Oferty
Content Specialist
Nowa

Content Specialist

4 700 - 5 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
4 700 - 5 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP, UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

otwartość

chęci do nauki

dobra organizacja pracy

analiza

zespołowość

samodzielność

Mile widziane

Canva

Adobe Photoshop

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jako Grupa Blix rozwijamy najpopularniejsze aplikacje zakupowe w Polsce – BLIX, Zdrowe Zakupy i Qpony, z których rocznie korzysta ponad 6 mln smart shopperów. Działamy na styku technologii i codziennych potrzeb, umożliwiając naszym użytkownikom podejmowanie świadomych decyzji zakupowych. Wspieramy sprzedaż największych marek, producentów i sieci handlowych, a nasze działania wykraczają poza granice Polski.


Dołączając do nas, trafisz na ludzi, którzy grają do jednej bramki, komunikują się otwarcie i wspierają się nawzajem. Cenimy odwagę w myśleniu poza schematami, dążymy do ciągłego doskonalenia i wdrażania innowacji.


👉 PRACA ZDALNA

👉 PRACA NA CAŁY ETAT NA ZASTĘPSTWO


👤 Szukamy Content Specialist, który zadba o publikację gazetek, banerów i linków w naszej aplikacji. To świetna okazja, żeby nauczyć się zarządzania treściami, pracy z panelami administracyjnymi i analizy danych w praktyce. Jeśli lubisz samodzielność, zwracasz uwagę na detale i zależy Ci na wysokiej jakości publikowanych materiałów – ta rola jest dla Ciebie! Nie wymagamy doświadczenia, ale liczy się dla nas Twoja otwartość, chęć nauki i zadawania pytań.


✅ Zadania:

  • Codzienne dodawanie gazetek i banerów do aplikacji w autorskim panelu administracyjnym.
  • Codzienne monitorowanie Internetu w poszukiwaniu najnowszych publikacji.
  • Kontrola dodawanych treści (poprawność dat, rozszerzeń plików).
  • Prowadzenie kalendarza publikacji i aktualizowanie go w przypadku zmian.
  • Dodawanie i podmiana linków, kodów odsłon, deeplinków.
  • Edycja i analiza publikacji w panelu.
  • Raportowanie danych.
  • Zgłaszanie usprawnień produktowych.
  • Nadzór i ocena jakości ciętych brandów w panelu.


👤O Tobie:


MUST:

  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki – nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia.
  • Terminowości i dokładności w realizacji zadań.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i Internetu.
  • Zainteresowania pracą przy tworzeniu aplikacji mobilnych i branżą e-commerce.
  • Samodzielność i dobra organizacji pracy.
  • Znajomości obsługi paneli administracyjnych (np. zaplecza sklepów internetowych, stron www).


NICE TO HAVE:

  • Znajomość programów graficznych w celu konwertowania rozmiarów/rozszerzeń plików (np. Canva, Adobe Photoshop).
  • Doświadczenie w prowadzeniu blogów, stron www, sklepów internetowych.
  • Doświadczenie w pracy zdalnej.


💡 Rzeczy, o których powinieneś(-aś) wiedzieć:

  • Pierwsze trzy miesiące to czas na wdrożenie się i poznanie zespołu. Będziesz mieć przestrzeń na spokojne opanowanie swoich obowiązków i poznanie kultury pracy.
  • Pracujemy w zdalnym środowisku, które pozwala łączyć zawodowe ambicje z życiem prywatnym.
  • Elastyczne podejście, chcemy być dostępni dla siebie w kluczowych momentach dnia (10.00-15.00).
  • Rozwijamy własne produkty, dlatego zależy nam na osobach z pasją i determinacją do osiągania sukcesów, które chcą wspólnie budować silną, rozpoznawalną markę in-house.  
  • Komunikujemy się głównie na Slacku, do spotkań wykorzystujemy Google Meet.


💰 Wynagrodzenie i benefity:

  • Dowolna forma zatrudnienia.
  • Już od pierwszych dni pracy możesz korzystać z naszych benefitów: Multisport, Luxmed, Ubezpieczenie NN.
  • Integracje ogólnofirmowe (2 razy do roku) i budżet na spotkania zespołowe.
  • Bonusy okolicznościowe z okazji ślubu dla par dwu- i jednopłciowych, narodzin i adopcji dziecka oraz wyprawka dla adoptowanego zwierzęcia.
  • W lipcu i sierpniu w piątki pracujemy godzinę krócej. ☀️🏝️


Etapy rekrutacji:

Dbamy o to, by proces rekrutacyjny był transparentny i komfortowy. Każdy krok służy nie tylko ocenie Twoich umiejętności, ale również wzajemnemu poznaniu – zależy nam, żebyś czuł/a się dobrze w naszym zespole.


  • Wysyłasz do nas swoje CV
  • Analizujemy Twoje dokumenty
  • Rozmawiamy! Spotkanie z Pauliną - rekruterką. Odbywa się na Google Meet i trwa około 45min, w tym czasie poznasz Blixa i dasz nam szansę poznać Ciebie. Porozmawiamy o Twoim dotychczasowym doświadczeniu, a także o stanowisku pracy, na które aplikujesz. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!
  • Spotkanie zespołowe. Będzie to rozmowa, na której poznasz Patryka i Olę z zespołu Contentu. Na spotkaniu pojawią się pytania odnośnie Twoich umiejętności, a Ty będziesz mieć możliwość poznania swojego lidera. Rozmowa potrwa około 45 min i odbędzie się na Google Meet.
  • Nasz feedback dla Ciebie
  • Rozpoczynamy współpracę!


Na żadnym etapie nie pozostajesz bez odpowiedzi. Im dalej jesteś, tym więcej konstruktywnego feedbacku będziemy w stanie Ci przekazać.


Nie czekaj – aplikuj i dołącz do zespołu, który zmienia sposób, w jaki miliony ludzi robią zakupy! 🚀 Więcej o nas znajdziesz na www.grupablix.pl.

4 700 - 5 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

4 700 - 5 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

Rekomendowane oferty

Content writer

Nowa
7 000 - 12 000 PLN/mies.
Hipoteczny.pl Sp. z o.o.
Warszawa
SEO
ChatGPT
content marketing
Nowa

Content Marketing Specialist

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
Baselinker
Warszawa
e-mail marketing
copywriting
SEO
Nowa

Social Media Creative

Nowa
BrandBuddies
Warszawa
influencer marketing
copywriting
social media
Nowa

Creative

Nowa
Bespoke
Warszawa
strategiczne planowanie
kreatywność
organizacja eventów
Nowa

Creative Copywriter

Nowa
LiquidThread
Warszawa
portfolio
Canva
copywriting
Nowa