🏢 O nas
Jako Grupa Blix rozwijamy najpopularniejsze aplikacje zakupowe w Polsce - Blix, Zdrowe Zakupy i Qpony, z których rocznie korzysta ponad 6 mln smart shopperów. Działamy na styku technologii i codziennych potrzeb, umożliwiając naszym użytkownikom podejmowanie świadomych decyzji zakupowych. Podbijamy rynek reklamy mobilnej, wspierając sprzedaż największych marek, producentów i sieci handlowych w Polsce, Ukrainie i Rumunii.
Dołączając do nas, trafisz na ludzi, którzy grają do jednej bramki, komunikują się otwarcie i chętnie sobie pomagają. Zauważysz, że każda osoba czuje się odpowiedzialna za wyniki swoje i zespołu, co buduje w nas autentyczne zaufanie. Może Cię zaskoczyć nasza odwaga w myśleniu poza schematami i dzięki któremu sięgamy po nowości i sprawnie zmieniamy to, co może działać lepiej.
Jeśli szukasz miejsca, gdzie zespołowość spotyka się z wynikami – zapraszamy do Blixa!
👉 PRACA ZDALNA
👉 PRACA NA CAŁY ETAT
👉 6 000 - 7 000 brutto / UoP netto / B2B
👤 O roli
Szukamy kreatywnej osoby, która potrafi myśleć strategicznie, a jednocześnie czuje się pewnie w codziennej produkcji materiałów graficznych. Jeśli łączenie kropek między designem a realnym celem biznesowym to dla Ciebie naturalna praktyka - ta rola może być dla Ciebie. Dołączysz do zespołu Creative Design (2 osoby), który tworzy key visuale (KV) i oprawy wizualne dla najważniejszych projektów i wydarzeń Blixa (raporty, Power of Brands, Blix Awards). To rola z miejscem na autorskie podejście, ale też z oczekiwaniem skutecznego realizowania zadań w dynamicznym środowisku.
✅ Twoje główne zadania:
- Zbieranie wymagań, budowanie i pogłębianie briefów.
- Projektowanie i tworzenie prezentacji, raportów, grafik i infografik wspierających działania biznesowe.
- Tworzenie nowych key visuali (KV) oraz praca na istniejących.
- Dbanie o spójność wytwarzanych materiałów.
- Przygotowywanie plików cyfrowych / do druku.
- Projektowanie i wsparcie akcji specjalnych.
- Wsparcie graficzne zespołu Content i CS.
- Koordynowanie przydzielonych projektów i bieżąca komunikacja z interesariuszami.
- Organizacja pracy własnej.
👉 Po czym poznamy, jak Ci idzie:
- Terminowość i jakość dostarczanych materiałów (informacja zwrotna od zespołów i interesariuszy wewnętrznych).
- Samodzielność w realizacji projektów.
👤 O Tobie:
Idealnie pasujesz do roli, jeśli masz:
- Doświadczenie w projektowaniu prezentacji (PowerPoint lub Google Slides).
- Umiejętność tworzenia key visuali, grafik reklamowych, infografik, materiałów drukowanych oraz plików cyfrowych.
- Znajomość podstaw brandingu oraz tworzenia materiałów promocyjnych.
- Biegłą obsługę Adobe Photoshop i Illustratora.
- Estetykę zgodną z nowoczesnym designem i znajomość trendów.
- Umiejętność łączenia wiedzy z różnych źródeł i kontekstu biznesowego.
- Samodzielność w organizacji pracy i priorytetyzacji zadań.
- Komunikatywność i umiejętność pracy z interesariuszami.
Mile widziane:
- Umiejętność tworzenia prostych materiałów wideo.
- Znajomość Canvy i umiejętność tworzenia edytowalnych szablonów.
- Znajomość InDesign, After Effects, Figma lub tworzenie prostych landingów.
💡 Rzeczy, o których powinieneś(-aś) wiedzieć:
- Pierwsze trzy miesiące to czas na wdrożenie się i poznanie zespołu. Będziesz mieć przestrzeń na spokojne opanowanie swoich obowiązków i poznanie kultury pracy.
- Pracujemy w zdalnym środowisku, które pozwala łączyć zawodowe ambicje z życiem prywatnym.
- Elastyczne podejście – chcemy być dostępni dla siebie w kluczowych momentach dnia (09:00–15:00).
- Rozwijamy własne produkty, dlatego zależy nam na osobach z pasją i determinacją do osiągania sukcesów, które chcą wspólnie budować silną, rozpoznawalną markę in-house.
- Komunikujemy się głównie na Slacku, do spotkań wykorzystujemy Google Meet.
💰 Wynagrodzenie i benefity:
- Dowolna forma zatrudnienia.
- Już od pierwszych dni pracy możesz korzystać z naszych benefitów: Multisport, Luxmed, Ubezpieczenie NN.
- Integracje ogólnofirmowe (2 razy do roku) i budżet na spotkania zespołowe.
- Bonusy okolicznościowe z okazji ślubu dla par dwu- i jednopłciowych, narodzin i adopcji dziecka oraz wyprawka dla adoptowanego zwierzęcia.
- W lipcu i sierpniu w piątki pracujemy godzinę krócej ☀️ 🏝️
👉 Etapy rekrutacji:
Dbamy o to, by proces rekrutacyjny był transparentny i komfortowy. Każdy krok służy nie tylko ocenie Twoich umiejętności, ale również wzajemnemu poznaniu – zależy nam, żebyś czuł/a się dobrze w naszym zespole.
-
Przesłanie CV i portfolio. Chcemy poznać Twoje doświadczenie i zobaczyć, nad jakimi projektami pracowałeś/pracowałaś. Portfolio pozwoli nam lepiej zrozumieć Twoje umiejętności oraz estetykę Twoich prac.
-
Zadanie rekrutacyjne. Wybrane osoby otrzymają zadanie, które będzie punktem wyjścia do dalszych rozmów.
-
Rozmowa online (75 min) z rekruterką (Pauliną). Postaramy się Ciebie poznać pod kątem Twoich oczekiwań i wartości. Ty również będziesz mieć okazję poznać nas.
-
Rozmowa (75 min) z Hiring Managerką (Joanną). Skupimy się na Twoim rozwiązaniu zadania rekrutacyjnego. Porozmawiamy też o Twoim doświadczeniu, podejściu do pracy, wartościach i tym, jak Twoje kompetencje mogą wspierać rozwój naszych projektów.
📢 WAŻNE: Do aplikacji wymagane jest portfolio.
Na żadnym etapie nie pozostajesz bez odpowiedzi. Im dalej jesteś, tym więcej konstruktywnego feedbacku będziemy w stanie Ci przekazać.