Oferty
Content Specialist
Nowa

Content Specialist

4 700 - 5 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
4 700 - 5 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP, UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

otwartość

chęci do nauki

dobra organizacja pracy

analiza

zespołowość

samodzielność

Mile widziane

Canva

Adobe Photoshop

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jako Grupa Blix rozwijamy najpopularniejsze aplikacje zakupowe w Polsce – BLIX, Zdrowe Zakupy i Qpony, z których rocznie korzysta ponad 6 mln smart shopperów. Działamy na styku technologii i codziennych potrzeb, umożliwiając naszym użytkownikom podejmowanie świadomych decyzji zakupowych. Wspieramy sprzedaż największych marek, producentów i sieci handlowych, a nasze działania wykraczają poza granice Polski.


Dołączając do nas, trafisz na ludzi, którzy grają do jednej bramki, komunikują się otwarcie i wspierają się nawzajem. Cenimy odwagę w myśleniu poza schematami, dążymy do ciągłego doskonalenia i wdrażania innowacji.


👉 PRACA ZDALNA

👉 PRACA NA CAŁY ETAT NA ZASTĘPSTWO


👤 Szukamy Content Specialist, który zadba o publikację gazetek, banerów i linków w naszej aplikacji. To świetna okazja, żeby nauczyć się zarządzania treściami, pracy z panelami administracyjnymi i analizy danych w praktyce. Jeśli lubisz samodzielność, zwracasz uwagę na detale i zależy Ci na wysokiej jakości publikowanych materiałów – ta rola jest dla Ciebie! Nie wymagamy doświadczenia, ale liczy się dla nas Twoja otwartość, chęć nauki i zadawania pytań.


✅ Zadania:

  • Codzienne dodawanie gazetek i banerów do aplikacji w autorskim panelu administracyjnym.
  • Codzienne monitorowanie Internetu w poszukiwaniu najnowszych publikacji.
  • Kontrola dodawanych treści (poprawność dat, rozszerzeń plików).
  • Prowadzenie kalendarza publikacji i aktualizowanie go w przypadku zmian.
  • Dodawanie i podmiana linków, kodów odsłon, deeplinków.
  • Edycja i analiza publikacji w panelu.
  • Raportowanie danych.
  • Zgłaszanie usprawnień produktowych.
  • Nadzór i ocena jakości ciętych brandów w panelu.


👤O Tobie:


MUST:

  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki – nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia.
  • Terminowości i dokładności w realizacji zadań.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i Internetu.
  • Zainteresowania pracą przy tworzeniu aplikacji mobilnych i branżą e-commerce.
  • Samodzielność i dobra organizacji pracy.
  • Znajomości obsługi paneli administracyjnych (np. zaplecza sklepów internetowych, stron www).


NICE TO HAVE:

  • Znajomość programów graficznych w celu konwertowania rozmiarów/rozszerzeń plików (np. Canva, Adobe Photoshop).
  • Doświadczenie w prowadzeniu blogów, stron www, sklepów internetowych.
  • Doświadczenie w pracy zdalnej.


💡 Rzeczy, o których powinieneś(-aś) wiedzieć:

  • Pierwsze trzy miesiące to czas na wdrożenie się i poznanie zespołu. Będziesz mieć przestrzeń na spokojne opanowanie swoich obowiązków i poznanie kultury pracy.
  • Pracujemy w zdalnym środowisku, które pozwala łączyć zawodowe ambicje z życiem prywatnym.
  • Elastyczne podejście, chcemy być dostępni dla siebie w kluczowych momentach dnia (10.00-15.00).
  • Rozwijamy własne produkty, dlatego zależy nam na osobach z pasją i determinacją do osiągania sukcesów, które chcą wspólnie budować silną, rozpoznawalną markę in-house.  
  • Komunikujemy się głównie na Slacku, do spotkań wykorzystujemy Google Meet.


💰 Wynagrodzenie i benefity:

  • Dowolna forma zatrudnienia.
  • Już od pierwszych dni pracy możesz korzystać z naszych benefitów: Multisport, Luxmed, Ubezpieczenie NN.
  • Integracje ogólnofirmowe (2 razy do roku) i budżet na spotkania zespołowe.
  • Bonusy okolicznościowe z okazji ślubu dla par dwu- i jednopłciowych, narodzin i adopcji dziecka oraz wyprawka dla adoptowanego zwierzęcia.
  • W lipcu i sierpniu w piątki pracujemy godzinę krócej. ☀️🏝️


Etapy rekrutacji:

Dbamy o to, by proces rekrutacyjny był transparentny i komfortowy. Każdy krok służy nie tylko ocenie Twoich umiejętności, ale również wzajemnemu poznaniu – zależy nam, żebyś czuł/a się dobrze w naszym zespole.


  • Wysyłasz do nas swoje CV
  • Analizujemy Twoje dokumenty
  • Rozmawiamy! Spotkanie z Pauliną - rekruterką. Odbywa się na Google Meet i trwa około 45min, w tym czasie poznasz Blixa i dasz nam szansę poznać Ciebie. Porozmawiamy o Twoim dotychczasowym doświadczeniu, a także o stanowisku pracy, na które aplikujesz. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!
  • Spotkanie zespołowe. Będzie to rozmowa, na której poznasz Patryka i Olę z zespołu Contentu. Na spotkaniu pojawią się pytania odnośnie Twoich umiejętności, a Ty będziesz mieć możliwość poznania swojego lidera. Rozmowa potrwa około 45 min i odbędzie się na Google Meet.
  • Nasz feedback dla Ciebie
  • Rozpoczynamy współpracę!


Na żadnym etapie nie pozostajesz bez odpowiedzi. Im dalej jesteś, tym więcej konstruktywnego feedbacku będziemy w stanie Ci przekazać.


Nie czekaj – aplikuj i dołącz do zespołu, który zmienia sposób, w jaki miliony ludzi robią zakupy! 🚀 Więcej o nas znajdziesz na www.grupablix.pl.

4 700 - 5 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

4 700 - 5 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

Rekomendowane oferty

Content Moderator (Junior Data Reviewer) with English and Ukrainian and/or Russian

Nowa
Accenture
Warszawa
język ukraiński
język angielski
content marketing
Nowa

Młodszy/Specjalista Content

Nowa
autoDNA
Łódź
tworzenie treści
SEO
zarządzanie projektami
Nowa

Social Media Specialist / Copywriter

Nowa
5 000 - 6 500 PLN/mies.
Toucan Agency
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
content marketing
copywriting
Nowa

Creative

Nowa
Bespoke
Warszawa
ofertowanie
organizacja eventów
współpraca
Nowa

Content Marketing Specialist

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
Baselinker
Warszawa
e-mail marketing
B2B marketing
SEO
Nowa