Jako Grupa Blix rozwijamy najpopularniejsze aplikacje zakupowe w Polsce – BLIX, Zdrowe Zakupy i Qpony, z których rocznie korzysta ponad 6 mln smart shopperów. Działamy na styku technologii i codziennych potrzeb, umożliwiając naszym użytkownikom podejmowanie świadomych decyzji zakupowych. Wspieramy sprzedaż największych marek, producentów i sieci handlowych, a nasze działania wykraczają poza granice Polski.
Dołączając do nas, trafisz na ludzi, którzy grają do jednej bramki, komunikują się otwarcie i wspierają się nawzajem. Cenimy odwagę w myśleniu poza schematami, dążymy do ciągłego doskonalenia i wdrażania innowacji.
👉 PRACA ZDALNA
👉 PRACA NA CAŁY ETAT NA ZASTĘPSTWO
👤 Szukamy Content Specialist, który zadba o publikację gazetek, banerów i linków w naszej aplikacji. To świetna okazja, żeby nauczyć się zarządzania treściami, pracy z panelami administracyjnymi i analizy danych w praktyce. Jeśli lubisz samodzielność, zwracasz uwagę na detale i zależy Ci na wysokiej jakości publikowanych materiałów – ta rola jest dla Ciebie! Nie wymagamy doświadczenia, ale liczy się dla nas Twoja otwartość, chęć nauki i zadawania pytań.
✅ Zadania:
- Codzienne dodawanie gazetek i banerów do aplikacji w autorskim panelu administracyjnym.
- Codzienne monitorowanie Internetu w poszukiwaniu najnowszych publikacji.
- Kontrola dodawanych treści (poprawność dat, rozszerzeń plików).
- Prowadzenie kalendarza publikacji i aktualizowanie go w przypadku zmian.
- Dodawanie i podmiana linków, kodów odsłon, deeplinków.
- Edycja i analiza publikacji w panelu.
- Raportowanie danych.
- Zgłaszanie usprawnień produktowych.
- Nadzór i ocena jakości ciętych brandów w panelu.
MUST:
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki – nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia.
- Terminowości i dokładności w realizacji zadań.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i Internetu.
- Zainteresowania pracą przy tworzeniu aplikacji mobilnych i branżą e-commerce.
- Samodzielność i dobra organizacji pracy.
- Znajomości obsługi paneli administracyjnych (np. zaplecza sklepów internetowych, stron www).
NICE TO HAVE:
- Znajomość programów graficznych w celu konwertowania rozmiarów/rozszerzeń plików (np. Canva, Adobe Photoshop).
- Doświadczenie w prowadzeniu blogów, stron www, sklepów internetowych.
- Doświadczenie w pracy zdalnej.
💡 Rzeczy, o których powinieneś(-aś) wiedzieć:
- Pierwsze trzy miesiące to czas na wdrożenie się i poznanie zespołu. Będziesz mieć przestrzeń na spokojne opanowanie swoich obowiązków i poznanie kultury pracy.
- Pracujemy w zdalnym środowisku, które pozwala łączyć zawodowe ambicje z życiem prywatnym.
- Elastyczne podejście, chcemy być dostępni dla siebie w kluczowych momentach dnia (10.00-15.00).
- Rozwijamy własne produkty, dlatego zależy nam na osobach z pasją i determinacją do osiągania sukcesów, które chcą wspólnie budować silną, rozpoznawalną markę in-house.
- Komunikujemy się głównie na Slacku, do spotkań wykorzystujemy Google Meet.
💰 Wynagrodzenie i benefity:
- Dowolna forma zatrudnienia.
- Już od pierwszych dni pracy możesz korzystać z naszych benefitów: Multisport, Luxmed, Ubezpieczenie NN.
- Integracje ogólnofirmowe (2 razy do roku) i budżet na spotkania zespołowe.
- Bonusy okolicznościowe z okazji ślubu dla par dwu- i jednopłciowych, narodzin i adopcji dziecka oraz wyprawka dla adoptowanego zwierzęcia.
- W lipcu i sierpniu w piątki pracujemy godzinę krócej. ☀️🏝️
Etapy rekrutacji:
Dbamy o to, by proces rekrutacyjny był transparentny i komfortowy. Każdy krok służy nie tylko ocenie Twoich umiejętności, ale również wzajemnemu poznaniu – zależy nam, żebyś czuł/a się dobrze w naszym zespole.
- Wysyłasz do nas swoje CV
- Analizujemy Twoje dokumenty
- Rozmawiamy! Spotkanie z Pauliną - rekruterką. Odbywa się na Google Meet i trwa około 45min, w tym czasie poznasz Blixa i dasz nam szansę poznać Ciebie. Porozmawiamy o Twoim dotychczasowym doświadczeniu, a także o stanowisku pracy, na które aplikujesz. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!
- Spotkanie zespołowe. Będzie to rozmowa, na której poznasz Patryka i Olę z zespołu Contentu. Na spotkaniu pojawią się pytania odnośnie Twoich umiejętności, a Ty będziesz mieć możliwość poznania swojego lidera. Rozmowa potrwa około 45 min i odbędzie się na Google Meet.
- Nasz feedback dla Ciebie
- Rozpoczynamy współpracę!
Na żadnym etapie nie pozostajesz bez odpowiedzi. Im dalej jesteś, tym więcej konstruktywnego feedbacku będziemy w stanie Ci przekazać.
Nie czekaj – aplikuj i dołącz do zespołu, który zmienia sposób, w jaki miliony ludzi robią zakupy! 🚀 Więcej o nas znajdziesz na www.grupablix.pl.