Jako Grupa Blix rozwijamy najpopularniejsze aplikacje zakupowe w Polsce – BLIX, Zdrowe Zakupy i Qpony, z których rocznie korzysta ponad 6 mln smart shopperów. Działamy na styku technologii i codziennych potrzeb, umożliwiając naszym użytkownikom podejmowanie świadomych decyzji zakupowych. Podbijamy rynek reklamy mobilnej, wspierając sprzedaż największych marek, producentów i sieci handlowych w Polsce, Ukrainie i Rumuni.
Dołączając do nas, trafisz na ludzi, którzy grają do jednej bramki, komunikują się otwarcie i chętnie sobie pomagają. Zauważysz, że każda osoba czuje się odpowiedzialna za wyniki swoje i zespołu, co buduje w nas autentyczne zaufanie. Może Cię zaskoczyć nasza odwaga w myśleniu poza schematami i pragmatyzm, dzięki którym sięgamy po nowości i sprawnie zmieniamy to, co może działać lepiej.
Jeśli szukasz miejsca, gdzie zespołowość spotyka się z wynikami, dołącz do nas!
👉PRACA ZDALNA
👉PRACA NA CAŁY ETAT
👉5500 - 8000 brutto na UoP / netto na B2B
👤 O roli
Szukamy osoby, która odegra znaczącą rolę w zmianie podejścia do pozyskiwania i utrzymywania klientów. Kogoś, kto poza obsługą klienta 360, wniesie do Zespołu nową wiedzę oraz praktyki dotyczące budowania zaangażowania klientów i dosprzedaży.
Dlaczego ta rola może być dla Ciebie?
Będziesz mieć możliwość testowania i wdrażania rozwiązań AM, tym samym okazję do rozwoju w kierunku eksperckim lub managerskim.
Zbudujesz markę osobistą i relacje z topowymi brandami w Polsce. Pomoże Ci w tym doświadczony Lider oraz udział w wydarzeniach wewnętrznych i zewnętrznych.
Zadbasz o work-life balance. Pracujemy intensywnie i skutecznie w godzinach pracy. Poza nimi - odpoczywamy.
✅ Główne zadania:
Opieka nad kampaniami reklamowymi: uruchamianie kampanii, rekomendowanie kreacji, konfiguracja, monitorowanie celów, optymalizacja, prezentacja wyników i doradztwo dla klientów.
Posprzedażowa obsługa klientów: bieżąca komunikacja, edukacja klienta, prezentacja insightów i rekomendacji w obszarze długoterminowej strategii marketingowej.
Identyfikacja i wdrażanie kampani upsellingowych wśród aktualnych klientów.
Dbanie o wysoki Customer Experience i budowanie długofalowych relacji z klientami (samodzielnie i we współpracy z innymi zespołami).
Przygotowanie planu identyfikacji i realizacji upsellingu, w tym analiza potencjału wśród aktualnych klientów.
Opracowanie i wdrażanie standardów oraz narzędzi, które posłużą jako podstawa do dalszego rozwoju roli AM.
Sprawnie obsługujesz klientów, uzyskując wysoki NPS.
Masz wdrożone pierwsze kampanie upsellingowe wśród kluczowych klientów.
Masz przygotowane i udokumentowane niezbędne procesy potrzebne do wdrożenia Zespołu Customer Success w obsługę klienta 360.
Pierwsze 12 miesięcy:
Twoje działania upsellingowe przynoszą wzrost przychodu na ustalonym poziomie.
Satysfakcja Twoich klientów wyrażona jest w wysokim NPS.
Utrzymujesz churn poniżej ustalonego benchmarku.
Dzięki Twoim procesom i narzędziom, możemy dalej rozwijać rolę AM.
👤O Tobie
Masz doświadczenie w obsłudze klienta, na poziomie który pozwala Ci dzielić się wiedzą i dobrymi praktykami.
Działałeś (-aś) w obszarze digital marketingu, rozumiesz w jakim celu klienci inwestują w marketing internetowy i jakimi narzędziami dysponujemy aby te cele realizować.
Możesz pochwalić się konkretnymi wynikami działań upsellingowych na poziomie przychodu oraz wyników dla klienta.
Z sukcesem wdrażałeś(-aś) nowe procesy, narzędzia, usprawnienia lub automatyzację i umiesz pokazać ich wpływ na wyniki i zespół.
Masz portfolio klientów (z dowolnej branży), z którymi zbudowałeś(-aś) długofalowe relacje poprzez częsty i proaktywny kontakt, sprawne reagowanie na zmiany / potrzeby klienta i okazjonalne inicjatywy “ponad standard”.
Na początku współpracy umówisz się z TL na konkretne cele z perspektywą 3-6-12 miesięcy. W połączeniu ze spotkaniami 1on1 stworzymy dla Ciebie środowisko, w którym nie musisz zastanawiać się “Jak mi idzie?”.
Przynajmniej dwa razy do roku zapytamy Cię o to, jak Ci się z nami pracuje. A potem… faktycznie zrobimy coś z Twoim feedbackiem! Aktualnie 80% naszego zespołu uważa, że wdrażamy pozytywne zmiany na podstawie naszych badań (+ 20% r/r).
Rozwijamy własne produkty, dlatego zależy nam na osobach z pasją i determinacją do osiągania sukcesów, które chcą wspólnie budować silną, rozpoznawalną markę in-house.
Dowolna forma zatrudnienia.
Praca zdalna, z możliwością pracy w naszym biurze w Poznaniu lub Warszawie.
W roli przewidziany jest bonus kwartalny.
Elastyczny start pracy, chcemy być dostępni dla siebie w kluczowych momentach dnia (10.00-15.00).
Już od pierwszych dni pracy możesz korzystać z naszych benefitów: Multisport, Luxmed, Ubezpieczenie NN.
Integracje ogólnofirmowe (2 razy do roku) i budżet na spotkania zespołowe.
Bonusy okolicznościowe z okazji ślubu dla par dwu- i jednopłciowych, narodzin i adopcji dziecka oraz wyprawka dla adoptowanego zwierzęcia.
W lipcu i sierpniu w piątki pracujemy godzinę krócej. ☀️ 🏝️
Dbamy o to, by proces rekrutacyjny był transparentny i komfortowy. Każdy krok służy wzajemnemu poznaniu – zależy nam, żebyś czuł/a się dobrze w naszym zespole.
Analizujemy CV.
Zapraszamy Cię na spotkanie z Pauliną - porozmawiacie o oczekiwaniach i wartościach.
Na kolejnym spotkaniu poznasz Łukasza - porozmawiacie o roli i Twoim doświadczeniu.
Wysyłamy Ci zadanie, żeby sprawdzić Twoje kompetencje specjalistyczne i to w jaki sposób myślisz o rozwiązaniach.
Spotykamy się żeby omówić zadanie. Na tej rozmowie poznasz Mateusza i Piotra.
I Ty i my podejmujemy decyzję o podjęciu współpracy.
Na żadnym etapie nie pozostajesz bez odpowiedzi. Im dalej jesteś, tym więcej konstruktywnego feedbacku będziemy w stanie Ci przekazać.
Nie czekaj – aplikuj i dołącz do zespołu, który zmienia sposób, w jaki miliony ludzi robią zakupy! Więcej o nas znajdziesz na www.grupablix.pl.
Brutto miesięcznie - UoP
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty