Oferty
Account Manager
Nowa

Account Manager

Poznań
5 500 - 8 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
5 500 - 8 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

dobra organizacja pracy

elastyczność

account manager

łatwość nawiązywania kontaktów

sprzedaż

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

🏢 O nas

Jako Grupa Blix rozwijamy najpopularniejsze aplikacje zakupowe w Polsce – BLIX, Zdrowe Zakupy i Qpony, z których rocznie korzysta ponad 6 mln smart shopperów. Działamy na styku technologii i codziennych potrzeb, umożliwiając naszym użytkownikom podejmowanie świadomych decyzji zakupowych. Podbijamy rynek reklamy mobilnej, wspierając sprzedaż największych marek, producentów i sieci handlowych w Polsce, Ukrainie i Rumuni. 

Dołączając do nas, trafisz na ludzi, którzy grają do jednej bramki, komunikują się otwarcie i chętnie sobie pomagają. Zauważysz, że każda osoba czuje się odpowiedzialna za wyniki swoje i zespołu, co buduje w nas autentyczne zaufanie. Może Cię zaskoczyć nasza odwaga w myśleniu poza schematami i pragmatyzm, dzięki którym sięgamy po nowości i sprawnie zmieniamy to, co może działać lepiej.

Jeśli szukasz miejsca, gdzie zespołowość spotyka się z wynikami, dołącz do nas!

 

👉PRACA ZDALNA
👉PRACA NA CAŁY ETAT
👉5500 - 8000 brutto na UoP / netto na B2B 

 

👤 O roli

Szukamy osoby, która odegra znaczącą rolę w zmianie podejścia do pozyskiwania i utrzymywania klientów. Kogoś, kto poza obsługą klienta 360, wniesie do Zespołu nową wiedzę oraz praktyki dotyczące budowania zaangażowania klientów i dosprzedaży. 

Dlaczego ta rola może być dla Ciebie? 

  1. Będziesz mieć możliwość testowania i wdrażania rozwiązań AM, tym samym okazję do rozwoju w kierunku eksperckim lub managerskim. 

  2. Zbudujesz markę osobistą i relacje z topowymi brandami w Polsce. Pomoże Ci w tym doświadczony Lider oraz  udział w wydarzeniach wewnętrznych i zewnętrznych. 

  3. Zadbasz o work-life balance. Pracujemy intensywnie i skutecznie w godzinach pracy. Poza nimi - odpoczywamy. 


✅  Główne zadania:

  • Opieka nad kampaniami reklamowymi: uruchamianie kampanii, rekomendowanie kreacji, konfiguracja, monitorowanie celów, optymalizacja, prezentacja wyników i doradztwo dla klientów. 

  • Posprzedażowa obsługa klientów: bieżąca komunikacja, edukacja klienta, prezentacja insightów i rekomendacji w obszarze długoterminowej strategii marketingowej.

  • Identyfikacja i wdrażanie kampani upsellingowych wśród aktualnych klientów. 

  • Dbanie o wysoki Customer Experience i budowanie długofalowych relacji z klientami (samodzielnie i we współpracy z innymi zespołami).  

✅  Dodatkowe projekty (po okresie wdrożenia) 

  • Przygotowanie planu identyfikacji i realizacji upsellingu, w tym analiza potencjału wśród aktualnych klientów. 

  • Opracowanie i wdrażanie standardów oraz narzędzi, które posłużą jako podstawa do dalszego rozwoju roli AM. 

 

👉 Po czym poznamy jak Ci idzie

Pierwsze 6 miesięcy: 

  • Sprawnie obsługujesz klientów, uzyskując wysoki NPS.

  • Masz wdrożone pierwsze kampanie upsellingowe wśród kluczowych klientów.

  • Masz przygotowane i udokumentowane niezbędne procesy potrzebne do wdrożenia Zespołu Customer Success w obsługę klienta 360.

Pierwsze 12 miesięcy: 

  • Twoje działania upsellingowe przynoszą wzrost przychodu na ustalonym poziomie.

  • Satysfakcja Twoich klientów wyrażona jest w wysokim NPS.

  • Utrzymujesz churn poniżej ustalonego benchmarku.

  • Dzięki Twoim procesom i narzędziom, możemy dalej rozwijać rolę AM.

 

👤O Tobie

  • Masz doświadczenie w obsłudze klienta, na poziomie który pozwala Ci dzielić się wiedzą i dobrymi praktykami. 

  • Działałeś (-aś) w obszarze digital marketingu, rozumiesz w jakim celu klienci inwestują w marketing internetowy i jakimi narzędziami dysponujemy aby te cele realizować. 

  • Możesz pochwalić się konkretnymi wynikami działań upsellingowych na poziomie przychodu oraz wyników dla klienta. 

  • Z sukcesem wdrażałeś(-aś) nowe procesy, narzędzia, usprawnienia lub automatyzację i umiesz pokazać ich wpływ na wyniki i zespół.

  • Masz portfolio klientów (z dowolnej branży), z którymi zbudowałeś(-aś) długofalowe relacje poprzez częsty i proaktywny kontakt, sprawne reagowanie na zmiany / potrzeby klienta i okazjonalne inicjatywy “ponad standard”. 

 

💡 Rzeczy, o których powinieneś(-aś) wiedzieć

  • Na początku współpracy umówisz się z TL na konkretne cele z perspektywą 3-6-12 miesięcy. W połączeniu ze spotkaniami 1on1 stworzymy dla Ciebie środowisko, w którym nie musisz zastanawiać się “Jak mi idzie?”.

  • Pierwsze trzy miesiące to czas na wdrożenie się i poznanie zespołu. Będziesz mieć przestrzeń na spokojne opanowanie swoich obowiązków i poznanie kultury pracy.
  • Przynajmniej dwa razy do roku zapytamy Cię o to, jak Ci się z nami pracuje. A potem… faktycznie zrobimy coś z Twoim feedbackiem! Aktualnie 80% naszego zespołu uważa, że wdrażamy pozytywne zmiany na podstawie naszych badań (+ 20% r/r). 

  • Rozwijamy własne produkty, dlatego zależy nam na osobach z pasją i determinacją do osiągania sukcesów, które chcą wspólnie budować silną, rozpoznawalną markę in-house.

 

💰 Wynagrodzenie i benefity

  • Dowolna forma zatrudnienia.

  • Praca zdalna, z możliwością pracy w naszym biurze w Poznaniu lub Warszawie. 

  • W roli przewidziany jest bonus kwartalny. 

  • Elastyczny start pracy, chcemy być dostępni dla siebie w kluczowych momentach dnia (10.00-15.00).

  • Już od pierwszych dni pracy możesz korzystać z naszych benefitów: Multisport, Luxmed, Ubezpieczenie NN.

  • Integracje ogólnofirmowe (2 razy do roku) i budżet na spotkania zespołowe.

  • Bonusy okolicznościowe z okazji ślubu dla par dwu- i jednopłciowych, narodzin i adopcji dziecka oraz wyprawka dla adoptowanego zwierzęcia.

  • W lipcu i sierpniu w piątki pracujemy godzinę krócej. ☀️ 🏝️

 

👉 Etapy rekrutacji

Dbamy o to, by proces rekrutacyjny był transparentny i komfortowy. Każdy krok służy wzajemnemu poznaniu – zależy nam, żebyś czuł/a się dobrze w naszym zespole.

  1. Analizujemy CV. 

  2. Zapraszamy Cię na spotkanie z Pauliną - porozmawiacie o oczekiwaniach i wartościach. 

  3. Na kolejnym spotkaniu poznasz Łukasza - porozmawiacie o roli i Twoim doświadczeniu.

  4. Wysyłamy Ci zadanie, żeby sprawdzić Twoje kompetencje specjalistyczne i to w jaki sposób myślisz o rozwiązaniach. 

  5. Spotykamy się żeby omówić zadanie. Na tej rozmowie poznasz Mateusza i Piotra

  6. I Ty i my podejmujemy decyzję o podjęciu współpracy. 

Na żadnym etapie nie pozostajesz bez odpowiedzi. Im dalej jesteś, tym więcej konstruktywnego feedbacku będziemy w stanie Ci przekazać. 

Nie czekaj – aplikuj i dołącz do zespołu, który zmienia sposób, w jaki miliony ludzi robią zakupy! Więcej o nas znajdziesz na www.grupablix.pl.

5 500 - 8 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

5 500 - 8 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. sprzedaży / Handlowiec B2B

Nowa
JELLINEK Agencja
Warszawa
komunikatywność
sprzedaż B2B
B2B marketing
Nowa

New Business Manager

Nowa
GetHero
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
dobra organizacja pracy
komunikatywność
samodzielność
Nowa

New Business Manager

Nowa
Hagen
Warszawa
account manager
sprzedaż B2B
CRM
Nowa

Account Manager | Handlowiec - branża gamingowa 🚀🎮

Nowa
6 000 - 9 000 PLN/mies.
Game Media Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Poznań
dobra organizacja pracy
odpowiedzialność
język angielski
Nowa

Sprzedawca Handlowiec

Nowa
10 600 - 28 600 PLN/mies.
Alegria Vida Sp. Z o.o.
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
skuteczna komunikacja
dobra organizacja pracy
komunikatywność
Nowa