z Twojej inicjatywy współpracujemy ze specjalistami w dziedzinie sprzedaży, którzy konsekwentnie dbają o rozwój naszej ekipy. Poznasz ich już na etapie onboardingu.
  • Jesteśmy wyznawcami elastycznego podejścia do benefitów, dzięki czemu każdy pracownik może otrzymać to na czym mu najbardziej zależy. Etap rozwoju marki Grunt to Mazury, na którym jesteśmy to intensywna praca nad tym, aby nasze tempo rozwoju jakie reprezentujemy od kilku lat nie zwolniło. Usprawniamy wiele procesów, dlatego jesteśmy otwarci na to, aby wspólnie stworzyć listę najatrakcyjniejszych benefitów i je wdrożyć.
  • Otrzymasz od nas niezbędny sprzęt taki jak komputer czy telefon, oraz wszelkie narzędzia, które mają za zadanie usprawnić Twoją pracę.
  • Forma, na której chcemy oprzeć naszą współpracę to kontrakt B2B i praca na prowizji. Chcemy żebyś miał/a to na uwadze od początku.
  • Jeżeli zdecydujesz się relokować do Olsztyna to bardzo chętnie wesprzemy Cię w tym procesie logistycznie i finansowo.


P.S. Jeżeli dotarłeś/łaś do tego momentu i uważasz, że jest to praca dla Ciebie to genialnie! Jeżeli natomiast masz wątpliwości czy się nadajesz to odpowiedz sobie na pytanie czy chcesz się poczuć w pracy jak w polskiej wersji Selling Sunset? (Oczywiście wyłączając wszystkie dramy…)

Jeśli odpowiedź brzmi: TAK! - aplikuj, na co czekasz!?

Jeżeli natomiast ten rodzaj energii, podejścia do pracy i zarabiania pieniędzy nie jest dla Ciebie atrakcyjny to obawiamy się, że może być ciężko o owocną współpracę.


Ta rekrutacja będzie się składała z trzech etapów:

  1. Pierwszy z nich to rozmowa z HR Buddy, czyli Asią Klejdysz. Podczas tego spotkania zweryfikujemy czy jest nam po drodze i jak możemy wykorzystać Twoje doświadczenie.
  2. Drugi etap to wykonanie zadania rekrutacyjnego. 
  3. Trzeci i ostatni etap to spotkanie z Kamilem i Łukaszem, czyli założycielami firmy, po to, abyście mogli się poznać i sprawdzić czy nadajecie na tych samych falach.


Rekomendowane oferty

Handlowiec Specjalista ds. Sprzedaży- wykończenie wnętrz

Nowa
DDB Design&Build
Gdańsk
CRM
Microsoft Office
account manager
Nowa